JA volgens mij zegt het ook niks hoor hahhahha maar goed mijn kleine jochie heeft een hartslag van 160 dus goed hihiihihi wat een heerlijk weertje zeg............oh het knort al weer in de buik volgens mij heeft ie honger hahahaaaha
hiero een kleine met hartslag boven 160dusse..dat wordt dan volgens de praatjes ook een boy..bij mij heeft ze er nog niets over gezegd. maarre kleine lag er wat dat betreft ook niet goed voor! @zonnetje, heb geen spijt dat ik ieder week ga, vind het echt super om te zien. Bij ons 10 weken, 3 dagen 4 cm, ben benieuwd of uitgerekende datum klopt maar dat stellen ze eventueel bij VK bij. Wanneer heb jij je 12 weken echo bij VK ook as vrijdag??
@ zonnetje nog niet gelukt met banner?? Naar home pagina.Onder bruine balk naar gebruikerspaneel, naar profiel, naar onderschrift en dan kan je de banner inplakken (kopieren).. hoop dat t gaat lukken!
Nou als het goed is kunnen jullie de foto bekijken Wat waren sommige vroeg wakker zeg! Ik slaap juist als een blok. Zodra mijn hoofd mijn kussen voelt slaap ik al. Enige vervelende is dat soms wakker wordt omdat ik moet plassen. Over die hartslag en het geslacht volgens mij is dat zo'n 'bakerpraatje' want bij mijn moeder zeiden ze dat ook en ben toch echt een meisje haha Ze konden bij mij ook al bekijken wat het geslacht zou kunnen zijn. Bij de 12w4d heb ik weer een echo en dan gaan ze weer kijken Wat een heerlijk weer is het weer! Jullie nog plannen voor het weekend? Liefs, Bloempjuh
hahahahaha ik zeg nog niet wat ze gezegd heeft, stel dat ik het uit ga schreeuwen het word een ------- en dan heeft ze het toch mis 60% zeker is mij in dit stadium nog niet genoeg. @ suusje 34, nee ik mag 1 mei naar de vk. we moeten elkaar of bij het erasmus of bij de vk toch een keer tegen het lijf lopen kan haast niet anders. Ik ga wel maandagavond bloedprikken. en tada het is gelukt met de banner eindelijk, en dan nog kiezen welke, valt ookniet mee. heb nergens zin in vandaag vriend lief is heel de dag niet thuis
Ik ben van plan dinsdagochtend bloed te gaan prikken.. hoop dat mijn kleintje er donderdag mooi bij ligt ben wel benieuwd naar t geslacht! hier ook iedereen op pad maar vriend komt wel rond 14.00 thuis.. komt ook weinig uit mijn handen, heb op dit moment alleen maar heel veel trek steeds en probeer er niet teveel aan toe te geven..groei nog dicht..
was ff terug aan t lezen: vervelend al die meiden die een slechte nacht hebben gehad. Hier wordt ik alleen steeds wakker omdat ik moet plassen. Helaas moet ik dan ook naar beneden maar daarna slaap ik wel weer snel! @kleintje kan me voorstellen dat je steeds weer beseft in welke nachtmerrie je zit..Pff het is ook zwaar..nog maals heel veel sterkte meid!
Ja ik was ook weer vroeg wakker. Grrr. En vaak wakker om te plassen ja. Normaal gesproken moet dat altijd een keer maar nu is het alweer twee keer per nacht. Gelukkig kan overdag ook goed slapen. Ja heerlijk weer. Ik heb net alweer een broek en een leuk tuniekding gekocht. Laat die buik maar komen. Hihi. We gaan dadelijk lekker lunchen in de tuin samen met een nichtje van me. Die heeft ons nieuwe huis nog niet gezien en komt het eens bekijken. Moeten we meteen het grote nieuws vertellen want daar kun je hier echt al niet meer omheen. Is ook helemaal niet erg.
