November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    begin me zowaar zorgen te maken over kleintje...

2. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Ik denk dat dit ook met beentjes is. De mijne was 2,3 cm bij 9 weken.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lieve meiden,

Bedankt voor het duimen en bedankt voor alle lieve woorden maar ik ga jullie helaas verlaten :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :pale: :thumbdown:
    Er is geen hartactiviteit te vinden zowel niet uitwendig als inwendig! Het kleintje zou nu 8 weken en 5 dagen zijn waarbij je dus in principe een hartje zou moeten zien (maar ik zou dus 10 weken en nog wat dagen zijn)... Eigenlijk zei ze al bij de uitwendige echo: het ziet er niet goed uit! (dus ik denk dat dat vrouwtje van gisteren dat ook echt wel had gezien!) en bij de inwendige echo was er idd ook niks te zien van een hartje....
    Waarom er nog geen miskraam is geweest is voor haar ook een raadsel omdat ik nu toch zeker al wel 10 weken zou moeten zijn en het in principe na een week mis zou gaan...
    Ik zit nu te wachten op een telefoontje van de verloskundige over hoe nu verder... Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig zin heb om te wachten tot het vanzelf een keer afgestoten wordt want wie weet hoe lang het nog kon duren!
    1 ding is zeker: ik ga noooiiiittt meer op mijn gevoel af want zoals je ziet heb ik het gewoon weer eens mis gehad!!!!!!!

Ik vind het ook gewoon zo oneerlijk had het dan in het begin al mis laten gaan bij 5 weken ofzo daar had ik veel meer vrede mee gehad dan nu nu ik veel verder ben, ik heb verdorie alles gedaan om zo goed mogelijk voor het kleintje te zorgen: foliumzuur al vanaf het begin, later ook speciale zwangerschapsvitamines waar foliumzuur al in zat, ik at gezond, ik dronk genoeg melk, geen alcohol en zelfs de dingen waar je wel een beetje van mocht nemen (paté etc) heb ik laten staan, alles voor ons kleintje om strax een gezond kindje op de wereld te zetten en dan nu BAM weg alles!! Zo'n misselijk wijf die dan even tegen je zegt: Ja het hartje klopt niet! Bah bah bah bah!

De wereld zakt dan weg onder je voeten.... Heb mijn werk ook al gebeld dat ik dit weekend niet kom werken want daar ben ik echt niet toe in staat!

4. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ach kleintje..
    schrik echt heel erg van je berichtje!!
    Meid een hele grote knuf voor jou
    wat een nachtmerrie!!!!!!!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

de vorige was 2,9 cm 8w2d

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow kleintje wat vreselijk!!!! *knuff*

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    kleintje wat een ontzettend rot nieuws zeg, hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid over wat ze nu gaan doen. Diggi knuffel voor je meid en lekker thuisblijven zolang je dat nodig hebt. Sterkte

8. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Kleintje ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies want dat is het.

9. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

pffff kleintje wat een domper en dan loop ik maar te zeuren over dat we een jongentje hebben enz blablabla ik vind dit heel errug voor je meis heel veel sterkte liefs

10. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Neeeee! Eerst dopey nu jij! Wat erg!!! Ik snap dat je wereld in stort. Meis heel veel sterkte!!! Kus van mij

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Owh Kleintje wat een verschrikkelijk nieuws.. zit hier met tranen in mijn ogen je bericht te lezen.. wat moet dit vreselijk moeilijk zijn zeg...Hele dikke knuffel meid...en idd.. neem de tijd die je nodig hebt.. een weekend zal denk ik niet voldoende zijn.. volg je hart en ik hoop dat je dit grote verlies op een goede manier zult kunnen verwerken...

Dikke knuffel...:(

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

13. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    mooie tabel!

14. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    terwijl ik mijn vorige berichtje tik voel ik me gelijk schuldig naar kleintje toe..of we gewoon weer doorgaan met t volgende onderwerp maarre meid je zit in mijn gedachten..ik vind het echt heel erg voor jullie!!

15. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Dat zou je denken ja...
    Stom gedoe...
    Vk belde net ze zei dat zij er niks aan kon veranderen maar het ook zeer vreemd vond
    Ze zei dat ik het ziekenhuis weer moest bellen,maar jammer genoeg is die pas maandag weer open...
    Fertiliteits polie dan...

Dus afwachten...

Ohh kleintje meid heel veel sterkte en een digi knuff...
    Dit is te sneu voor woorden...
    Ik hoopte zo dat een inwendige echo wel goed nieuws zou brengen
    Nogmaals veel sterkte...

16. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @Jessica heel veel sterkte nog voor jou de komende periode, het is nu dus 50% kans dat het de ziekte wel of niet met zich meedraagt...ik snap dat het heel moeilijk is voor je...

@Kleintje ook voor jou heel veel sterkte had dit niet verwacht eigenlijk en schrik er best van, zijn er deze week al 2 (Dopey ook al).

Ik moet zelf maandag voor een echo en ben nu best ee beetje bang dat er bij mij ook geen kloppend hartje te zien zal zijn maar aan de andere kant ben ik nog steeds misselijk en heel moe dus ikmkan niks anders doe dan afwachten...

17. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Ow kleintje bah wat erg! Zit met tranen na het lezen van je verhaal. Heel veel sterkte en hopelijk is er snel duidelijk hoe het nu verder gaat.

Over de cm -> Ik was woensdag 10w 5d en onze uk was 4,2 cm.

@ Flexgirl -> Wat een harde stoelen hebben ze in de wachtkamer bij eva van hoorn! Wie had je bij je echo? Fijn dat alles goed is!

@ Jessica -> Ow meis jij ook al zo'n rotverhaal. Ik kan me je reactie volledig voorstellen. Wat ik me nog even afvroeg jij had toch een echo bij de gyn? Waarom staat er dan verloskundigepraktijk bovenaan je echo?

@ Princi -> Wanneer heb jij weer een echo? Misschien ben je ook wel 3 dagen verder ;)

@ puzzcat -> Wat een rare mensen bij de gyn zeg! Gelukkig dat de VK voor je op komt!

Hoe is het met de rest van de dames?

Ik zit even met een 'luxedilemma' half december hebben we altijd weekendje weg met de familie en ik ben degene die het regelt. We gaan altijd met een flinke groep van 24 personen ongeveer. Nu is het weer de tijd om dat te regelen maar ik weet natuurlijk helemaal niet hoe het loopt tegen die tijd met de kleine erbij. Wat zouden jullie doen?
    Mijn vriend wil heel erg graag heen maar vind het erg moeilijk. Zat er aan te denken om het uit handen te geven en tegen die tijd evt last minute nog een bungalow voor ons te boeken. En anders gewoon een dagje langs te gaan. Maar om nou met zijn 8-en in een huisje te zitten met een pasgeboren baby lijkt me niks... Lastig!

Liefs, Bloempjuh

18. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @Bloempjuh ik zou het persoonlijk niet doen denk ik, je moet zelf je ritme dan nog vinden met je baby en je weet ook niet hoe je kindje gaat reageren op zo n grote groep in 1 huis....

19. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Bloempjuh ik zou het gewoon doen. Als het niet gaat kun je altijd weer gaan.

Als je gaat kun je iig geen spijt krijgen dat je niet bent gegaan. Ik heb met zulke dingen altijd zoiets van... Doen, je ziet daar wel of het goed gaat of niet.

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bloempjuh idd geen fijne stoelen he

ik had jacqueline

ik zou ook niet heen gaan met een pasgeboren baby iig niet met zoveel mensen in 1 huis zou lekker een huisje nemen met zijn 3tjes :)

Deel Deze Pagina