November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jullie hebben gelijk meiden. Zou mezelf denk ik ook gek maken door zoiets..
    Zou liever een normale echo willen krijgen. Heb maandag pas een gesprek met gyn. dan hoor ik of ik naar de verloskundige mag. En dan weer afwachten of ik een 12 weken echo zal krijgen. Beetje ingewikkeld allemaal.. Desnoods bel ik wel ff naar zo'n echocentrum.

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hey Dames,

Ik heb echo gehad en het was WEER teleurstellend!!!
    13 dagen geleden geweest: Geen hartje te zien, kindje lag ook niet goed.....
    NU mocht ik dus gratis terug komen: Weer geen hartje te zien.... Volgens haar kwam dat doordat ze met de uitwendige echo er niet goed bij kon... Het kindje was wel gegroeid volgens haar.... en idd ik zag dat ook wel!
    Ik helemaal in tranen want ik had zoiets van ja ja het zal wel een smoesje zijn om mij gerust te stellen!
    Toen heeft ze mijn verloskundige gebeld en die belde binnen 5 minuten terug naar mij met de mededeling dat ik morgen voor een spoed echo mag (inwendig) en dat ik me niet teveel zorgen moet maken omdat het vaker voorkomt dat er bij 10 weken (waarschijnlijk ben ik pas 9 weken bleek uit de echo vandaag) via een uitwendige echo het hartje niet of niet goed gezien kan worden.....

Dus ik maak me nu wel enorme zorgen maar we wachten maar af :(

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Dopey, ik ben er helemaal stil van. Want ontzettend akelig. Ik wens je veel sterkte en succes verder!!

Zeg Bloempjuh, wat doe je nou, ga je ineens stiekem verder zitten zijn terwijl we zo gezellig gelijk liepen ;).

Hoeraaaaaaaa voor Miracles!!!

Alle andere dames met mooie echo's, gefeliciteerd.

Verder, ik ben blij dat het alweer weekend is. Ik heb nu aangepaste werktijd en dat bevalt goed. Ook mijn man vindt het erg prettig. Gisteren zei hij: ja ik vind het wel fijn want nu zeg je soms weer eens iets 's avonds :) .

Zo ik ga ff de kipjes in de marinade doen. Tot later!

Oh ik zie nu...Kleintje.....wat rot. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Terwijl als het kindje gegroeid is dan zal het wel goed zijn toch? Wel fijn dat je meteen bij de VK terecht kan en kan het ook niet te maken hebben met die blaas van jou? Die lag bij jou toch iets anders? Of haal ik nu twee mensen door elkaar?

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja mijn blaas lag idd wat anders dan de meeste vrouwen, heb van te voren ook goed geplast en die lag nu dus niet in de weg....
    Het kindje lag wel weer wat naar onder waardoor ze er waarschijnlijk ook niet goed genoeg bij kon nou ja we wachten wel gewoon even af...
    Gelukkig gaat mijn vriend morgen wel mee, heeft vrij kunnen krijgen! Dus nu hard duimen dat het hartje klopt en alles goed is....

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@kleintje Och meid als het goed is kan je pas NA de 12 weken uitwendig een echo maken omdat je dan niet kan zien hoe het met het kindje gaat
    Vreemd dat die persoon dat niet wist
    Ik mocht zelfs gister geen uitwendige
    gyn zei :nee want je kan dan een verkeerd beeld krijgen van het kindje
    IK had er zelfs mijn plas voor opgehouden!

6. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ha meiden!
    Ff druk geweest maar bijgelezen..
    @claire joepie dat je een goed gevoel had bij deze arts en dat hij alle tijd nam.
    @ kleintje wat vervelend dat er weinig te zien was..wel super dat ze je vk gebeld heeft en dat je morgen terecht kan, nog 1 nachtje en dan heb je alle duidelijkheid. Enne zonder kloppend hartje kan t kindje niet groeien he?!
    @miracles gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    @ miracles /trieske/puzz/bloempjuh gefeliciteerd met echo
    @prici fijn wat aangepaste werktijden!!

Hier alles prima; wel moe maar echo gehad enne
    =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
    kleine was heeel mooi aan t bewegen, nu 4 cm groot en een hartslag van 164.
    helemaal happy!

