November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    bah, elke keer op een werkdag gaat het mis 's ochtends, bleh

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    net in bad overgegeven..bleh........

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Je get zeg, 3 misselijke berichten achter elkaar ( :) ). Ik ben vandaag en was vannacht ook misselijk. maar houdt het binnen gelukkig. Ik wens jullie alledrie sterkte vandaag! Ik heb het ook meer op werkdagen Debie. Tja dan kan ik niet zo rustig aandoen als ik zou willen en de haast/tijdsdruk nekt me dan. Maar goed. We gaan er maar weer het beste van maken.

4. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

MamaT: Heel veel sterkte meid! Enne, je houdt ons wel op de hoogte he als er weer een wondertje onderweg is. Want tja dat is het toch eigenlijk wel he? Zo vanzelf sprekend is het allemaal niet blijkt wel.

@Ichtus: Ook voor jou natuurlijk heel veel sterkte. Ik bepaalde dingen die je zegt herken ik mezelf wel een beetje. Ook ik voel me soms zo stront chagerijnig terwijl ik daar vaak niet eens een goede rede voor heb. Iig veel sterkte en een dikke knuffel.

@All: Jeetje de misselijkheid is jullie wel aan het plagen he?! En Suusje, in bad joh? Dat moet een flinke bende zijn geweest. Voel je je al beter? Nou ik ga me zo ook maar weer eens klaarmaken om te gaan werken. Voor degene die ook moeten werken: Werkze en voor de rest natuurlijk ook een fijne dag.

XXX

5. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

O ja Princi: Wat een mooi werk heb jij, lijkt me. Je werkt aardig bij mij in de buurt dan... Ik heb idd een schoonheidssalon (kleintje maar hoor) en werk nog 20 uur in een schoenenwinkel in de stad. Dat ben ik gaan doen omdat het sporten (ik was eerst sportinstructrice) me een beetje zwaar ging vallen. Wie weet komen we elkaar nog een keer tegen. (Kunnen we elkaar herkennen aan een dikke buik, hihi)

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Haha Trieske, ja ik zwaai dan wel naar iedere dikke buik. Hahaha.

Nu wil ik natuurlijk weten welke schoenenwinkel....als je dat wil vertellen....
    En ga je na de zwangerschap wel weer als sportinstructrice werken?

Mijn werk is mooi en vooral ook erg leuk, vind ik zelf ja. Ik heb namelijk ook veel lol met de jongeren.

Jij ook werk ze vandaag!

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    zo voel me weet wat beter..tja stond onder de douche en toen ging t mis vanmorgen meestal voel ik me misselijk en hou ik t wel binnen nu dus ff niet..
    ach als t de rest van de dag maar weer wegblijft. Zoon op school en hij is morgen jarig dus zo ff nog wat regeldingetjes doen..verder maak ik er een rustig dagje van want vanavond de hele avond op pad voor een cursus!

meiden met afspraak VK/echo heel veel succes en werkse voor de werkers..
    ik heb altijd heel veel uur gewerkt en voel me ng steeds wel eens een soort van schuldig dat ik nu nog maar een paar uurtjes werk maar aan de andere kant voelt dat ook zo relaxt. Hou t voorlopig nog ff zo,..straks ook met de kleine ff rust in huis..

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dames.. dank dank voor allee lieve woorden...

@MamaT.. Meid sjonge wat schrik ik hier van...Lees dat je vol goede moed verder gaat.. Dapper en respect...Neem wel je tijd en volg je hart... dan doe je altijd het juiste...Heel veel sterkte en succes.. hoop dat je snel een gezond groeiend beebje in je buik zult dragen..Knufff

@Misselijkheid... dat is hier gelukkig over....Pfjuw...
    dus dames.. sterkte en nog ff geduld..

@Hier: Vannacht zowaar goed geslapen.. kort maar wel goed. en dat doet echt wonderen. net een lekker vers witbrood gekocht en een grote bak aardbeien.. croissantjes.. gewoon lekker ontbijten.. HEERLIJK!!! wat een goede nacht al niet kan doen.. vanmiddag werken.. geen zin, maar dan ben ik weer 3 dgn vrij..ff bijtanken..

