November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Hej dames,

zo das lang geleden...Ben een tijdje te druk geweest en echt te moe om ook maar iets te ondernemen op een dag...

* Ego*
    Hoe staan de zaken ervoor bij iedereen? Ik heb gisteren mijn tweede echo gehad en gelukkig klopte mijn vermoeden toch! Beebje was toch weekje of 11! Hartje gezien en gehoord en bewoog driftig!
    Nu vandaag wat buikpijn en net op toilet twee miniscule frutsjes bloed gezien, ben er toch altijd beetje van in paniek...Maar komt helemaal goed. Ben hoogstwaarschijnlijk mijn baan kwijt vanaf augustus, en ik heb geen idee wat ik dan moet gaan doen...Maar het zal allemaal wel goedkomen!
    *End of ego*

Lees even wat bij van iedereen...
    xxx

2. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    @ dopey Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Jeetje wat erg.

Zo de plantjes staan in de tuin.Zo ben wel verbrand.En ik heb me nog wel zo goed in gesmeerd met zonnebrand .

Ik ben moe en ik duik lekker me bedje in me de tv aan.heerlijk!
    tot morgen dames.

-xxx- sarina

3. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @zonnetje, ja ik ben de afgelopen weken om 5u geweest..volgende week begin van de middag!
    Bij mij was t vorige week superdonker bij echo nu wel leuke fotos..
    Hoe groot was de kleine vandaag bij jou op echo??

4. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @zonnetje, ja ik ben de afgelopen weken om 5u geweest..volgende week begin van de middag!
    Bij mij was t vorige week superdonker bij echo nu wel leuke fotos..
    Hoe groot was de kleine vandaag bij jou op echo??

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Al die echo's en verschillende verhalen...
    Ik weet alleen hoe het bij mij gegaan is en heb met 7 en 10 weken een uitwendige echo gehad. Beide waren prima te zien, dus niet eens over inwendig gesproken.. Maar snap dat je onzeker wordt van al die verschillende verhalen. Als je maar 'bewijs' hebt dat alles goed is, maakt het verder niet uit. Heel veel succes....

Ja de mazzeldagen van prenatal... alleen vind ik het eigenlijk net een beetje vroeg voor grote dingen, terwijl je het daar juist merkt met de korting... Ga wel ff kijken met mijn zus, die is 23 weken zwanger!
    Maar er komen voor mij vast nog wel kortingen bij andere zaken..

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @lillage, zeg dat is balen...van het beetje bloed en je baan. Zat het er aan te komen of is het plotseling dat je je baan kwijt bent?

@kleintje....tja daardoor was mijn uitwendige echo ook niet helemaal goed te zien. Door die buik van mij. Gelukkig wel het hartje zien kloppen maar ja dat kan dus ook wel komen doordat er geen 'stoorblaas' voorzat. Ik zal aan je denken morgen en ik vind gewoon dat het goed moet zijn omdat er wel gergoeid wordt in je buik!!

Ik vind het een geruststelling voor mij dat meer mensen met aambeien lopen. Tis toch een onderwerp wat je verder niet echt met iemand bespreekt....

Oh Jessica...ik weet wel dat je mannetje en tattoo aan het krijgen is maar we zijn zo beniehieuwd.......

Zo...ik ga voor de verandering maar weer eens naar de wc!

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Oooh meiden wat gaat het alweer hard hier... de meeste naderen de beruchte 12 weken zie ik... zet m op !! November baby's zijn de allermooiste die er zijn :D

Dikke kus van een novembermama en een november manneke :D

8. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

hey meiden is er nog iemand hier.............

9. Jessica26i

ik kom morgen zo snel mogelijk verslag doen ben nu kapot...................

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Jammer, wil wel je verslag horen.

11. Jessica26i

Dag lieve meiden.......
    toch maar even een berichtje van mij met een update kan nog niet slapen heb nogal een beetje dubbel gevoel pffffffffffff
    Nou meiden het duimen draaien heeft jammer genoeg nog niet goed geholpen..........
    Wij verwachten namelijk een ZOON...... tuurlijk ben ik aan de ene kant hier best blij mee nou krijgt me schoonmoeder een kleinzoon ze heeft al 2 kleindochters.Maar aan de andere kant heb ik best wel verdriet en heb ik het ook ff uitzitten schreeuwen uit boos en kwaadheid in de auto toen we werden gebeld en ook zitten huilen en voel me op dit moment ook errug verdrietig om alles het doet gewoon echt pijn van binnen,.....heb ook gezegd tegen hubbie wil het weekend helemaal niemand zien of horen laat me allemaal asjeblieft met rust..............nou daar in tegen hebben we wel een mooie echo gehad hoor ons kereltje is nu al eigenwijs (heeft ie van zijn papa en mama)hij wou zich eigen niet laten zien tot de VK en ik hem ff gingen pesten door op me buik de porren en ja hoor warempel meneertje was zo druk hij wilde zich gelukkig wel omdraaien en konden we alles goed zien alles zit er op en er aan en het hartje klopt ook zo mooi daarom is het allemaal zo dubbel voor ons................... maar goed we gaan nu bidden en duimen draaien en kaarsjes branden dat we het volgende onderzoek maar wel geluk hebben en we ons kleine mooie ventje bij ons kunnen houden.............nou de vlokkentest staat gepland op 4 mei om 10 uur en dat moet uislag geven.............pffffpfffff wat voel ik me zwaar klote zegggggggggg kan nu wel de hele tijd huilen maar probeer me eigen maar even groot te houden de ergste klap komt morgen denk ik wel................ lieve meiden allemaal bedankt voor jullie lieve duimen draaien I LUV YOU ALL ...............ps ik zal morgenochtend me mooie echo van ons mooie kleine ventje erop zetten..........

