@Miracles, ja met die misselijkheid val je wel af ja. Vervelend zeg dat je er ook zo slecht van slaapt! En bij Miss Etam hadden ze best aardige 3kwarts witte broeken. Best lekker dun ook. Wat lekker dat jullie allemaal vakantie's geboekt hebben zeg. En jullie gaan al zo snel. Wij gaan pas achter in augustus. Maar ik mag verder niet klagen hoor want ik heb na komende week twee weken meivakantie. Dat is ook heerlijk natuurlijk!
Nu vakanties aan bod komt... Gaan jullie nog naar de zon en hoe zit dat als je zwanger bent? Ik had eind augustus/begin sept vakantie, maar ik dacht dat je dan niet meer in de zon mocht? of tenminste niet hele dagen... Of is dat helemaal niet zo? Heb nog niet geboekt, maar goed ook, want misschien dat ik ook wel geen vakantie neem of een weekje voor mijn verlof en dat ik de rest voor erna gebruik zodat ik wat langer met de baby heb... Hebben jullie daar ook al over na gedacht?
Wij hadden al een vakantie naar Amerika geboekt, we vertrekken in juni. Wat ik gehoord heb is dat ik je ook nu al moet oppassen met de zon en je goed insmeren, vermijdt de ergste warmte en pas op voor een zwangerschapsmasker.
zooof ben ik effies lekker allemaal op vakanties wij gaan...... lekker niet! haha Totaal geen trek in ben een echte huismus We gaan gewoon zo nu en dan daagjes weg we hebben al 2 jr lang bijna alle vakantiedagen opgespaard om straks extra te genieten met de kleine 8)
Hallo allemaal, He he, eindelijk even tijd om bij te lezen en te reageren. Wat een hoop slecht nieuws zeg, wordt er helemaal verdrietig van. Dopey en Kleintje: Wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte de komende tijd. Jessica: Het zijn nu dus hele spannende tijden voor je?! Ging de tijd maar wat sneller he... Natuurlijk duim ook ik voor jullie mooie jongentje. Sterkte de komende weken. @ Hier: Eigenlijk weinig bijzonders. Druk met werk waar ik 's avonds erg moe van ben. Met ons ukkie gaat ook alles goed neem ik aan, hihi. We willen rond week 16 weer een pretecho laten maken. Ben zo benieuwd hoe alles er dan uit zal zien... Nou fijne avond allemaal en tot snel. XXX
@Princi, dan moet ik s bij miss Etam gaan kijken, want dat is wel lekker als je een lekkere dunne broek mee kan nemen! Wij hadden eigenlijk ook nog graag in september met vrienden naar Italie gewild, maar dan ben ik inmiddels 7 maanden. Om dan dat aantal kilometers te gaan rijden met een auto... lijkt me niet zo comfortabel en met t vliegtuig laten veel maatschappijen je niet meer toe, zoals ik begrepen heb, toch? Nou meiden, ga zometeen holland's got talent kijken. Tot morgen, fijne avond!!!
@Miracles, ja dat lijkt me in de heerlijkse griekse zon geen overbodige luxe. Lekker zeg, ik geniet gewoon even met je mee van jouw vakantieplan, goed? En er zijn wel vliegtuigmaatschappijen die nog met je wil vliegen met 7 maanden maar dat zijn de dure natuurlijk... Zo ik verveel me een beetje... We hebben vanmiddag al film gekeken met mijn nichtje, dus daar hebben we nu niet meer zo veel zin in. Eigenlijk heb ik natuurlijk nergens zin in want anders heet het niet je vervelen...
zo heerlijk op het terras een hapje gegeten. Wat een superweer! Over vakantie wij gaan in meivakantie (volgende week dus) 2 weken naar frankrijk.. in de zomer gaan we normaal ook naar tbuitenland maarre heb besloten maar iets in eigen land te gaan doen. Tegen die tijd ff kijken of ik kamperen nog zie zitten (met zoon aan einde van zw.schap) last van bekken gehad..en anders ergens een huisje huren ofzo..wil eigenlijk nog niet teveel vastleggen maar ff kijken hoe alles gaat.
