November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @robijntje...spannend!

@ja knip, leuk dat je er weer bent! En twee weken op bed. Jee heftig zeg. Fijn dat je je nu weer wat beter voelt!

@Ichtus...jajaaa je hebt geod geslapen en jezelf verwend. Dat helpt! Hopen dat het ni beter gaat.

@ Nou mijn hormonen beginnen ook zeg. Kan wel janken omdat mijn nieuwe schoenen toch niet zo goed waren als ik had gehoopt. Wat een tegenvaller. Ik kan toch al bijna nooit goed schoenen kopen en dan nu weer een miskoop.....

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Kleintje, ik bedoelde inderdaad jou ja! Ik meende dat die afspraak voor vandaag al vaststond, maar dan heb ik me vergist! Ik hoop dat je dan gauw dat verwachte telefoontje krijgt!

Hier net een half uurtje terug van t werk... was helaas toch geen succes...
    3 x moeten overgeven, bleh...
    Heb met mn manager nu de route weer wat aangepast, zodat ik het niet te druk heb en geen tijdsdruk heb, zodat ik tussendoor steeds ff wat kan bijtanken!
    Hopelijk gaat t morgen dan wat beter!

3. Miss Mommy

Oh ja, Robijntje, dan vanmiddag de echo, EINDELIJK!!!

Succes!!!

4. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Robijntje: Veel plezier vanmiddag. Ik ben pas laat thuis vandaag maar ik kom zeker ff jullie ukkie bewonderen hoor. Mocht de foto er dan alopstaan.

5. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    zet je de echo foto in je album????

groetjes

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ princi ik lees wel mee hoor en zal zoveel mogelijk proberen te reageren

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oh Miracles wat vervelend. Tja er zit niets anders op dan dat we het allemaal dan maar rustig aan doen en goed naar ons zelf luisteren.

Kleintje...die onzekerheid lijkt me ook rot. Maar misschien valt die in het niet bij het verdriet. Nog maar eens sterkte.

Ja Robijntje, we willen het zieieieieieieieien. haha.

Ik ben hier nog steeds helemaal alleen op mijn werk. Ik dacht dat mijn collega zei dat ze een uurtje later zou komen maar dat zijn er ondertussen al bijna 3. Zou ik het verkeerd begrepen hebben. O o ga ik meteen twijfelen aan mezelf. Beetje saai wel zo.

8. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Robijntje veel plezier vandaag!!!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ robijntje geniet ervan!

hebben jullie ook last dat zp smmige letters niet pakt??

10. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Ja,de foto zet ik zeker in mijn album maar moet wel wachten totdat m n mannetje thuis is want heb er zelf niet zoveel verstand van hoe het moet...hij is daar meer in thuis....

11. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Goedemorgen dames, (nog net op de valreep zie ik)

@ Mamat -> He bah wat een rotnieuws! Heel veel sterkte!

@ de overgevers -> Ook sterkte ik weet hoe jullie je voelen.. hopelijk voelen jullie je snel beter

@ Miracles -> Wat een leuk idee om het zo te vertellen! Jammer dat je eerder moest stoppen met werken. Gewoon lekker rustig aan doen!

@ Ichtus -> Meid wat vervelend dat je je zo rot voelt. Ik hoop dat je snel beter in je vel zit!

@Flexgirl -> Nee heb ik geen last.

@ princi -> Hoe was het eigenlijk afgelopen met de kinderwagens? Sorry dat ik er weer snel vandoor ging zaterdag op msn. Maar het eten was klaar ;)

@ Robijntje -> Succes met je echo!

Wat een heerlijk weer hebben we weer! :D Ik wordt daar altijd zo vrolijk van! En helemaal als het mijn vrije dag is en er ook daadwerkelijk van kan genieten ;) zit dan ook lekker met de laptop in de tuin :D

Aankomende vrijdag ben ik 12 weken en die dinsdag hebben we de combinatietest en als die goed is willen we het gaan vertellen. We zijn allebei nog aan het bedenken hoe we dat willen doen. Ik weet zeker dat onze ouders het totaal niet verwachten. Wel denk ik dat me schoonzusje al wat vermoedt. Hebben jullie nog leuke ideeen om het op een orginele manier te vertellen?