7. puzzcat24

Nou zeg nou breekt mijn klomp
    Je moet zelfs een volle blaas hebben als je een uitwendige krijgt
    Dus die persoon maakt je waarschijnlijk bang om helemaal niks!

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    tja hier deed VK met net 8 weken wel al een uitwendige echo werd wel bij gezegd dat niet altijd alles goed te zien is..
    ws is het gewoon je blaas kleintje
    vandaag had ik een inwendige echo en dan is alles echt duidelijk te zien alleen bij mij ook wel donker door alle darmen ed..

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Neeeeeee dat heb ik de vorige keer al uitgelegd :p
    Mijn blaas ligt anders waardoor er met een volle blaas niet goed te zien is hoe en wat (mijn blaas drukt mijn baarmoeder dan nog verder naar beneden)
    En in principe kan er bij 7 - 8 weken al een uitwendige echo gedaan worden waarop alles gewoon prima te zien is!
    Alleen verschilt het dus hoe het kindje ervoor ligt en of je zelf wat steviger bent of niet, ik ben dus wat stevig waardoor de straling door een grotere vetlaag moet en daardoor kan de straling waarschijnlijk niet alles goed in beeld brengen... Als ik nu magerder was geweest was het waarschijnlijk geen probleem geweest!

10. puzzcat24

VEr...Die stomme gyn van mij
    Die luie koe
    Zij @#$%%^&&!!
    Stom gedoe...

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wat een ellende zeg kleintje

arme puzz

Langleve de eikijkers!

(die houden wij hier erin thuis bruisje :) )

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ suusje... gaaf zeg!
    was al in je foto album aan t spieken :oops: :)
    Maar die van 9 wk en 3 dg zie ik niet? krijg een kruisje te zien

13. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Iederen kan gewoon bij een echobureau aankloppen hoor :D het zijn commerciele bedrijven, dus als jij 35 euro neerlegd krijg jij een prachtige echo. Wel de moeite waard moet ik zeggen...

14. Happymommy84

Dat hoor je idd wel vaker maar het is pp verschillend hoor. Bij mij kon je het met 9W uitwendig al heel goed zien. Maar goed dat kleintje morgen een inwendige krijgt. Die zijn toch altijd een stuk duidelijker. Komt vast goed!!!

15. Happymommy84

Al nieuws van Jessica?????

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nee nu je t zegt, nog niets :(

17. Happymommy84

Ben benieuwd of ze de uitslag al heeft gekregen en hoe de echo was. Maar ze ging na de echo meteen weer door, want haar hubbie liet een tattoo zetten. Ze zal vanavond of morgen ons vast wel het goede nieuws komen vertellen...

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ iedreen met mooie echo gefeliciteerd! ikm heb um morgen!

had vanmiddag een inimini streepje bloed in me afscheiding ben blij dat morge de echo is

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    fl3xgirl: je niet druk maken!!

claire vriend is er met echo foto vandoor (ligt bij hem in auto. Zal hem morgen in album zetten)

Jessica hoop snel wat te lezen van je!

20. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Hallo allemaal, ik ben een hele tijd offline geweest maar weer terug gelukkig.

Ik heb niet alles terug gelzen das te veel. Heb ik nog belangrijke dingen gemist ???

Ik las wel ergens snel iets over een aambei, nou ik heb er ook al 3 weken 1, daar wordt je niet vrolijk van.

Ik kreeg net een mail van Prenatal vanaf volgende week woensdag weer vanaf 20 % korting tot en met zondag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ suusje 34 ben je vandaag geweest ???

waarschijnlijk hebben wij elkaar vorige week wel gekruist ik had om 4 uur een afspraak maar ze waren uitgelopen dus uiteindelijk liep ik toen om half 5 naar binnen. vandaag had ik een afspraak om 4 uur.

Ze weten al 60% zeker wat het geslacht van ons kleintje zal zijn. echt weer super echo`s gehad. en bewegen dat het deed. vingertjes, teentjes gezien helemaal leuk.

Kan iemand mij vertellen waar ik die code voor de afteller moet plakken ik kan het niet vinden en vind het zo kaal zonder

Deel Deze Pagina