Van hier ook gefeliciteerd november 2009 mama's! Ik duim HEEEEEL hard dat ik ook op dat leuke lijstje mag.. Ook leuk voor mn toekomstige neefje of nichtje.. die komt dan zon 6 weken eerder hahaha.. Goooooooo november mama's! gooooo beebjes! goed vasthouden en flink groeien!
Jiehoe ik mag er ook bij! Vanmorgen licht postief getest.. Wil iemand mij op de lijst zetten? Cruella, 34 jr, 4de kindje, zh en bv Liefs X C.
LIJST NOVEMBERMAMMA'S 2009 2-11: Bruisje: 4e kindje - thuis - bv 2-11: Juf Mariska: 3-11: Cruella: 4de kindje - zh - bv 4-11: Knarboor: 4-11: Waterfall: 2e kindje thuis: thuisbevalling zh: ziekenhuisbevalling bv: borstvoeding fv: flesvoeding *Lijst ff quoten, gegevens erbij zetten op datum* vergeet niet de quote van de voorganger weg te halen*
Hey heb mezelf toegevoegd op de lijst, Nou is de kleur weg.. Kan iemand dat repareren? Hoe voelen jullie je? Ik voel me prima, ben alleen heel erg moe..hihi Liefs X C.
LIJST NOVEMBERMAMMA'S 2009 2-11: Bruisje: 4e kindje - thuis - bv 2-11: Juf Mariska: 3-11: Cruella: 4de kindje - zh - bv 4-11: Knarboor: 4-11: Waterfall: 2e kindje thuis: thuisbevalling zh: ziekenhuisbevalling bv: borstvoeding fv: flesvoeding *Lijst ff quoten, gegevens erbij zetten op datum* vergeet niet de quote van de voorganger weg te halen*
Ik voel me ook prima ... eigenlijk nergens last van ... maar inderdaad ook wel moe. Zelfs voor mijn doen ging ik vorige week echt vroeg naar bed. En daar heb ik normaal al geen moeite mee maar de afgelopen week was het ect 8 uur richting bedje!
@Cruella.. JEUH.. gefeliciteerd meid... ik voel me ook wel goed eigenlijk.. moe en af en teo wat misselijk, maar verder geen bijzonderheden.. ja die krampjes en steekjes die ik niet wil voelen, maar goed.. dat hoort er ook bij he... @Zuurtje.. nou je bent al goed ingeburgerd dus wel positief testen he?! @Pam.. zou super zijn als je je hier ook mag aansluiten binnenkort...
LIJST NOVEMBERMAMMA'S 2009 2-11: Bruisje: 4e kindje - thuis - bv 2-11: Juf Mariska: 1e kindje 3-11: Cruella: 4de kindje - zh - bv 4-11: Knarboor: 4-11: Waterfall: 2e kindje thuis: thuisbevalling zh: ziekenhuisbevalling bv: borstvoeding fv: flesvoeding *Lijst ff quoten, gegevens erbij zetten op datum* vergeet niet de quote van de voorganger weg te halen* heb ff 1e kindje bij juf mariska genoteerd... begint al een leuk lijstje te worden.. Cruealla.. jij ook de 4e.. wordt een drukke boel.. hoe oud zijn jouw kiddies? ikk heb jongen 5, dochter 3 en zoon 1
Jee meiden wat gaaf, al een november topic! Dat jullie allemaal maar mooie beebs mogen krijgen over 8 maandjes! En geniet ervan he
Hallo allemaal, Ik heb vrijdag, zaterdag en zondag getest! En alle drie hartstikke positief! Volgens de berekeningen ben ik 1 november uitgerekend! Hoe voelen jullie je? Ik ben echt vreselijk moe maar ook weer energiek tegelijk. Vanmorgen ook al om 6 uur wakker. Gewoon van blijdschap, opwinding, spanning etc. Heb alleen wel al sinds vrijdag een zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar heb gelezen dat dat normaal is?! Iedereen van harte gefeliciteerd en we kunnen elkaar zo lekker op de hoogte houden! Liefs, Femke
LIJST NOVEMBERMAMMA'S 2009 1-11: MamaFemke: 1e kindje - zh - bv 2-11: Bruisje: 4e kindje - thuis - bv 2-11: Juf Mariska: 1e kindje 3-11: Cruella: 4de kindje - zh - bv 4-11: Knarboor: 4-11: Waterfall: 2e kindje thuis: thuisbevalling zh: ziekenhuisbevalling bv: borstvoeding fv: flesvoeding *Lijst ff quoten, gegevens erbij zetten op datum* vergeet niet de quote van de voorganger weg te halen*
@ bruisje.. Ik heb 2 dochters van september 2001 en november 2002 en een zoon van augustus 2005.. De jongste en de oudste zit 4 dagen tussen.. Liefs X C.
@Mamav Femke.. Welkom meid.. die krampjes zijn normaal hoor.. *zegt ze stoer*.. ze horen er idd bij, maar werken mij vreselijk op mijn zenuwen.. heb ze liever niet.. hihihi...ik ben ook wel energied, maar merk wel dat ik s avonds echt last van mijn rug heb.. dat had ik bij de eerste ook.. toen zat ik met 3 mnd al thuis.. kon helemaal nik meer..daar heb ik nu niet echt veel zin in... @Cruella.. leuk hoor.. @Zuurtje.. jammer meis.. hopen dat t nog snel veranderd....knuffie... Willen jullie weten wat t wordt? wij niet..mag deze keer een complete verassing zijn..... is ook wel een keer leuk...hihih.. bij de eerste wist ik gewoon dat t een jongen zou worden.. instinct denk ik.. bij de tweede wilde ik t weten en bij de pretecho was t wel heel duidelijk een meid.. bij de jongste zag ik het bij de 20 wk echo.. ze vroeg.. als je wil weten wat t wordt moet je nu kijken.. ja en dan kijk je automatisch.. twas overduidelijk..hihihi.. een jongen.. maakt me uiteraard nu niets uit, maar een meid zou t plaatje wel helemaal afmaken.. en ook meidennamen zijnbijons een stuk makkelijker... Dames ik duik mijn bedje in... tot morgen..
joepie al 5 zwangere ik ben vd 1e in verwachting! vanmiddag bruine afscheiding gehad, heb verloskundige gemaild en kan van de innesteling zijn, dus moed houden, 19 maart 1e echo, morgen 4 weken!
Goedenmorgen dames, Pppfff kom net zo moe mn bed uit als ik erin gegaan ben Niet misselijk gelukkig maar dat ben ik bij mn meisjes ook niet geweest.. Wel krampjes.. maar heel anders dan echte ongikrampen.. Naar mijn gevoel zit het wel goed, beter mn vorige zwangerschap die in november een mk is geworden.. Zo kids hebben vakantie dus uitrusten is er niet bij deze week Liefs X C.