November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Suusje ik had precies hetzelfde. Vind het zo erg. Ik heb nooit zo laat slecht nieuws gehoord dus kan me niet voorstellen hoe dat voelt. Ja heel veel intens verdriet denk ik. :(

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Thanx meiden!
    En het is helemaal niet erg dat jullie gezellig verder praten want jullie hebben wondertjes in jullie buik daar moeten jullie van genieten en het gaat gewoon allemaal door.... En zorg dat jullie goed voor jullie kleintjes zorgen en ze gezond ter wereld komen want dat verdienen jullie, jullie zijn schatten!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog wel wat hoop had maar helaas valse hoop... Nog steeds niet gebeld door een verloskundige ofzo dus ik wacht maar even af denk ik dan?
    Weet je wat het gekke is: ik heb stiekem "hoop" dat ze het verkeerd heeft gezien, het gewoon toch weer niet goed in beeld was te brengen ofzo? Maar ja die kans zal heeeelllll klein zijn :(
    Mijn vader zei b.v ook: "Ja het heeft zo moeten zijn en van de ene kant moet je misschien maar blij zijn want stel het had een hartafwijking en het ging bij de 7 maanden pas mis ofzo? Dan was het kind nog veel groter geweest..."
    Tja daar heeft hij ook gelijk in maar toch waarom gaat het dan niet bij de 5 weken al mis? Waarom moet ik eerst hartstikke blij zijn en dan in een gat vallen?
    En dan heb je ook nog van die mensen die dan zeggen: "Ach er komt heus wel een kleintje" Ja nou en??? Dat andere kleintje wil ik niet!!! Wij wilde dit kleintje!!!

En nu zal ik het hier maar gaan verlaten denk ik want aan mijn gezever / depressieve berichtjes hebben jullie ook niks natuurlijk....

Ik wens jullie allemaal het beste en ik kom nog af en toe eens binnen vallen om te kijken hoe het met iedereen gaat....

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow meid je mag hier best je hart uitstorten hoor
    en idd die reacties van mensen ach je bent nog jong enzo grrrrrrr wat maakt dat uit! je bent wel je kindje kwijt! sommige mensen snappen niet dat je dit soort dingen nu juist niet moet zeggen! ik wens je heel veel sterkte toe om dit verlies te verwerken *dikke knuffel meid*

4. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

n ee 2wkn geleden ben ik geweest bij gyn en nu moest ik bij VK

5. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    @ Kleintje. Jeetje zeg... Veel sterkte meid. En je kunt hier gerust blijven om af en toe je hart te luchten. Is helemaal niets mis mee.

6. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @ kleintje meid gewoon blijven komen..enne spuien!!!!

wat betreft het vakantiehuisje..zou het echt niet doen. MEt zoon was ik toen hij bijna 4 weken oud was op de verjaardag van mijn moeder en die drukte..was blij dat ik weer naar huis kon en dan op vakantie..hoop spullen mee, inpakken, reizen, daar zijn met hoop mensen en babytje dat nog geen ritme heeft, slapeloze nachten pff.
    is t geen optie dat jullie voor een keer een maandje later gaan ofzo?? En anders een dagje langs als je je goed voelt!

7. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Je snapt dat ik je verhaal en je gevoel heel erg herken helaas :( Helaas zul je waarschijnlijk geen antwoord krijgen op de "waarom"-vraag... ik wens je in elk geval veel sterkte!

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    o jeetje kleintje :(
    wat vreselijk zeg
    Wil je heel veel sterkte wensen voor jou en je man
    En neem de tijd voor jezelf!

hele hele dikke knuffs

9. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Trouwens, over de grootte bij echo's: tot een week of 14-16 groeien alle baby's ongeveer gelijk, binnen heel nauwe grenzen. Pas na 16 weken wordt langzaam het verschil gemaakt tussen een grote en een kleine baby. Daarom kun je door middel van een termijnecho ook nauwkeurig vaststellen hoe ver een zwangerschap is, de meetfout is max. 2 dagen bij een goed uitgevoerde echo! We zijn er verschillende curves in omloop. Wat in de meeste boeken staat, is de lengte van de hele baby, inclusief benen, terwijl bij een echo van hoofd tot stuitje wordt gemeten. OK, ik zal uit de kast komen: ik ben zelf o.a. echoscopist...

