@kleintje heel veel sterkte morgen. @ suusje 34 ik ben net geweest en ben ook absoluut geen held met bloedprikken maar niet kijken en ze niet laten zeggen wanneer hij erin gaat wil meestal wel helpen bij mij.
avond dames..... @ kleintje ik wens je heel veel sterkte en succes en kom op hoor volgende maand ben je gewoon weer zwanger..... @ bloedprikken..............appeltje eitje voor mij ik voel er niks van hahah aangezien ik ook onder de plakplaatjes zit heb in het amc al zoveel geprikt dat ik er immuum voor ben geworden hihih... @ voor de rest gigantisch moe slaap de hele dag pfff word er niet goed van heb ook totaal geen zin om me mhuishouden te doen gewoon de puff er niet voor en probeer maar lekker vel te slapen dan gaat de dag lekker snel en is de week zo om......zit nu errug met me gedachten bij ons kleine ventje.......oh en bandenpijn pfff word er niet goed van kan amper opstaan grrrrrrrrrrrrrrr lang leve het zwanger zijn hihiihi
@ Kleintje, wat klote dat het toch niet goed was Ik kan me voorstellen dat je toch nog iets hoop had. Heel veel sterkte toegewenst voor morgen en voor erna! @ All, vandaag mijn 1e echo gehad en alles was goed Het beebje sliep en toen het wakker werd, zwaaide hij heel druk met z'n armpjes en beentjes, superlief om te zien! Daarna ging hij verder slapen met z'n beentjes gekruist Morgen 12 weken zwanger, dus gelijk voorbij de enge periode! We zijn nu helemaal dolgelukkig! Woensdag zal ik de echofoto's in mijn album zetten! @ Robijntje, fijn dat alles ook goed was bij jou! Ik heb wel twee foto's meegekregen, vreemd dat jij geen foto's kreeg. Ik zou zeker even bellen hierover, waarschijnlijk kun je dan alsnog foto's krijgen.
Kleintje, heel veel sterkte morgen meid! Ik denk aan je. Hoe ik me voel? Ik ben onwijs moe. Zou de hele dag kunnen slapen, maar helaas moet ik werken. Dacht dat ik vanaf zaterdag last had van hooikoorts, maar ben bang dat ik grieperig ben. Alles doet me zeer ineens. Lang leve de verkoudheid! Wel toevallig, had ergens gelezen dat je vanaf week 9 het idee kan hebben dat je neus verstopt zit en je verkouden kan voelen. Haha, dat heb ik dus precies weer allemaal. Morgen met schoonzusje mee naar echobureau. Zij is 27 weken zwanger en krijgt een pretecho. Ik kan dan even naar mijn neefje zwaaien en hij naar ons. Heb er zoveel zin in. Het liefst ga ik ook gelijk op de tafel liggen en naar ons wondertje kijken, maarja. Mag met 12 weken weer. Nu maar weer naar bed. Ben er net uit, maar kan al weer slapen.
Goeiemorgen meiden! @Kleintje succes vandaag! Ik heb verder niet zo heel veel te melden, behalve dat ik vanaf vanmiddag tot morgenavond weg ben... weet alleen niet waar naar toe! Hubbie heeft een verrassingsuitje gepland, omdat ik vorige week jarig was! Dus ben s benieuwd! Misschien nog tot vanmiddag en anders tot morgen!
kleintje veel sterkte vandaag miracles veel plezier, lekker genieten Bloedprikken, eerst mis rechts, toen links in mijn arm geprikt, was ze het buisje vergeten, ik naald vast houden, toen was ze het watje vergeten kon in weer de naald in mijn arm vasthouden, lekker suf van d'r. Gelukkig doet het me niets, heb ook paar maanden zelf bloedverdunners in mijn buik moeten prikken, ben wel wat gewend. fijne dag, ga me maar eens aankleden voor een nieuwe dag
hey das heel lief van je maar da is niet nodig gisterenmiddag voelde ik me al iets beter kwam vooral vn de moeheid door dat esmay i een irri sprongetje zit put ze me helemaal uit vannacht was ze ook al 7a8 keer wakker dus zal wel weer een zware dag worden maar goed strax lekker zwemmen!
Kleintje, wat vervelend allemaal zeg. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk kan je het straks snel een plekje geven, en mag je weer snel zwanger worden. 't Is je gegunt!!! Liefs, Lyd.
Ego: Ik ben ook wel een beetje bang, heb eigenlijk nergens last van. Wel wat moe, maar dat hoeft niet door de zwangerschap te komen... Ben niet misselijk enzo... En dat baad mij toch wel enige zorgen. En dan moet ik wachten tot donderdag middag, 1400 heb ik mijn 2e echo, *wacht wacht wacht* Nou, we hopen het beste, maar de twijfel is er ook... In ieder geval een fijne dag iedereen en geniet!!! Liefs!
