November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ha meiden, kom ff hier kijken..
    ogen vallen bijna dicht dus zo ff dutje doen in de tuin..vandaag verjaardag zoon dus als hij straks uit school komt krijgen we visite, erg gezellig maarre moet eerst ff bijtanken.
    Blijven een stuk of 15 mensen(ook kinderen) bbqen..daar is t wel weer voor!!
    verder een drukke week zo net voor de vakantie.

Kleintje hoop dat je snel thuis bent!

weinig echo's vandaag volgens mij..
    meiden fijne dag, geniet van t zonnetje

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ enise laat ze maar snel bellen dan

@ chasmi oei flauwgevallen let wel goed op jezelf he

@ mamaflower leuk hoor een pretecho

@ suusje gefeliciteerd met je zoon

hier net pauze gehad maar ben heel moe weer zou het liefst gaan slapen maar helaas ik moet nog even werken

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb trouwens nog steeds het hartje niet gehoord... pas bij 15 wk dus.. pffff

4. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee meiden zo heerlijk ff op bank gelegen -tuin was veel herrie!_
    Ichthus waarom pas bij 15 weken?? Wel zien knipperen toch dat hartje??

5. pytie

pytie Lid

4 mrt 2009
    11
    0
    0
    Hallo, ik ben uitgerekend op 4 november! Van mij mag het nu al zover zijn!!! :whistle:

Is er al een hyves van november mama's 2009??

6. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik kom ook ff mijn neus laten zien ;)

Vandaag ben ik echt niet vooruit te branden. Zit mijn tijd ook maar een beetje uit te zitten op kantoor.. Gelukkig nog maar anderhalf uur!

Ik was ook benieuwd of er al wat van kleintje bekend was.

Meiden met een goede echo -> Lekker gevoel hé?

Ik kom vanavond wel weer ff kijken of er al meer bekend is :)

liefs, Bloempjuh

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Jaaaah.. wel zien knipperen ja....dat hartje.. maar afgelopen vrijdag heeft ze na de echo verder niet gevoeld of geluisterd.. t was ook puur een herhalings meting dus duurde ook neit zo lang..op zich niet erg hoor, maar ik bedacht t me ineens vanmorgen..

Ik heb zo last van mijn darmen.. die kunnen zo'n pijn geven als de boel vast zit.. vooral in mijn zij en rug zeg maar.. AUW..had ik bij Marijn ook..

euh...verder nog wat te klagen???
    Nee geloof t niet..Hubbie is ant koken.. JEUH. .lekkere pangasiusfilet ...lekker sausje, groente geroerbakt.. YAMMIE..

euh...
    @Pytie welkom.. en gefeliciteerd...er is al wel een hyves ja.. maar ik weet niet de link.. vast wel iemand anders die je kan helpen..
    Alles goed?? al echo gehad???

@Kleintje.. nog niets gehoord.. denk ook niet dat ze vandaag nog komt.. ik zou er tenminste de fut niet voor hebben.. maar dat is natuurlijk persoonlijk.. tis al zooo verdrietig... moet wel veel aan r denken.. niet lullig bedoeld, maar pas 21 en dan al zo sterk.. knap hoor.. zo was ik niet toen ik 21 was..

8. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

astublieft http://november2009mama.hyves.nl/

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo Allemaal,

Poeh zeg, net alweer een uur heerlijk geslapen. Ik dacht dat het even minder werd de vermoeidheid maar ik weet het toch zo net niet....

Hieronder de novembermammahyves...
    www.november2009mama.hyves.nl

Suus, ben je al geweest? Voor het bloed prikken

Chasmi...voorzichtig doen hè!

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Even gauw een berichtje want ga zo weer plat maar allereerst wil ik zeggen:

Meiden jullie zijn schatten!!!

Om 8.30 moest ik aanwezig zijn in het ziekenhuis en om iets voor 9.30 lag ik op de operatie kamer. Om 9.30 kreeg ik de algehele narcose via een infuus naaldje alles werd ineens wazig en ik viel al snel in slaap... Alleen droomde ik dat alles goed was en dat wij samen met ons kleintje over straat liepen... Dus dat is best confronterend als je dan wakker wordt en het besef krijgt dat het niet zo is!
    Tegen mij zeiden ze dat de behandeling hooguit 20-30 minuten zou duren als alles goed zou gaan en ik dus ook niet veel langer onder narcose zou zijn... Echter kwam ik pas iets na half 11 de uitslaapkamer op en terwijl ze me er nog naartoe reden werd ik langzaam wakker en riep: He ik heb helemaal niks gemerkt!!! En ik vroeg me af waarom ik zo lang weg was geweest, ik hoorde vaag wel iemand zeggen dat er veel bloedverlies was geweest maar ik wist niet of ze het over mij hadden of over iemand anders...
    Uiteindelijk mocht ik om 11.00 terug naar de kamer maar dat werd pas 11.30 voordat ze me op kwamen halen :S Pff ik lag daar maar en dacht wat doe ik hier in vredesnaam? voelde me kiplekker, behalve wat duizelig!
    Uiteindelijk nog HB moeten prikken, wat gedronken, gegeten, geslapen en toen kwam de gynaceoloog nog langs die me vertelde dat alles goed ging tot aan het einde toen begon ik ineens hevig te bloeden waardoor het dus ook langer duurde voordat ze klaar met mij waren....
    Gelukkig heb ik daarna niet veel bloed meer verloren en is mijn HB naar zoveel bloedverlies vrij goed gebleven dus mocht ik om 14.30 naar huis waar ik nog veel heb geslapen en zo nog veel meer ga slapen want ben dood op en nog steeds wat duizelig!
    Ik moet nu 1 menstruatie afwachten, het is niet verplicht maar ze raadde het wel aan zodat mijn slijmvlies weer wat kan aansterken en daarna zou ik in principe weer gewoon zwanger kunnen worden...
    Dus ik volg dat advies maar netjes op.... Over 3 weken moet ik terug voor controle!