Ja hier ook 1 om 06:30 wakker.Helaas. Mijn zoontje zo laat naar bed gebracht en kom der weer lekker vroeg uit bah. Nu ligt hij weer lekker te slapen.Ik moet nog even ons huisje schoon maken en dan komt mijn vader ons ophalen om even lekker te winkelen in Franeker. Misschien zie ik ook nog leuke positie kleding die buik komt al aardig.Hoe eerder hoe beter. Vind het weer heerlijk om zwanger te zijn.Maar tegen de bevalling zit ik er op. Ik heb met mijn eerste zoontje 2 verschilde facium pompen gehad en daarna met de tang verlost.Bijna moest ik met spoed een keizer snee.Maar nee gelukkig hoefde het niet.Ik was zo en zo boos dat mijn zoontje der niet uitwilde dat ik op mijn lippen beet.Mijn man viel flauw er kwam allemaal bloed uit me mond door het bijten om kracht te zetten.het werd hem allemaal te veel.Hopen dat deze bevalling een eitje word.Maar meestal lukt het wel beter met een 2e. ik wens iedereen een fijn weekend.!en tot zondag
@WIEBELBENEN... van die onrustige benen.. dan MOETEN ze gewoon bewegen anders wordt je letterlijk gek...heeeeel irritant... @Bevalling.. de eerste duurde bij mij ook erg lang.. opgewekt, infuus, pomp.. duwen op mijn buik.. veeeeeel bloedverlies etc.. 30 uur.. de tweede ging al een stuk makkelijker.. thuis, 8 uurtjes.. helemaal zelf...de derde 6 uurtjes.. eerst thuis daarna naar zh (was om 12u snachts 42 wk) maar vk heeft zelf de bevalling gedaan zonder medisch ingrijpen.. was wel heftig die persweeen opvangen, maar toch vond ik t prachtig.. ik kijk er juist naar uit.. nu al...bevallen vind ik echt t mooiste wat er is...
Ik ben niet zo handig met computers maar hier 1 van de fotos van de echo die wij donderdag hebben laten maken. onze ukkie is hier 10 wk.
eve snel kiekeboo! wij gaan lekker ijsje eten buiten de deur heb weer een hoop mooie echos voorbij zien komen!! Heb een nieuwe buikfoto in mn album staan zo grappig buik begint omhoog te klimmen knuffs!
@ zonnetje die kleine van jou is mooi in beeld!! Bij mijn was hij zo druk aan tbewegen dat we alleen bewegende fotos kregen..De arts vond het minder (willen mooie plaatjes) maar ik vond het wel super om te zien.. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kom tot niets blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh voel me ook blehhhhhhhhhhhhhhhhh - zo ff geklaagd!
@claire foto bekeken.. wat een buik al he?! Jij bent echt al op en top zwanger, wordt je er veel over aangesproken?? Goed idee dat ijsje, net besloten dat als vriend thuis is wij ook maar lekker ff op een terrasje moeten gaan zitten..
@Princi, kon inderdaad niet goed slapen, was alweer om 5 uur wakker van de misselijkheid... Dus toen ben ik maar opgestaan, heb uiteindelijk wel nog van 7 to 8 uur op de bank geslapen! Net ff de stad ingeweest, 2 truitjes, een legging en 2 zonnebrillen gekocht! Ben nog op zoek voor een leuke witte 3 kwart zwangerschapsbroek, voor als we binnenkort naar Kos gaan! Nou, wij vertrekken zo naar mn opa en oma om t grote nieuws te vertellen, ben s benieuwd hoe ze reageren, zijn 90 en 95 jaar oud! Iedereen nog een fijne dag, geniet van t weer en misschien tot straks!
Ik kom ook nog steeds tot niets terwiojl ik echt weet dat mijn opgehange was al droog is en de volgende al klaar is om opgehangen te worden. ahgghghghghahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Wat leuk die buik foto's en kleine frummels... Bij mij zie je helaas nog niet zoveel.. lijkt me heerlijk met zo'n buikje lopen zodat iedereen het kan zien...
@September, ik heb helaas ook nog niks van een buikje... ben wel jaloers hoor! Ben een paar kilo afgevallen ipv bijgekomen!!! @fl3x, waar ga je naartoe? Wij vertrekken 17 mei voor 12 dagen naar Kos! Heb er nu al zin in!