Bleeehhhh Ik had honger,neem ik een hap en dan gatverrr word ik misselijk,ben echt misselijk en die rare pijn in onderbuik word ook niet minder of erger .... Ik ga naar de wc en nog ff dutje doen! tot straks allemaal ....
mazzelaar.. nog ff een dutje doen...wil ik ook.... @Trieske.. ja die onzekerheid voel ik ook nog steeds hoor.. in nov gin g t met 5,3 wk mis.. maar ik voelde een week daarvoor eigenlijk al dat t niet goed zat.. kwaaltjes waren toen allemaal helemaal weg en kwamen ook niet terug... dat vond ik al raar.. nu zijn ze er zeker wel al is het niet veel, maar ze worden ook niet minder...heel af en toe voel ik niets meer en dan schiet ik in de stress, maar dan voel ik ff later wel mijn borsten weer.. gelukkig..
@Bruisje: soms wordt ik echt niet goed van mezelf, pff die onzekerheid overschaduwd de blijdschap af en toe. Maar ik heb me voorgenomen er niet te veel meer over te piekeren en maar gewoon proberen er zoveel mogelijk van te genieten. Gelukkig ben je wel weer snel zwanger na je mk. Ik kan me goed voorstellen dat je angst nu dan nog groter is. Heb je deze keer ook vroeger een echo? XXX
Hey meiden, Hier is het fout gegaan zaterdag , dus ik mag van de lijst.. Iedereen een fijne zwangerschap, en ik hoop me gauw weer te mogen melden.. Liefs X C.
Heel veel sterkte toegewenst aankomende tijd! @ Bruis en de rest : Laten we het beste ervan hopen! Dan is de groep op een paar na helemaal compleet
@Cruella: Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte... Hopelijk kun je je weer snel bij ons aansluiten... XXX
Goedemorgen, Jeetje, wat heb ik weer slecht geslapen. Ik ben van 1 tot 2 en van 4 tot half 6 wakker geweest Dat heb ik iedere nacht, ik kom dan echt niet meer in slaap. @ Mutsseflutss, ik heb soms ook zo'n spierpijnachtig gevoel in mijn buik, is volgens mij het oprekken van je baarmoeder. Maar in ieder geval hoef je je daar geen zorgen over te maken, dat hoort erbij. En HCG verdubbelt zich inderdaad om de dag! @ Cruella, bah Wat rot zeg! Heel veel sterkte! Allemaal een fijne (werk)dag!
@Cruella.. meid wat vreselijk... neem je tijd en een hele dikke knuffel.. hoop dat je je snel weer bij ons kunt voegen..
Hoi meiden, Ik kom me hier ook voorzichtig melden. Nadat ik donderdag al licht positief testen knalde vanochtend de streep eraf. En van de digitale knipperde hij maar heel kort en toen stond er al zwanger! Ik ben er nog steeds een beetje hyper van en zit met allerlei vragen. Wel moet ik tussen 1 en 2 meteen de verloskundige bellen voor een verwijziging voor de gyn. Ik heb in het verleden tot 3x toe een eileideronsteking gehad en daardoor meer kans op een BBZ. Dus ik moet zo snel mogelijk een echo. Ik zag dat Claire? een lijstje bijhoudt. Onze gegevens. Ik ben 24, mannetje 25 en zijn 9 november uitgerekend. Ik ben er van overtuigd dat het een meisje is en mijn man hoopt/denkt een jongentje. We zullen het gaan zien Mocht er nog meer gegevens nodig zijn dan hoor ik het wel. Liefs, Bloempjuh
@ Cruella, dat is echt geen leuk nieuws om te horen, heel erg veel sterkte meis! @Bloempjuh23 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, dat zijn idd duidelijke testen! Hier nog steeds geen misselijkheid! hmff en verder ook nog niks behalve wat gevoelige liezen/onderbuik. ik wil kwaaaltjes zien en voelen! wil zwangeren..
Hi Meiden, @ Bloempjuh, gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Lynnes: ik heb zelf ook niet echt veel kwaaltjes, mijn (.)(.) zijn iets gevoeliger en lijken wat meer opgezwollen en voel af en toe mijn buik & liezen. Word er soms ook een beetje onzeker van, maar.....we gaan uit van het positieve! Liefs Charlie
ik moet nog bij lezen maar piep help stress vanochtend 2 x na de wc geweest en ipv yoghurt afscheiding 2 witte/doorzichtige slierten slijm heeeeel erg rekbaar kan dit?