November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

jessica ik ga gewoon heel hard duimen voor jullie knul spannend blijft het zeker

2. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb ff een vraagje: Wij hebben niet gekozen voor een nekplooimeting en/of bloedonderzoek. Kunnen ze met de 20 weken echo ook nog zien of jekindje het syndroom van down heeft? Het is ook dan nog meer dan welkom hoor maar ik zou het achteraf wel fijn vinden om toch goed voorbereid te zijn...

3. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

JA ze kunnen het zien aan een chromosoomonderzoek of je kindje syndroom van down heeft...en wat betreft bloedonderzoek dat krijg je niet zo makkelijk in nederland hoor alleen als het zulke ernstige afwijken kan hebben zoals die van mij want als het een meid was geweest dan was een vlokkentest niet noodzakkelijk ;)

4. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @ princi yep ben vanmorgen toch geweest. Bloedprikken: eerst lang wachten maar toen lekker aan t kleppen geweest met de bloedprikvrouw dus was al voorbij voor ik er erg in had...liep naar buiten en daar overgeven..zo lullig!!! maar goed niks aan te doen, ben een zwangere vrouw...

5. hielko2006

Waarom dan bij een jongentje wel??
    of heb je dat al eens verteld en heb ik eroverheen gelzen

6. Jessica26i

@ knippy Nou omdat een jongen bij mij 50% kans heeft dat hij ziek is en 50% kans gezond en een meisje kan leven met de ziekte van 1 op de miljard meisjes is niet alleen draagster van duchenne maar heeft er ook last van ik ben er zelf 1 van in nederland en voor een jongen is het leven niet draagelijk denk aan zware beademing en rolstoel etc

xx

7. hielko2006

oke op die manier nu snap ik het beter
    hoop niet dat je het vervelend vond dat ik het vroeg

8. Jessica26i

Nee hoor vragen staan vrij ;)

9. hielko2006

thanks meis dikke knuf voor jou

ga nu lekker naar me bed alweer hahaha heb net ook al een uur geslapen maar ben zoooo moe moet echt slapen

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

goedemorgen meiden!

Eindelijk ee beetje kunnen slapen...
    Hoop dat mevrouw ook overdag nu gaat slapen want dit is niks zo

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha Suus, ja dat kleppen met de prikster doet het goed hè! En tja dat overgeven, dat is natuurlijk kei vervelend en ik zou me heel ongemakkelijk voelen en dan daarna idd denken: Ja hoor ik ben zwanger. Zoals wij dan hier zeggen: da hedde dan!
    Maar, toch altijd fijn als het weer voorbij is. Ik heb wel nog steeds een blauwe plek in mijn elleboog van de laatste keer. Hij is gelukkig bijna weg, dat mag ook wel na 1,5 week zeg.

Ik heb hoofdpijn vandaag. Daar baal ik van. Ik hoef gelukkig niet zo heel lang te werken dus dat is dan wel weer fijn. Ben benieuwd. Ik ben nu al twee weken een beetje sacherijnig en vindt deze week heel erg dat ze op mijn werk zo moeilijk doen ;)

Miracles, hoe is het met jou nu? En met je werk?

12. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Halloooo

Hier ff snel vanuit mn hotelkamer, we zijn in Rotterdam, naar Veldhuis en Kemper geweest gisteravond!
    Was erg leuk en gezellig, van te voren nog ergens een hapje gegeten!
    Vond t wel vervelend dat ik niet wist waar ik naartoe ging, maar dat krijg je als je zo nieuwsgierig bent!

Heb ff snel alles vluchtig bijgelezen.

@Kleintje, beterschap meid, hoop dat je je snel wat beter voelt!

@Princi, ik heb nu 2 dagen gewerkt, aangepaste route, stuk korter dan normaal en licht werk. Maar de eerste dag ging t niet goed, op 2 uurtjes tijd 3x moeten overgeven.
    Route weer wat aangepast en gisteren ging t redelijk moet ik zeggen, voelde me wel niet lekker, maar wel maar 1x hoeven overgeven toen ik thuis kwam, dus er zit vooruitgang in!

Nou meiden, ik ben dr weer vandoor, tot vanavond, we gaan nu zo ontbijten!

13. hielko2006

goedemorgen meiden,

wat een sombere dag vandaag he niks aan
    ben opgestaan met buikpijn en hoofdpijn dus jaks

@ flex hoop met je mee dat de kleine meid gaat slapen

@ princi ook al hoofdpijn bah

@ miracles wel een leuke verrassing dus
    fijne dag vandaag nog gaan jullie zo nog wat leuks doen?

ik ga maar weer aan het werk nu tot straks

14. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Kleintje, wat een verhaal Gelukkig voel je je nu in principe prima op het moe zijn na dan.

Rust lekker uit. En hoop dat je snel mee kan kletsen bij de januari of februari moeders!!

Vandaag mijn mijlpaal bereikt van 12 weken. Lekker gevoel.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

gefeliciteerd meiden die de 12 weke grns hebben gehaalt! :D

16. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    over bloedprikken...
    Had mezelf voorgenomen om vanochtend heen te gaan, maar zit nu nog steeds in m'n pyama op de bank...
    Ik durf niet. Dat klinkt misschien kinderachtig, maar bij ons doen ze dat in de bibliotheek in een druk winkelcentrum... Ben bang dat als ik terug naar huis ga moet overgeven of van m'n stokje ga in een drukke winkelstraat... en die moet ik toch echt door als ik naar huis wil.
    En er is niemand die met me mee kan.. niemand is vrij :(
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat moet ik nou?
    Ik had m'n vriend gevraagd of die een uurtje wou snipperen 's ochtends, maar dat vond ie onzin. Ben nu pissed off op hem.
    Ga eerst maar es douchen en aankleden.

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hey meiden

ik zou graag mee willen kletsen voor zover ik er tyd voor heb

ben wendy 22jaar
    heb een zoon van 2-3-2008
    ben zwanger van nr 2 en 6/7 nov uitgeteld zegge elke keer wat anders

22mei gaan wij trouwen

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    wenneke.. gefeliciteerd en welkom

HIER: al de hele morgen krampen en steken bij mijn bm.. maakt me onzeker en ongerust en buiten dat is t gewoon erg vervelend...pffffffff

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik had gisteren een enorme stekende pijn bij me navel wat het was gen id

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik denk dat het ht oprekken van je bm was hoor er allemaal bij ;)

Deel Deze Pagina