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Dopey even een vraag (hoop niet dat je het als lullig ervaart want zo is het niet bedoeld!) Is het bij jou vanzelf op gang gekomen of moet jij ook b.v naar het ziekenhuis ofzo?

Jij ook nog heel veel sterkte meid :( en ook een grote knuffel voor jou!!

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @kleintje, wat onzettend kl*te. Ik schrik er gewoon van. Ik had zo gehoopt dat het goed was. En dat je nu moet wachten op wat je lijf gaat doen, dat lijkt me ook echt helemaal rot. En laat ze allemaal maar praten, je bent nu gewoon superverdrietig en wil alleen dit beebje. Logisch. En laat dat maar zo toch? Ga je daarna wel weer een keertje relativeren. Niet nu.
    Je verhaal mag je wat mij betreft hier zo vaak kwijt als nodig! Echt!

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @Bloempjuh, Ja is goed kom ik ook drie daagjes naar voren, haha, :)
    Ik zou denk ik dat weekendje voor een keer aan iemand anders over laten. En ook niet meegaan. Je kleintje is dan nog zo jong. En als het wel gat idd een last minute of ff langs. Leuk dat je er weer wat meer bent trouwens.

Zo en dan ga we nu echt weg en met kinderwagens door de prenatal scheuren....wees gewaarschuwd. Hahaha

13. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Oh Kleintje, van mij mag je hier je hart luchten hoor. Ik heb er geen problemen mee. Vind het echt heel erg voor jullie. :(

14. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Kleintje,

Wat verschrikkelijk zeg, veel sterkte hiermee,

15. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Kleintje... jeetje meid, wat een verdriet moet dat zijn...

Ik wil jou en je mannetje ontzettend veel sterkte wensen met dit grote verlies.
    neem er de tijd voor om t allemaal een plaats te geven, zoiets heb je niet zomaar 1 2 3 verwerkt...

16. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hier gisteren trouwens met de echo, 9 weken 5 dagen, frummelke 3,1 cm, van hoofdje tot kontje!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik lees wel altijd mee, maar heb weinig tijd om mee te kletsen.
    Ik wilde even zeggen dat ik het vreselijk vind voor Dopey en Kleintje :( Heel veel sterkte!

Ik ben volgens mij zo'n beetje degene van de novembermama's die het laatst de echo heeft, want ik heb aanstaande maandag mijn eerste echo, met 11,6 weken. Ik heb er op zich een goed gevoel over, maar toch vind ik het doodeng!

Robijntje, hoe laat moet jij eigenlijk? Ik om half 4. Misschien zien we elkaar daar wel ;)

Groetjes Mosa

18. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    He Mosa ik moet aanstaande maandag om 14.40 uur spannend....

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Even toch nog een update:

Verloskundige heeft gebeld en waarschijnlijk is het kindje al zo'n 1,5 week overleden. Dan zou het in principe al op gang moeten zijn gekomen maar ze zei dat het bij sommige zelfs wel 4 - 6 weken kan duren!!
    Daar gaan we niet op wachten... Ze heeft de gynaceoloog gefaxt en als het goed is wordt ik maandag gebeld om volgende week een keer op gesprek te komen + echo om te kijken of het echt mis is en daarna wordt er een afspraak gemaakt voor een curretage...
    Het kan zijn dat het nog vanzelf op gang komt maar het kan dus ook nog een aantal weken duren! en die aantal weken had ik zelf eigenlijk niet zo'n zin in......

20. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Bah wat een rot nieuws allemaal.
    Ik heb er kippenvel van.
    Ik heb zelf ook een miskraam gehad.Alleen in een vroeg situatie ik was 6 weken.
    En nog vind ik het heel erg.

Ik wens jullie veel sterkte.
    dikke knuf sarina

Deel Deze Pagina