Hoop dat deze trend zich voortzet en ik me snel weer de oude voel....Dikke knuff all..

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

goede morgen alemaal

@ mamat jeetje wat een vervelend nieuws! heel veel sterkte de komende tijd hoop dat je snel zwanger mag zijn! *knuff*

@ hier vanmorgen toch weer gespuugd voel nu al dat het een beroerde dag gaat worden :(

10. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Ja lang geleden lees wel een beetje mee soms maar het gaat hier zo snel dat ik het allemaal niet bij kanhouden weet niet wie wie is enz dus hou enkele zoals jou wel in de gaten hoe het gaat ben wel benieuwd hoor
    hier gaat het wel weer beter heb 2 weken op bed gelegen maar nu weer goed
    misselijkheid trekt wat weg (ff afkloppen ) alleen nog wel heel moe maar hoort erbij he

@ mamaT sterkte ermee

@ alle andere sterkte en succes met alles

11. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Goedemorgen,

@MamaT heel veel sterkte en hopelijk ben je snel zwanger....

Hier gaat het langzaamaan wat beter,het wisselt nogal...s avonds nog wel last van misselijkheid moet echt opletten wat ik eet en hoeveel want heb snel een vol gevoel en daar word ik dan weer misselijk van...

Vanmiddag mijn eerste echo ben benieuwd, ben toch wel zenuwachtig en hoop dat alles goed is [-o<

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    robijntje spannend! duim voor je dat alles goed is! Hoe laat mag je?

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Robijntje.. spannend meid.. ik duim voor een pracht echo...

@KNIPPYYYYYY.. jemig.. ruim 8 wk alweer.. vliegt de tijd zeg...super....(ik is bruisje trouwens..hihihihi)

14. hielko2006

hahah heb je je naam veranderd bruisje herkende je al niet
    ben al weer bijna 9 weken ja gaat heel snel
    jij morgen alweer 12 de 3 mnd grens is in zicht zeg
    ging niet zo heel goed kwa emoties las ik voel je je nu al weer iets beter?

15. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @Suusje ik mag vanmiddag om 14.40 uur...

16. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Knippy..ja ik heb mijn oude account weer opgepakt.. anders moest ik steeds in en uitloggen..hihihi..

Vandaag een betere dag in vergelijking tot de afgelopen dagen.. heb ook goed geslapen vannacht..dat was een hele verbetering...hihihi..

12 wk alweer ja.. eerst zou ik afgelopen zaterdag al 12 wk zijn, maar door de echo is de datum bijgesteld.. best.. nu i het dus morgen 12 wk.. ik heb zin in november...van mij mogen die maanden voorbij vliegen...

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    mama T : Neeeeeeee :( Wat klote zeg meid jij ook heel veel sterkte *knuffel*

Miracles: bedoel je mij???? Want ik heb vandaag niks van een afspraak ofzo staan, tja ik zit te wachten op een telefoontje van de gynaceoloog om een afspraak te maken maar dat kan ook morgen pas worden :S

19. hielko2006

Fijn dat ik nu weet dat jij het bent
    paar daagjes korter dus ach ja morgen dan 12 weken dus het gaat snel he
    zat je foto's even te bekijken je hebt echt al een grote buik zeg valt die van mij helemaal bij in het niets of te wel de buik die ik heb is gewoon nog allemaal van mezelf hahaha

20. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Hallo iedereen,

Wat een heerlijk weertje he?
    Nou ik ben gastouder en vandaag weer allemaal kids over de vloer.
    En ik ben al zo moe :rolleyes: haha.
    Nou ze worden om 15:30 opgehaald als het goed is. =D>
    Nu zo lekker even in de tuin zitten en wachten tot 12:00 dan komen er 1 van school een boterham halen.De was hangt al weer buiten dus vanavond weer een hoop te strijken.
    Vandaag krijgt mij man zijn boot dus kunnen we lekker van de week varen.

nou meiden tot vanavond misschien

Deel Deze Pagina