November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    meiden ff een vraagje, hoeveel zijn jullie deze eerste weekjes aangekomen/afgevallen??

Hier in bijna 11 weken zwangerschap toch echt 2 1/2 kilo erbij..en dan komt ook de vakantie naar frankrijk er nog aan..

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    @ Jessica; ik duim voor je!

@ Suusje: ik ben ook ongeveer 2 kg aangekomen......

Hier gaat het wel... Ik heb een verschrikkelijke nacht gehad van alles gedroomd: Hartje klopte wel, hartje klopte niet, ik storrte helemaal in, vriend storrte helemaal in verschrikkelijk die dromen!!!
    Ik ben er nu ook maar uit gegaan omdat ik geen zin had om verder te dromen met afwisselend goede en nare dromen....
    Ik rijd zo even naar de verloskundige om de verwijsbrief op te halen en om 12.30 mogen we voor de echo ik vind het echt dood eng!! Al voel ik me op het moment wel redelijk rustig en denk ik: als het zo moet zijn dan is het zo! maar ik denk dat als het eenmaal zo blijkt te zijn dat het hartje niet klopt dat ik dan toch wel anders reageer en mijn droom van "instorten" misschien wel eens uit kan gaan komen......

Ik blijf nog een beetje goede hoop houden en hoop dat alles toch goed zit!!
    Dus als jullie mee willen duimen dan helpt dat misschien al een hoop :)

3. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Heej allemaal.

Waarom weet Jessica het geslacht al?

Jessica je moet wel lang wachten zeg jeetje.ik leef met je mee.

4. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Hey nou ze kunnen het wel eerder doen maar dan heb je kans dat er te weinig vlokken in de placenta zitte en de kans op een mk als het toch gezond is is dan groter en nu als ik de test krijg dan ben ik over de termijngrens heen en normaal duurt het 1 week tot je uitslag terug hebt maar bij mij gaan ze er spoed achter zetten hoor.....en ja janken kan ik momenteel wel de hele dag pfffffffffffffffffff

5. Jessica26i

IK weet het geslacht al omdat ik een bloedonderzoek heb ondergaan...........wegens medische indicatie ;)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ kleintje ik duim voor je succes strax met je echo!

7. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Hejla,

over dat aankomen...Vorige zwangerschap gebeurde er niks tot 21 weken ongeveer..Daarna alsnog kilo of 20 aangekomen!

Nu 11 weken zwanger, nog niks...
    Schoonzusje van me is 6 maanden geen gram aangekomen, pas na 28 weken kilo of 4..Het is echt bij iedereen verschillend...
    Zolang je het zelf niet al te gek maakt, gebeurt het zoals het bij je past ben ik van overtuigd...Geen zorgen, dit hoeft echt geen voorteken te zijn dat er 30 bij gaan komen!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

met esmay was ik maar 16 kilo intotaal aangekomen vond wel meevallen hihi zodra es geboren was was ik nog maar 4 kilo te zwaar

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @lilage, dat hoop ik dan maar..30 kilo pfoei..
    bij mijn zoon ben ik in totaal 12 kilo aangekomen maar t buikje dat ik nu heb had ik toen met 5 maanden.. :confused: maar ach ik wacht t af net kilos fruit gehaald dus wel besloten nu maar fruit te gaan snakken ipv al t andere...

ok jessica snap waarom ze er nog ff mee wachten..pffffffffffffffffffffff

10. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Nou meiden,
    Straks even flink me huisje schoonmaken.
    Wij zijn van het weekend weg.dus kom ik weer schoon thuis.
    Fijne dag iedereen,Vanavond kom ik nog wel eens ff spieken

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    kleintje succes meid

bij ilse 16 kg aangekomen, nu eerst 4 afgevallen en die zitten er nu ook weer bij

12. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

@ kleintje, meis maak je niet gek. Ik had mijn echo bij de vk toen ik 10 weken was en uitwendig was het echt koffiedik kijken zei ze. Inwendig was het allemaal prima te zien en zag alles er goed uit. Dus maak je niet gek lieverd. Ik denk aan je straks. Hoop dat je met een prachtige inwendige echo naar huis gaat!!!

