Het is eigenlijk wel grappig.. Nu willen we het liefst zoveel mogelijk kwaaltjes ter bevestiging en straks als we kotstend boven de wc hangen willen we er weer vanaf Ik heb al vanaf vrijdag de hele tijd een weeig gevoel wat tussen misselijkheid en hongergevoel in. En een ontzettend groot stuk 'steen' onder in mijn buik en onderrug. Alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Voor de rest geen last van mijn (.)(.) ofzo.
rare gedachten dacht mssn slijmprop ofzo arrgg ik moet niet teveel piekeren mijn gyn belt trouwens mij na 4 uur terug ben benieuwd! had de assistente aan de lijn en kreeg alleen maar op alles ja nou dat weet ik niet geen idee ik vertelt van hun klote test tja ik weet t niet arggg *plof!*
@claire.. dat heb ik ook hoor.. en wat voor sukkels zitten er daar in het zh zeg.. als ze straks een beeb op de echo zien denken ze zeker dat je een pop hebt ingeslikt.. pffff... @BLoempjuh.. GEFELICITEERD en welkom uiteraard.. @hier.. niks bijzonders..
nieuwe zwangeren gefeliciteerd @cruella balen meid sterkte! @hier ook zo onzeker word er niet goed van als ik te druk bezig ben voel ik me liezen, verder geen last wil ook zwangeren hahaha! zit heel de dag aan me tepels te voelen of ze nog wel gevoelig zijn! wat een onzekerheid zeg!
heb ff flink geneust op t net naar ijzondere banners en ook gevonden, maar t zijn vaak html codes.. zoooo jammer
zo te lezen piekeren we allemaal ... Toch heb ik gehoord dat je dat juist niet te veel moet doen ... Dus weet je wat je beter kan doen? Lekker genieten van alle kwaaltjes die je nu heb .. en als je soms even niets voelt, dan geniet daar ook even van,want de volgende dag kan het 10x erger zijn hahahaha .. nou ja ik ben ook onzeker,omdat ik nog niet zolang geleden een mk heb gehad,dus dat zit er wel even in ja. Maar genieten ga ik zeker ! Dikke kus iedereen
hihihi muts pagina deed hier ook raar Onze novembermama lijst bij mijn banner is de link Als je gegevens erop wilt hebben PB me even zo is het goed bij te houden zonder verwarring
pfff had ik maar niets gezegd, ben aan t schoonmaken en ineens toch een potje misselijk..en voel me slap, hebben jullie dat ook? dat je ineens staat te trillen op je benen? Nou ga weer ff verder.. kom later weer ff lekker bijlezen! doeiii
Hey allemaal, Zo wat ben ik blij dat dit forum bestaat. Nadat gisterenavond een paar vette huilbuien heb gehad dacht ik dat ik mijn onzekerheid er zo onderhand wel een beetje uitgehuild had. Maar nee hoor. Ik herken mezelf zo in jullie verhalen. -Heel de dag voelen of ze nog wel gevoelig zijn -zo niet, STRESS -Ik wil ook zo graag van alles voelen Maar ja, we kunnen de natuur niet sturen helaas. XXX
Nou heb gebeld naar de verloskundige. Volgende week maandag om 8 uur hebben we een afspraak en dan krijg ik meteen een echo. Spannend!
Hallo, ik wil me er eigenlijk ook graag melden want joepie! ik ben ook weer zwanger, het wordt voor mij de 2e. Ik heb er nu 1 van precies 2 jaar. Ik lees jullie berichtjes omdat ik het dan heerlijk vind dat ik niet de enige ben die in onzekerheid verkeer, maar wel heel blij is. doeig
WOW nog 1 zwanger ... Wat toppie allemaal zeg Tante Mars ... ik hoop dat het bij jou ook raak mag zijn Dan is het compleet geloof ik Gefeli jacky Ook net zover als claire en mij zie ik haha!