Hey Lydia, ik heb ook mijn hele zwangerschap bijna nergens last van. Behalve dat ik vroeg naar bed wil en dat doe ik ook gewoon. Zo ben ik de hele dag fit. Maar misselijkheid, overgeven enzo? Nee hoor, helemaal geen last van.. en met de kleine gaat het goed Heb mijn 10 weken echo foto in mijn album gezet Gister heb ik naar het verloskundige praktijk gebeld want hoef niet meer naar het ziekenhuis te komen, blijkt er een wachtlijst te zijn.. pff, moet nu op telefoon wachten of ik mag lopen daaro.. tis het enige praktijk hiero zover ik weet.. echt stom..
Gisteren heb ik een goede echo gehad, maar in de 12 weken die ik nu zwanger ben, ben ik geen één keer misselijk geweest. Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken, niet iedereen heeft dat. Spannend hoor, donderdag! @ Kleintje, heel veel succes en sterkte vandaag!
kleintje denk aan je heel veel sterkte @ annie ik heb het 2 weken geleden gehad zooo moe dat ik de hele dag sliep en een fikse griep erbij niet leuk ik moest een neus spray halen van de dokter en toen ging het wel heel snel over hoop dat je je snel beter voelt @ miracles veel plezier met je verrassing @ debie jaks wat een muts had jij zeg @ flex veel plezier met zwemmen @ Lydia er zijn veel meiden die niks merken en waar ook alles goed is dus veel succes donderdag en maak je niet zo druk @ enise een wachtlijst wat stom zeg moeten ze er maar een verloskundige extra bijnemen zodat ze meer mensen kwijt kunnen @ mosa gefeliciteerd met je goede echo en de 12 weken
@Kleintje.. meid heel veel sterkte.. ik denk ook aan je.. dikke knuff.. je bent een topper. @Mosa.. we lopen gelijk.. mijn datum is aangepast.. ben ook vandaag 12 weken.. JOEHOE!!!! @Claire.. veel plezier metje Loge.. @Annie.. moe moe moe.. ik herken t zo... hoop dat t snel overwaait.. heb nu eergister heel goed geslapen en ook vannacht redelijk.. en dat doet wel wonderen moet ik zeggen.. verkouden ben ik al 4 weken.. vooral hoesten.. @Debie.. wat een muts idd zeg.. sjonge.. hier prikt de vk trouwens zelf bloed.. mooi handig hoef er dus niet speciaal voor naar het zh..alleen straks met 30 wk moet ik naar zh voor glucosebepaling prikken ivm evt zw.schapsdiabetes.. dat is wel lastig..moet zo lang wachten tussendoor.. (3 x op een dag) en tussendoor naar huis is zo lastig..)maar goed. tis niet anders.. @dames met goede echo.. SUPERRR...en geniet ervan... Hier:.. gaat redelijk.. door de 2 betere nachten voel ik me overdag ook beter.. vandaag is ook hubbie thuis en doe ik dus mooi niets.. ga vanmiddag in de zon liggen bakken.. s kijken of ik een kleurtje te pakken kan krijgen..moet alleen nog boodschappen doen.. verder niet.. ik ga ff koffie pakken..
Knippy, ja echt erg.. misschien had ik gelijk al moeten aanmelden bij hun toen ik wist dat ik zwanger was. Maar omdat ik in het ziekenhuis liep had ik dat niet gedaan. Maar dit is nu achteraf zo..
ichtus fijn dat je weer zo goed geslapen hebt kijk je wel uit met het bakken in de zon voor een zwangerschaps masker @ enise kan je best begrijpen als je in het ziekenhuis loopt zou ik daar ook niet gelijk aan denken hoop dat je snel terecht kan
Hoi meiden, Hier alles ok! Misselijkheid is aan het afnemen alleen 's avonds nog wat last met eten. Vlees is nog steeds geen favoriet En vanochtend lag ik weer onderuit in de douch. Heb last van een lage bloeddruk en moet meer zout eten. 's ochtends gaat dat echter nog wat moeilijk en met opstaan soms wat vlekken voor de ogen die vanochtend resulteerde in flauwvallen. Gaat nu wel weer maar moet vanmiddag even naar de dokter.. Heb nu blauwe billen @ Enise: ik hoop dat je snel wat hoort en er gewoon terecht kan! @ Ichtus; Geniet van het zonnetje maar kijk inderdaad goed uit met de zon ivm pigmentvorming.. @ Miracles; veel plezier op je uitje! Geniet ervan!!! Het weer zit in ieder geval mee! Nu maar weer eens een boterhammetje nuttigen...
Hallo meiden wat kletsen jullie veel. Kleintje suc6! Annie jeetje ik kan wel naast je gaan liggen,Ik ben ook zo en zo moe. Probeer maar voor 13:00 me huisje schoon te hebben en dan lekker met de beetjes de lucht in.in de de tuin. Nou @all ik zie dat jullie allemaal tegen de 12 weken aan.Wat gaat het snel he? Ik ga vanmiddag een afspraak maken voor een pretecho als ik 18 weken ben.Ik wil het zo graag weer zien. Kan ik meteen op een dvd zetten dan kan ik elke dag naar kijken. Nou ik ga even me ramen wassen en stofzuigen dweilen dan ben ik klaar. fijne dag iedereen