November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Heeee, Knip, dat is lang geleden. Gezellig dat je er weer bent. Hoe is het met jou??

Ja fl3x, bij ons weten de meeste mensen het ook al wel. Maar de hele familie die laten we het weten bij 12 weken. Ik heb vrijdag weer echo en ik hoop echt zo dat alles goed is. Ik vind het toch alweer een beetje spannend.

Trieske, ik werk in Goirle op het terein van Compaan. Ik werk bij het dr. Leo Kannerhuis. Dat is een expertisecentrum (klinkt een stuk indrukwekkender dan dat het is) voor normaal begaafde kinderen en jongeren met autisme. Ik geef er trainingen (sociale vaardigheden, wat is autisme, zelfredzaamheid enz..). Leuk werk. En jij hebt daar je schoonheidssalon toch? In Tilburg bedoel ik.

Zo mannetje lief heeft vandaag besloten om de tafel te white washen. Ik heb er zin in want ik dacht dat dat nooit meer zou gebeuren. Ik wil eigelijk heel graag meehelpen maar ik heb een klein half jaar gelden mij handen overbelast en dat wil nog steeds maar niet helemaal wegggaan. Daar baal ik van.

Hé Claire, speel jij viool?

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    haha princi heerlijk he actieve mannen...
    komt denk ik door t weer,hier wordt de hele tuin onder handen genomen.
    Besloten zo langs ouders te gaan en als ze thuis zijn vertellen dat ze nog een kleinkind krijgen (nummero 6) geen idee hoe ze gaan reageren dus wel spannend!!

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oh ja dat is spannend Suus, ach ze vinden het vast leuk toch? Ik vind het zo leuk om te vertellen aan iedereen. haha.

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dames ik nok ff met t forum.. ik ben te depri en chagrijnig om me hier echt mee bezig te houden.. kan niet echt genieten, heb een humeur dat werkelijk walgelijk is en zit mezelf ongelofelijk in de weg... doe niets dan janken.. de kids kan ik niet verdragen en manlief al helemaal niet.. niemand schijnt zich ook maar iets te interesseren hoe ik me voel en hoe ik over dingen denk... en dat frustreert nog meer.. dus voor ik dingen type uit emotie of ergernis zonder dat jullie er iets aan kunnen doen trek ik me even terug.. tot mijn humeur weer wat op t oude niveau is... ik lees af en toe vast wel mee.. wil wel op de hoogte blijven, maar dan weten jullie ervan.....

sorry..

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ah Ichtus, wat vervelend voor je meid! Ik kan het goed voorstellen dat je even rust wilt.
    Als je wilt kletsen met je buddy, dan weet je me te vinden he?!?!
    Dikke kus

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Ah Ichtus, wat rot! En vast ook frustrerend want je die hormonen vervelen je nu al een tijdje toch? Ik wens je veel cocoonen toe en dat je je snel weer vrolijker voelt!! Als je wil kun je natuurlijk me altijd pb-en! Sterkte en knuff

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    lief van jullie..

je zou denken dat ik zo onderhand de klappen van de zweep wel zou kennen, maar dat je zo last kon hebben van hormonen heb ik nooit geweten.. bah.. nu ben ik best gevoelig voor moodswings, maar dit.. sjonge..ik smacht naar een sigaret, maar ben nu al zo lang gestopt dat ik dat zooo ontzettend zonde vind.. weet zeker dat ik meteen weer verkocht zou zijn dus dat doe ik dan maar niet.. maar de verleiding is groot.. nu werkt het slechte slapen ook niet echt mee en overdag kan ik niet echt mijn rust pakken met 3 kids. Je moet door dus loop je jezelf voorbij.. dat merk ik nu erg goed.. werken vind ik vreselijk (nu is de sfeer op t werk ook wel te snijden moet ik zeggen door veranderingen die doorgevoerd worden) .. alles komt nu gewoon tegelijk.. ik moet er ff doorheen, maar wil niet iedereen hierin meenemen.. vandaar dat ik wel meelees, maar niet of minder reageer.. anders ga ik misschien op pietluttige dingen sjaggie reageren en dat wil ik niet...*zucht*...

morgen is het vast weer beter...

8. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    He Ichtus gewoon nu even aan je zelf denken,komt vast wel weer goed...ik snap wat je bedoeld want als jij rust wilt zijn er altijd nog je andere kids die je aandacht vragen,heb ik hier ook wel last van...soms denk ik ook nu even niet maar ja dat gaat niet altijd en moet je toch weer je aandacht aan je andere kids geven....sterkte iig...

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @Ichthus, wat rot dat je je zo voelt maarre gewoon spuien hier mag he (en eigenlijk ook wel goed) alles opproppen is nl ook niets..ach meid en vervelend dat je op je werk ook niet lekker zit op dit moment.
    Een dikke knuf voor jou!!!

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    Ik heb mijn ouders verteld dat ik zwanger ben. Mijn moeder moest gelijk huilen mijn vader zei dat hij aan t idee moest wennen maar dat hij hoopte dat alles goed zou gaan. Vond de reactie van beide heel eerlijk en ben er blij mee dat ik het heb verteld..nu einde van de week het tegen zoon vertellen, zo benieuwd hoe hij zal reageren..