@ Jessica, jeetje wat een ellende om zo lang te moeten wachten!!! Hoop zo dat het goed gaat met je kleine mannetje. Sterkte!!!

@ Dopey, wat een drama moet dit voor jullie wezen. Hier was je niet op berekend. Vind het echt vreselijk. Dikke knuffel voor jou.

@Suusje, ik ben al 10 kg aangekomen. Schaam me kapot. En nee het komt niet van eten oid. Heb namelijk nog steeds spijkerbroek maat 26-34
    Mijn borsten en buik groeien de pan uit.

Hoe is het verder met iedereen?

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @lillage, wat verevelend zeg van je baan.Ga je dan nog nieuwe werk zoeken of neem je gewoon lekker lang zwangerschapsverlof? En als je profiel aan wil maken moet je bovenin de pagina naar gebruikerspaneel. Daar zie je dan een tabje met profiel. Tja duurde voor mij ook even voordat ik dat had gevonden.

@oh Jessica, 50%. Dat is nog best veel. Hardcore duimen ga ik. Ja dan maar beter nog iets langer wachten....pfff. ik wens je sterkte!!

@hier nog niets aangekomen. :confused: . Vindt dat toch zo fijn. Ik ben al best zwaar dus dat is maar goed ook.

@kleintje, tuurlijk duimen we!! En ja die dromen, ik ken dat. Niet precies die jij nu had maar wel over bloed, miskramen enz. Schijnt gezond te zijn overigens. Dat je 's nachts dan al een hoop verwerkt en dat je dan in het 'echt' beter voorbereid bent. Dus dat is dan al wel weer mooi toch?

Zo dames ik spring onder de douche en hoop daarvan wakker te worden na een erg rommelige nacht. Dan gaan we vanmiddag met kinderwagens crossen en dan naar de verjaardag van mijn zusje. Maar daarvoor kom ik hier nog wel spieken hoor...

14. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    haha princi, crossen met de wagens! Hoop dat je een lekkere rijdende tegenkomt!!

ok het aankomen verschilt dus heel erg per persoon, bedankt voor het delen iid geval!

15. Jessica26i

Hey meiden toch wil ik met jullie ons prachtige mannetje delen..........

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wat een poppie jessica
    We duimen ons helemaal blauw voor je meid!

Sterkte

17. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Jess, wat een mooie echo!!!!!

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    mooie echo jessica :)

Grrrrrrrrrrrr nog een uur voordat ik weg ga richting echocentrum! Ik zit mezelf hier helemaal op te vreten en mijn vriend is dan zo "makkelijk" daarin met tja als het mis is dan is het nu eenmaal zo en als het echt mis is dan gaan we morgen wel naar je ouders toe die kunnen je denk ik beter steunen dan ik!!
    Nou denk ik ook wel dat het voor mannen anders is en ik zie ook wel dat hij het er enorm moeilijk mee heeft want het eerste wat hij gisteren deed toen hij thuis kwam is mij 10 minuten vast houden en me niet loslaten.... Maar soms vraag ik me echt af van waarom doen mannen nou zo makkelijk denken????
    Ik heb een dubbel gevoel het grootste gevoel zegt: het hartje klopt!
    maar een ander stemmetje in mijn hoofd zegt ook: Het is mis...

En ik zit me gewoon zo gek te maken!!!!! Nou ja nog een uur en dan is het bijna zover....

19. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hoi meiden,

Ik lees vaak met jullie mee maar plaats niet zo vaak een reactie maar ik vind het voor Jessica zo vervelend dat ik toch even wil zeggen dat ik je heel veel sterkte wens en dat ik hoop dat alles mag komen!!! Ik zal aan jullie denken!

Hier is alles goed. Maandag eerste echo en dat is wel erg spannend!!

Voor de rest wens ik iedereen een lekker weekend! :D

grt,
    anne

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meis ik herken het zo, ik zat te janken op weg naar de echo en paul keek me aan alsof ik gek was. Toen we kloppend hartje zagen begon ik weer te janken waardoor de echo vrouw dacht dat ik niet blij was. Mannen missen de hormonen in hun lijf en is denk ik daardoor een stuk minder "echt" voor ze. Heel veel succes zo

Deel Deze Pagina