Hello... was ik weer ff... heb voor mezelf een pizza in de oven gestopt.. hoezo slecht.. maar wel lekkerrrr. whahahaha..
oh eten wij vanavond heerlijk ik heb voor me eigen een doos met CHOCOLADE gehaalt hahhaa ook hoezo slecht maar verwen me eigen maar ff me gedachten ergens anders op hihihih
volgens mij is het idd met 12 weken uitwendig puzz dat is wat ik van mn gyn begrepen heb maar geef geen garantie aangezien ik een domme eikijker heb getroffen
argg ben kastje voor op de slaapkamer ineen aan t zetten frussssssssssssttraties echt kan niet anders of dat ding is door een man ontworpen
En dames hoe waren de echo's? Ik ben vandaag naar het CB geweest en alles wat goed met onse knul.13 maanden en nu al 83cm. wat gaat het snel. Zo pak ik weer lekker even de fiets. even een rondje relaxen.Vanavond heb ik zoooooo zin in een patatje.mmmmm. Kan niet wachten.doei doei
@Trieske en Jessica, ik heb morgen om 11.15 de afspraak, vind t wel weer spannend hoor! Hoop zo dat alles goed is! Word dus duimen morgen! @Puzzz, mooi gedichtje! @Hmmm, pizza... *water loopt uit mond*, ik dacht doe s gezond en maak kippensoep!!!
hee meiden, kom net van werk en nu alleen maar moeeeeeeeeeeeeeeeeeee ga andere x alles ff nalezen! morgen mag ik weer voor echo. Zin in! Groetjes
Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb een hele mooie echo gehad met een kloppend hartje! De tranen stonden in onze ogen. Wat zijn wij blij.
Vanavond Jessica, want dan moet ik hem inscannen en dat gaat nu even niet. Dan moet ik de laptop weer aansluiten, maar moeten zo de auto ophalen. Heb vanmorgen een klapband gehad namelijk. Zenuwen?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH ANNIE SUPER GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!!!.... zit hier gewoon met traantjes te lezen.. HELEMAAL GEWELDIG!!!!!!! knuf
Hallo dames, Zo ik ben een tijdje niet geweest en weer alle berichten zijn kwijt Ik ben echt zo ontzettend moe dat zodra ik uit me werk kom, ik ga eten en dan meteen naar bed om er de volgende ochtend gewoon weer moe uit te komen.. Maar had stukje bij gelezen en zag dat iedereen daar wel last van heeft in meer of mindere mate. Vanmiddag om half 6 hebben we de termijnecho! Ik ben ontzettend benieuwd of alles goed is met onze uk en vind het ook reuze spannend! Ik kan de klok wel vooruit kijken! Voor de rest eigenlijk niet iets bijzonders hier. Liefs, Bloempjuh
Ja hier nog 1 ichtus! Oh wat zijn wij blij. Het zag er allemaal goed uit zei ze. Mooie vorm van bm, goede ligging en wat is dat mooi om het hartje te horen. De mijne ging ook 2x zo snel.