November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Pff, wat duurt dat wachten toch lang he? Ik hoop echt voor je dat ze vanmiddag nog de uitslag hebben hoor. En anders heb je vanmiddag iig je kleine ukkie weer gezien toch?! Gewoon het goede nieuws over 2 dagen verdelen...

2. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Ja dat is wel zo maar goed nieuws kunnen we nu wel gebruiken aangezien het met me schoonmoeder ook niet lekker gaat maar dat vertel ik je nog wel..............en als het tegen zit pas de uitslag na het weekend :S :S :S

3. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Ow, dat is niet zo fijn. Vanmiddag heb je zoiezo je echo dus die heb je dan al in the pocket. Ze hadden toch gezegd dat de uitslag er uiterlijk vrijdag zou zijn of heb ik dat verkeerd begrepen. Gewoon na je echo nog een keer bellen en anders morgenvroeg weer en weer en weer... Nog 1.5 uur!!!

4. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

JA maar die assistentes zeggen toch niks heb ik al gevraagd de gynocoloog belt mij zeggen hun maar het ligt er natuurlijk ook aan hoelang ze bezig zijn met dat bloed te onderzoeken he ze moeten het echt stukje voor stukje bekijken of ze het dna van hubbie kunnen vinden....... en wij moeten na de echo gelijk door naar gorinchem want hubbie laat tatoo zetten vanavond.............

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb de gyn afdeling weer even gebeld en ik kreeg dus te horen dat puzzbeeb 6 cm was
    En dat de leerlinge het verkeerd gezien had
    Door jullie opmerkingen had ik al zoiets door want de leerlinge wou echt heel snel van ons af namelijk (stom wijf..)
    Gelukkig dat ik nu niet meer in twijfel zit en dat het niet aan mijn oren lag hihi
    Die vrouw aan de tel heeft me verteld dat aan de linkerkant van de echo een soort meetlatje zit in cm
    En ik heb de lineaal erbij gehaald (ja erg officieel haha) en puzzbeeb is inderdaad 6 cm hihi
    Toch blijft het lief!
    Kleine drukke hummel haha
    Ik heb mijn schoonzus even gebeld en ze zei dat haar zoon (met adhd) ook extreem druk was in de buik en haar dochter juist weer niet
    Maar (zei ze best laat!) dat het komt omdat beeb nu nog kan zwemmen
    Ik zo van #-o
    Alles ging namelijk door mijn kop...

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Trieske, geweldig dat je weer een goede echo hebt gehad!

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    puzzcat24: Ze hebben bij de geboorte van mijn broertje zijn bloed onderzocht en van daaruit hebben ze vastgesteld dat het niet erfelijk is. De VK zei dat als we het niet wisten dat er alsnog een onderzoek plaats zou moeten vinden maar dat zou ik mijn broertje nooit aandoen.

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

oww oww puzz dat zegt echt niets!
    Mn broertje heeft ook adhd en autisme
    en dat verschil kan je echt niet voelen in de buik

moest ik effe melde van mn mams ;)

9. puzzcat24

Ohh joh ik ook niet als mijn gyn daarmee zou komen zou ik ook zeggen dat ik het niet wil
    Zoiezo wil ik het niet weten of mijn beeb down heeft
    Als het zo is is het zo :D

10. puzzcat24

Ohh joh bedankt meid! :D en bedankt je mammie ook even voor mij ;)

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

o dopey.... :( wat vreselijk nieuws
    Wil jou en je man veel sterkte wensen, en neem de tijd voor julliezelf
    Hele hele dikke knuffs!

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zo yammmmm =P~ mn zusterjasje ziet roze van de aqardbei vingers :oops:

ben net bij de neuroloog geweest, hij nam de tijd heb er bijna 3 kwartier gezeten
    ennnnnnnnnnnnn godzijdank een arts die precies begreep wat ik bedoelde en al
    Hij wilde me ook absoluut geen medicatie voorschrijven tijdens de zwangerschap
    Wel heb ik een neuspray voorgeschreven gekregen mocht ik een aanval krijgen die ik niet in de hand kan houden
    Maar deze neusspray werkt op zon korte duur dat de kleine er niets van zal merken
    Ik kan gewoon doen zoals ik al deed, en ik hield me keurig aan de leefregels :whistle:

wat een pak stress minder zeg
    De neuroloog vond t overigens ook raar dat die eikijker me persee op medicatie wilde hebben.

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    O ja en over 3 maand terug komen en dan wordt alles bekeken qua bevalling ect :)

14. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Dopey, heel veel sterkte voor jou en je hubbie, neem er de tijd voor om t allemaal een plaatsje te kunnen geven...

@Jessica, nog steeds geen uitslag, jeetje, ze laten je wel wachten he!

@Trieske, gefeliciteerd met je echo!

@Nekplooimeting, ik heb er vanmorgen voor naar de verzekering gebeld en zou t 100% vergoed krijgen. Maar wij hebben ervoor gekozen om dit niet te doen.

Vanmorgen echo gehad, frummelke was goed gegroeid, 3,1 cm! Zal straks de foto uploaden.
    Een beter cadeau kon ik me niet wensen op mn verjaardag! ;)

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    dubbel proficiat miracles!! :D

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Miracles, idd dubbel gefeliciteerd meid!!

Ik twijfel ook wat de nekplooimeting betreft. Ik zou het alleen doen om nog een keer ons kindje te zien. Want anders moeten we wachten tot de 20 weken echo..
    Mag je trouwens gewoon zomaar aankloppen bij zo'n echobureau voor een 12 weken echo??

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    pooh geen idee enise

ik heb 29ste een afspraak bij vk, maar zal daar een doorverwijzing krijgen om de 12 weken echo te laten maken bij het echo bureau
    Maar weet niet of dat overal zo gaat?

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Enise, ik twijfelde ook of ik t niet zou doen, voor een extra echo te krijgen.
    Maar 1 op de 200 zwangeren, blijken een uitslag te krijgen van verhoogde kans op een kindje met down uit deze test.
    Dat vond ik erg veel, en als je voor jezelf al besloten hebt, dat je toch geen vruchtwaterpunctie of vlokkentest laat doen, maak je jezelf eigenlijk alleen maar overstuur, als toevallig net jij diegene bent met een verhoogde kans op, door de uitslag van de test.

Dit was voor mij dus ook de reden, om t niet te willen...

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    net wat miracles idd zeg, ik zou het ook niet doen

(wij gaan het trouwens ook niet doen)

plus mocht je die nekplooimeteng zelf moeten betalen iets van 160.-
    En dat alleen voor een extra echo
    ;) kan je voor hetzelfde geld 3 echos tussendoor laten maken bij een echobureau 8)

20. puzzcat24

Wauw meid ben zo blij voor je dat je nu opgelucht bent
    Dus een neus spray?
    Toppie!
    Sommige dokters...
    You know what i mean!

Deel Deze Pagina