Liefs, Bloempjuh

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ben gebeld en ik kan vanmiddag al terecht voor een gesprek en eventueel nog een echo!
    Helaas moet ik wel alleen (vriendlief is werken en wil absoluut ook niet mee) zegt het zo af te willen sluiten en niet nog eens allerlei ziekenhuis bezoeken enz, en tja dat kan ik wel begrijpen... Mijn ouders gaan mee als ik geholpen ga worden, vind ik ook wel prettig want ik denk dat die mij meer kunnen steunen dan mijn vriend! Niet lullig bedoel ten opzichte van hem maar mijn vader is b.v er net iets nuchterder in dan dat wij zijn....
    Maar omdat mijn ouders een uur rijden verderop wonen en vandaag geen auto hebben kunnen ze vandaag niet mee...
    Maar goed ik denk dat ik het wel red! ik zeg gewoon tegen die man of vrouw dat hij het echo beeld van me af moet draaien en alleen terug moet draaien als hij goed nieuws heeft (en die kans is zeeerrr klein gezien er 2 echo's zijn gemaakt zonder hartactiviteit) hij mag nog wel een mooie foto maken als het hem lukt en die dan mooi in een envelop stoppen zodat ik hem niet kan zien voordat ik weer thuis ben....

En dan is het maar even afwachten wat hij zegt en wilt en doet.... Ben benieuwd!
    Vanmiddag van te voren maar even naar mijn werk om even een activiteit met de mensen ofzo te gaan doen en wat te praten met mijn collega's en dan hoop ik volgende week als alles achter de rug is weer te gaan werken....

13. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    He meis wat een ellende. Wel fijn dat je zo snel mag komen. Ik wens je veel sterkte voor vanmiddag.

14. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hoi allemaal!

Allereerts: Kleintje, heel veel succes en sterkte vanmiddag!!! Ik zal duimen tot de blaren erop staan...

Heb een heerlijk weekend gehad met minder misselijkheid en vermoeidheid neemt ook af. Gaat hier dus in een stijgende lijn! Vanochtend bij de VK geweest voor de termijnecho en ik ben iets verder:) 12 weken en 4 dagen om precies te zijn... Alles was goed, zag er goed uit en de kleine lag al lekker dwars waardoor ze zijn/haar nekplooi niet konden meten. Was druk met zijn/ haar handje bezig.. Na een toiletbezoekje en wat beweging toch gelukt om het goed in beeld te krijgen. En gemiddelde was 2.0 mm dus volgens mij hoef ik me daar niet zo druk over te maken.. Als het een verhoogd risico is hoor ik dat binnen een week telefonisch. Maar verwacht eigenlijk niets.. De volgende afspraak is 6 mei.

Ben wel enigzins gerustgesteld. Ben de kritische periode nu voorbij en alles was goed, en zo mooi om te zien. Het was al ruim 6,5 cm! Echt al een heel kindje!

Mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk:) Fijne dag allemaal en voor degene met echo's en/of onderzoeken, veel succes en plezier!!

15. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Wat fijn!!! Gefeliciteerd :D
    Geniet er van!!!

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    @Knip, als je geen zin of puf hebt om te reageren is dat ook goed hoor. Het moet wel leuk blijven, dit forum. Als je het gevoel hebt dat je moet reageren dan wordt het werk en dat kan niet de bedoeling zijn toch?

Bloemjuh, Jajoh als de pizza klaar is dan moet je eten toch? Is nie erg hoor. Gebeurt mij ook vaak...of dat ik begin aan gesprek aan dat iemand dan even niet reageert, ik iets anders ga doen en dan vergeet dat ik aan het kletsen was....(schaam schaam). Maar dus met de kinderwagens ging het goed. Hoewel de verkoopster niet echt af te schudden was. Wij gaan voor de bugaboo met paul frank bekleding. Die rijdt super en is lekker vrolijk. We wachten nog ff met kopen en kopen hem dan bij babydump.

Kleintje, heel heel heel veel sterkte vanmiddag. Ik vind het rot voor je dat je alleen moet gaan. Ik zal aan je denken!! Kom je vertellen hoe het was als je er aan toe bent?

17. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    @ Princi -> Oww vervelend zo'n verkoopster die zich overal mee wil bemoeien.. Vind ik zelf ook altijd irritant! Het lijkt me echt super om voor babyspullen te gaan shoppen! Mijn mannetje vind alles nog een beetje eng. Ik had hem vorige week een rompertje gegeven met de tekst: Mijn papa is de aller-aller-allerliefste en toen kreeg ik meteen te horen dat ik misschien wel iets te voorbarig was om al dingen te gaan kopen. Ik moest natuurlijk spontaan huilen want hadden net de dag ervoor die goede echo gehad. Als je het zo gaat bekijken kan je wel wachten met dingen kopen totdat het kindje er daadwerkelijk is ;)
    Mannen af en toe..

18. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    kleintje echt heeel veel sterkte vanmiddag!!
    En goed dat je toch om een afdrukje vraagt!!

19. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

kleintje88 heel veel sterkte vanmiddag
    mijn duimen draaien voor goed bericht hoor

20. Miss Mommy

@Kleintje, dus toch nog veel succes vanmiddag!!!

Weten jullie dat trouwens, van die mazzeldagen bij prenatal, is dat gewoon voor iedereen???

Deel Deze Pagina