Nu de komende dagen ga ik even lekker rusten, alles op een rijtje zetten en genieten van het weer (hopelijk blijft het nog even mooi)
    Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat ik snel weer gewoon ongesteld ga worden zodat we als we er klaar voor zijn een nieuwe kans kunnen wagen!

Nogmaals heeelll erg bedankt voor alle lieve berichtjes en sorry dat ik niet op jullie reageer maar ben doodop!

11. Jessica26i

hey princi hij stond er al hihiihhi

12. linde90

linde90 Niet meer actief

@kleintje, veel sterkte met alles, neem je tijd voor alles .

@ chasmi, dat zel lekker zitten dan met je blauwe billen ;)

Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest,( moet om de 2 weken bloeddruk laten meten, die overigens alle keren tot nu toe gewoon perfekt is), ze heeft geprobeerd het hartje te horen, maar helaas, niets te vinden :( , nu over 2 weken weer terug, hopen dat het dan wel te horen is. Zou dat wel weer een prettige bevestiging vinden dat alles ok is.
    Morgenochtend nuchter bloedprikken, gelukkig al om 8 uur!

Wel heb ik een afspraak gemaakt voor een tussentijdse echo, op eigen kosten, vind wachten tot de 20 weken gewoon te lang, voor 35 euro gaan wij nog een keer extra kijken naar ons kleine frummeltje, heb er nu al zin in.....

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja Jessica, ik zag het...net te laat...
    Hou je het nog een beetje vol, het wachten?
    En, ik durf het bijna niet te vragen, maar anders vergeet ik het weer, denk je nog het DVDtje?

Kleintje, poeh je bent nog sterker dan sterk! Doe je rustig aan? Ik hoop het wel en ik wens je veel sterkte. En natuurlijk ga je niet op ons allemaal reageren. Dat hoeft ook helemaal niet. Gewoon slapen, bijkomen en een plekje zoeken voor wat er gebeurd is.

Ichtus...ja darmen die niet doen wat ze moeten doen. Heeeel erg vervelend is dat hè!

14. Jessica26i

hey meis ja hou het nog wel ff vol hoor het is moeijlijk maar gaan maar gewoon door....ja ik denk er aan hij ligt klaar hoor ;) maar ga denk ik pas vrijdag de deur uit en dan doe ik echt me best hihih ;)

15. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Hey meiden, bedankt voor jullie reacties, dat doet me toch wel goed om te lezen (dat niet iedereen last heeft tijdens de zwangerschap)
    Ik moet me ook niet zo'n zorgen maken, maarja....
    Donderdag hoop ik op een zwaaiend kindje, hihi!

16. Jessica26i

hey lydia ik heb ook momenteel nergens last van hoor en vorige week een super echo gehad hihihi met een bewegend ventje.............

17. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Wat fijn Jessica... Dus het is een jongetje?! Dat ze dat nu al konden zien! Of hebben ze dat op een andere manier gedaan? Jij had toch iets wat erfelijk was ofzo? Of heb ik het nu mis?

Ik dacht dat ik net zover als jou was, maar was iets minder na m'n eerste echo.
    Donderdag zit ik waarschijnlijk op mijn 10 weken...

EDIT: Zie net bij je onderschrift dat ze een bloedonderzoek gedaan hebben ivm. geslacht...

18. Jessica26i

Hey meis ja aan mijn bloed van mij en vent konden ze het zien ze zoeken namelijk het dna van edwin in mijn bloed en dat was aanwezig dus dat betekent een jongen ja en ik ben morgen 10,5 week en ja nu krijg ik een vlokkentest om te kijken of ons mooie ventje ziek is en ja als hij ziek is dan weet je misschien wel de gevolgen helaas.......

19. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hoi meiden heb ook ee verzoek gedaan op de hyves pagina

@ kleintje heel veel sterkte meis

@ lara jammer dat ze het hartje nog niet horen zo

@ jessica leuk dat jullie het geslacht al weten maar de reden is wel veel minder heel veel sterkte de komende tijd duim voor je dat alles goed zit hoor

20. Jessica26i

JA knippy het is nog eventjes wachten op 4 mei hebben we de vlokkentest dus dat is het spannenste en ik weet ook niet hoelang ik dan moet wachten op de uitslag ik vind het zo eng allemaal nu...........

Deel Deze Pagina