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Ichtus, ik vind dat jij je verhaal hier altijd kwijt mag en dat je ons daar dan niet in meeslpeet. En slechte nachten is voor alles killing en al helemaal me moodswings.

Suusje, fijn dat je ouders fijn reageerde!

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hallo allen,

Hier treurig nieuws. Afgelopen donderdag is bij de termijnecho gebleken dat er geen vruchtje in het vruchtzakje zat. Ik ben ook niets verloren, dus het lijkt erop dat ik zwanger was van een windei. In het ziekenhuis vroeg de gyn of ik nog iets verloren had, maar ik weet zeker dat ik niets verloren had.. want zo beangstigend als dat ik deze zwanger raar genoeg was, hield ik constant de pot in de gaten. Ondanks de afwezigheid van het vruchtje, groeit de rest lekker door.. met alle zwangerschapssymptonen. A.s. donderdag wordt ik gecurreteerd. Ik heb de boel afgelopen paar dagen op me laten inzakken. Jammer uiteraard dat het zo gelopen is, maar je moet het maar zo zien.. mijn lichaam heeft zijn werk gedaan door een niet juist ontwikkeld vruchtje af te stoten. Ik ben overigens niet van plan om een menstruatie af te wachten, dus ik ga na donderdag, en indien nog wat bloedvlies na het bloedverlies, meteen weer aan de slag. Ik ga me bij de mei-groep voegen. Hopen dat ik volgende maand weer zwanger ben.

Dames, geniet van de zwangerschap en steun elkaar door din en dun.. zwanger zijn, is zoooooooo mooi.

groet,

MamaT

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oh MammaT, wat verdrietig! Wat goed dat je er al zo naar kunt kijken!

Heel veel succes en plezier bij de mei-groep en ik hoop dat het voor jou heel snel raak zal zijn!

14. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

MamaT wat erg voor je.

Hoop dat je snel weer zwanger bent!!

15. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    mamaT wat vervelend dat t zo loopt! heel veel sterkte voor jou de komende tijd en natuurlijk op donderdag!!!

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mammat wat vervelend, hopelijk ben je snel weer zwanger

ichtus neem is ff lekker de tijd voor jezelf meid, lekker dagje eropuit, kids bij oma en lekker met een vriendin afspreken. Je kan niet alles nu bijhouden al zou je dat nog zo graag willen. Knuffel voor je meid

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik heb het inmiddels beetje verwerkt, maar kan het pas echt loslaten als de curretage voorbij is. Dus na donderdag is het verledentijd. Dan gaan we weer hard klussen..:)

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ah Mama, wat erg meid! Ik wil jou en je mannetje veel sterkte wensen.
    Ik kan me voorstellen dat je het na de curettage pas een plekje kan geven en het echt kan verwerken.
    Veel succes meid!
    Digiknuf

19. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Jeetje zeg wat is het rustig hier vandaag. Ik heb mijn eentje de halve pagina vol getypt haha. De meeste van jullie zitten hier vooral door de week heb ik het gevoel. Ik heb dan weer vooral in het weekend tijd. Ach ja geeft niets natuurlijk!

Ik duik zo mijn bed weer in en wil hier even een knuffel neerkrabbelen voor MammaT en Ichtus. Knuffel voor allebei!

De rest natuurlijk ook allemaal alvast een fijne week!
    ;)

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@MamaT, jeetje meid, wat een vreselijk nieuws... hoop dat je t na donderdag een plaatsje kan geven en weer snel zwanger bent! Sterkte...

@Ichtus, ... je mag hier altijd gal komen spugen hoor, ik weet helaas ook wat t is om slecht te slapen, maar heb hier geen 3 kids rondrennen, dus als ik moe ben, kan ik s'middags altijd ff de bank op duiken.
    hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat je dan ook snel weer gezellig met ons mee komt beppen!

Hier gisteren een leuke verjaardag gehad, lekker met zn allen buiten gezeten!
    En natuurlijk t grote nieuws verteld! Had roze met blauwe ballonnen opgehangen, maar dat kwartje viel niet gelijk bij iedereen, maar toen de taart op tafel kwam, hadden ze t snel door!

Had van mn ouders, schoonmoeder en schoonzusje en vriendin (die wisten t al) allemaal leuke spulltejes gekregen, waaronder 2 leuke pakjes van Noppies!

Sávonds zijn we nog lekker bij de italiaan gaan eten en toen was ik helemaal kapot!!!

Helaas vanmorgen toch alweer van 4.30 uur mn bed uit... natuurlijk weer zo misselijk als wat!
    Zometeen trouwens voor t eerst weer rustig aan beginnen met mn eigen werk.
    Heb een korte route vandaag van 2 uurtjes, met licht werk, ben s benieuwd hoe t zal gaan!

@Meiden met een echo vandaag, veel plezier1

@Kleintje, jij ook succes vandaag meid!!! Ik denk aan je!

Deel Deze Pagina