Volgens mij is dat gewoon voor iedereen inderdaad. Hoe denk jij dan dat het zit? Of je ergens speciaal lid van moet zijn ofzo?
breek in*** Fl3x, hoe gaat het met je? ben je weer een beetje bekomen van de misselijkheid? hopelijk gaat het beter... had je nog meds of waren die alweer op? je had net het idee dat het al beter ging, krijg je weer een terugval, balen joh! hopelijk ben je snel opgeknapt en als het morgen niet goed gaat, wil ik best even op esmay passen dat jij even kunt slapen ofzo... kijk maar. sterkte in ieder geval! breek uit****
hoi heb vorige week gebeld, de dagen zijn voor iedereen de woensdagavond (positiekleding 25 procent korting) alleen als je zwanger bent en je mag een vriendin meenemen) en toen ik zei en als je nog geen buikje ziet? Toen moest ze hard lachen en zei dat ik er wil in zou komen..tja heb wel een buikje maar t zou ook een gewoon buikje kunnen zijn
@mazzeldagen, voor zover ik begrepen heb van de opdringende verkoopster, zijn ze voor iedereen. Mijn buikje zou ook gewoon een buikje kunnen zijn (is het deels natuurlijk ook) en toch ging ze me de kortingen alvast helemaal uitleggen dus dat komt wel goed dan. @Bloempjuh, Oh ja mannen en dan heb je ook nog een fries (natuurlijk een hele lieve dat snap ik wel hoor...) maar ja die zijn voorzichtiger dan. Ik vind het juist fijn om alvast iets kleins te kopen. Dan krijg ik er weer extra zin in en kan ik de klachtjes weer beter handelen. Maar met de kinderwagen wachten wij ook nog even hoor! Zo ik ga met mijn moeder even lekker langs de kringloop. Tot later!
Zo ben weer terug van de vk en heb een echo gehad, alles er op en eraan en het was een heel bewegelijk kindje zei ze...maar baal wel want heb geen eens echofoto s meegekregen misschien is ze het vergeten, misschien dat ik nog wel even bel of ik ze even goed nog kan krijgen en anders moet ik wachten tot 2 juni heb dan een geslachtsbepalingsecho bij een echobureau...maar ben allang blij dat alles verder goed is...o ja ben trouwens wel 2 dagen korter ipv 10 nov nu 12 nov uitgerekend...
@Robijntje, fijn dat je echo goed was!!! Zal wel een hele opluchting zijn geweest he! Wel jammer van de echofoto's! Zou wel ff bellen als ik jou was hoor! Ik vond t trouwens wel grappig, mijn vk maakt als ik voor de termijnecho ga, een opname van de echo en die krijg ik dan mee op dvd! Moet er dan wel 7,- voor betalen, maar dat vind ik geen geld.
hier kan je voor 5 euro ook alles op dvd krijgen, denk dat ik t vrijdag ook maar doe.. hoe groot was de kleine robijntje?
Weet ik ook niet,ze heeft het wel opgemeten maar ze heeft verder niks er over gezegt het ging een beetje vlug allemaal , maar het zag er goed uit allemaal...
hey damens even snel berichtje hier ik heb deze week onverwachts een logé Dus ik zal even weinig te vinden zijn hier zal vanaaf lijst weer effe bijwerken kiefs en knuffs!
hee claire hoop dat t een leuke loge is! @princi nog iets van bloedprikken gehoord?? NU alles goed? Ik moet deze week echt ff maar stel t steeds uit..
Ben net thuis van een paar uurtjes ziekenhuis pfffff Dat duimen was eigenlijk niet nodig geweest aangezien wij eigenlijk al wisten dat ons kindjes hartje niet meer klopte... Maar goed de echo van de gynaceoloog bevestigde dat ook! Hij vond mij een sterke vrouw die precies wist wat ze wilde (jaja sterk maar ondertussen :S ) ik heb dus ook meteen aangegeven dat ik niet wil afwachten maar een curretage wil! Normaal gesproken doen ze dan nog wat bedenktijd ofzo omdat het toch wel heftig kan zijn ofzoiets? Maar ik ben meteen doorgestuurd naar de anethesie (grr klote woord!) intake gehad en door naar de opname waar uiteindelijk bekend werd gemaakt dat ik morgen om 8.30 al terecht kan op de afdeling en dan daarna geholpen ga worden! Wel fijn dat het zo snel kan! De Gynaceoloog zei ook al dat hij zich niet zoveel zorgen maakte om mij gezien ik nu al vrij snel zwanger was hij zei dat ik nu gewoon even 'pech" heb gehad maar dat hij er bijna zeker van is dat het de volgende keer weer snel raak zal zijn en dat hij hoopt dat ik het dan wel voldraag! Dus morgen onder het mes pfff vind het wel eng hoor!
@ Kleintje: Je bent ook een hele sterke vrouw. En je doet dit ook nog eens helemaal alleen, petje af hoor. Heel veel sterkte morgen. @ Robijntje: Wat geweldig dat je echo goed was! Wel jammer dat ze je zo weinig info heeft gegeven. maar ach, het belangrijkste weet je nu toch?! Geniet ervan want zo vanzelfsprekend is het allemaal niet he. Tenminste dat besef ik me maar al te goed al ik het verhaal van bv kleintje lees. @All: Ben net klaar met werken en duik nu weer in mijn studieboeken. Ik heb er de laatste tijd echt veel te weinig aan gedaan. Tja, had en heb ff wat anders aan mijn hoofd. Ik wens iedereen een fijne avond en ik kom straks nog wel ff spieken.
Kleintje, ik zal morgen aan je denken. Ik denk ook dat je een goeie gyn getroffen hebt. Want idd sterke vrouw...jij! Wat lief Suus dat je aan mijn bloed denkt . Ik heb er niets meer van gehoord en dus denk ik dat het goed is. Ik krijg vrijdag mijn echo en ga het dan gelijk even navragen. Mij helpt het altijd om te vragen of ze tegen me willen kletsen zodat ik afgeleid ben. Misschien helpt dat jou ook? Het valt vast mee.... Verder ben ik echt ontzettend moe. Toch iets te veel gedaan vandaag. Kijk nu lekker rustig Grey's anatomie.