Dikke kus een verdrietige mama

12. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    oohw Jessica, we blijven duimen voor je hoor...
    Laat het idd maar even over je heen komen..
    Maar ik snap dat de dagen nu nog langer duren, heel veel sterkte!!!
    En laat je lekker verwennen door je mannetje...

13. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Claire, fijn dat je arts je die neusspray heeft voorgeschreven, zo heb je toch iets van zekerheid en iets wat geen kwaad kan voor t beebje!

@Kleintje, meid heel vervelend... maar, als je moet maar denken, je beebje kan niet groien zonder dat t hartje klopt, dus denk dat t wel goed zit hoor! Ik duim in elk geval voor je, hoe laat moet je vandaag naar de verloskundige?

@Jessica, helaas zijn je zorgen dus nog niet voorbij meid... kan me voorstellen dat je er van overstuur bent, want niemand wil zn beebje afstaan! Ik blijf duimen voor je zoontje!

Bedankt voor de feleicitaties gisteren allemaal!
    Heb een erg leuke dag gehad, helaas nog geen cadeautjes gekregen, dat komt zondag, dan vier ik mn verjaardag met fam en vrienden!
    Gisteravond wel nog een leuk feestje gehad, had eerst niet zoveel zin om te gaan op mn verjaardag, maar wie krijgt nu een optreden van van Dik hout, Nick & Simon en Eric E op zn verjaardag! Feestje was dus erg geslaagd, was pas om half 2 thuis!

@Meiden met echo's vandaag, toi toit toi en veel plezier!

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oh Jessica....ik snap dat je helemaal verdiretig/kwaad en ergens dan weer blij met de echo bent. En 4 mei dat duurt nog best lang. Wat rot. Nu is de kans toch nog best groot dat het wel goed is met je zoontje? 75 procent toch? Of is het nou net die 25 procent kans dat het kindje geen duchenne heeft? Ik duim in elk geval gewoon door!

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    @Miracles, dat klinkt idd als een leuk feestje op je verjaardag! Lekker. Zo laat thuis trouwens en dan zo vroeg al weer op? Poeh, knap!

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @ princi

ik heb geen vast contract en er moet flink bezuinigd worden bij ons op school...Ik zal ongeveer de eerste zijn die eruit ligt...
    En dat bloed, tja het was echt niet de moeite, volgens mij ook nu niks meer te zien..Maar in een zwangerschap zijn alle kleine beetje altijd zorgelijk he, pfffff. Zal toch maar eens naar de HA gaan om mijn urine te laten checken op blaasontsteking...Again!

Ik snap de nieuwe site niet al te goed nog, waar maak je je profiel aan enzo???

kussies

@ Dopey, jeetje zeg, ben er stil van...wat een klote nieuws...Heel heel veel sterkte

@ jessica, pfff, snap dat je toch hoopte op ander nieuws...Ik hoop echt wel heel erg dat er toch een goede kans is dat alles in orde komt.

@ alle echo's succes en genieten vandaag!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ jessica wij gaan duimen voor je dat je zoontje gezond is! heel veel sterkte met het w88 op de vlokkentest en de uitslag daarvan! *knuff*

@ hier strax ECHO! kan nie w88 hihi

18. Jessica26i

Nee helaas zit het niet zo princi het is namelijk nu 50% kans dat ie ziek is en 50% kans dat het gezond is dus het is nu der op of der onder helaas ......... maar ik probeer me eigen maar groot te houden..............

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen

kleintje; jeetje wat een onzekerheid zeg. Ik heb deze keer een uitwendige echo gehad met 7.2 en hartje was goed te zien, bij ilse daarintegen moest hetinwendig want zagen ze het niet. Kan dus verschillend zijn. Sterkte vandaag en je krijgt gewoon een super echo.

jessica; dikke knuffel meid

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ohhh jessica wat vreselijk balen dat je nu nog in onzekerhied moet zitten. En wat dubbel je ziet zo'n mooi ventje op de echo en natuurlijk moet je er niet aan denken dat hij de ziekte met zich meedraagt. wat is het toch zwaar allemaal en dan ook nog wachten tot 4 mei...pffff kan dat niet eerder enne hoe lang duurt het dan voor ze de uitslag hebben??
    Vanaf hier een dikke knuf voor jou kan me voorstellen dat je af en toe heel hard moet janken en dat je een soort radeloos gevoel hebt!!

@lilage, hier op school werk ik op dit moment ook op invalbasis (is mijn eigen keuze vorige baan was echt vreselijk) heb niet heel veel uur maar ook na augustus is t over..

@miracles lekker dat je een avondje weg bent geweest

Ik zo naar HA met zoon, had afgelopen weekend een tekenbeet, Teek verwijderd en gelukkig geen rare kring er omheen maar t blijft wel een vurig rode plek. Deze mama moet dus ff gerust gesteld worden

@fl3xgirl; duim voor een mooie echo!

Deel Deze Pagina