Wil Dopey en Kleintje heel veel sterkte wensen.. Vreselijk om mee te maken.. Hier alles oké. Weinig kwaaltjes nog, alleen nog wat vermoeider 's avonds. Ook zie je hier al een heel klein beetje een buikje 27e heb ik mn 12 weken echo, kijk er echt naar uit, dan mag iedereen het weten!! Liefs Loezz
@ miracle lekker hoor kos! Wij gaan van 29 juni tot 6 juli naar Koroni (Griekenland) We gaan in mei eerst nog weekje duitsland doen Heb er zin in! @ suusje34 Wauw weer zo'n mooie echo @ hier misselijkheid lijkt langzaam aan te verdwijnen! slik alleen smorgens nog 1 pilletje verder niet meer het bevalt me prima! Ow wat is het weer lekker weer! mssn komt mijn vader smaen met mijn broertje vanmiddag Dat vind ik wel leuk aangezien mijn mannetje nachtdienst heeft gehad en nu dus moet slapen.
goedemorgen Er was weinig bij te lezen. Vakantie, wij gaan eind mei 5 dagen naar centerparcs,en dan juli weekje naar frankrijk op een camping en dan willen we in de zomervakantie nog een week weg. Verder gaan we lekker met de boot een beetje varen als het weer meezit. Nog 3 dagen werken en dan lekker meivakantie
@Fl3x, dan kun jij ook lekker genieten van je vakantie! En fijn dat je misselijkheid af begint te nemen! Ik ben wel nog veel misselijk, ook braakneigingen, vooral als mn maag te leeg is, maar heb toch al een paar dagen niet meer hoeven overgeven gelukkig! Hier komt vanmiddag bezoek voor mn verjaardag, heb roze met blauwe ballonnen opgehangen en heb roze en blauwe muisjes voor op de taart!!! heb er nu al zin in! Nou meiden, fijne dag vandaag en misschien tot vanavond, ga nu eerst nog ff alles in orde maken!
Ha fl3x, zo jij bent ook lekker vroeg. Ik ook weer vandaag. Ach ja hoort erbij zullen we maar zeggen. Ja hier lijkt de misselijkheid ook langzaam iets minder te worden. Fijn. Nou die vermoeidheid nog. Oh jij bent gewoon over de 12 weken heen. Wat geweldig. Mag iedereen het nu weten? We hebben gisteren ineens een nieuwe (2handse) fiets gekocht. We waren bij mijn scjhoonouders en die wisten iemand die een fiets over had. En aangezien mijn eigen fiets nu in Tilburg staat (daar werk ik en normaal ging ik met de vouwfiets maar dat is nu al niet meer zo leuk...). Had ik snel een fiets nodig. Bij de fiets die we gekocht hebben zat ook nog eens een fietsstoeltje + regenpakje voor kindje in dat stoeltje, en een buggyhouder bij. Kei ideaal. Helemaal blij mee. We gaan hem vanavond ophalen. Tis al wel een oude fiets maar nog helemaal goed. Zo eens kijken wat we vandaag allemaal gaan doen. Lekker buiten of zo.
Goedemorgen, ook wij krijgen vanmiddag visite van onze beste vrienden nu even rusti bijkomen en dan even wat op ruimen en ik denk lekker genieten van de zon.
@Miracles, nou gelukkig hoef je nu niet meer over te geven. Maar dat misselijk zijn blijft vermoeiend toch? Heel veel plezier vanmiddag met het vieren van je verjaardag en alle veraste gezichten?!
@ princi iedereen weet het al hihi zodra ik wist dat ik zwanger was hebben we het ook verteld aan iedereen
miracles wat leuk om t zo aan iedereen te vertellen. Ik ben benieuwd hoe de reacties zullen zijn, en of iedereen het gelijk door heeft! wat een heerlijkheid he, weer mooi weer! Zo lekker naar buiten.. fijne dag allemaal!
Hey hey, Ben ff nieuwsgierig hoor. Maar waar werk jij in Tilburg? Ik woon en werk daar namelijk... XX
zo kom weer eens even spieken zie ik dat flex alweer 12 weken is joepie de kritieke periode voorbij en princi jij bent ook al weer 11 weken zie ik tjee wat gaat het hard zeg Hier gaat alles wel goed moe maar ja dat hoort erbij he