November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe is het hier? Zie al weer meiden die over de 12 weken zijn of er bijna zijn. Super!
    Ik heb vreselijke last van verkoudheid en hooikoorts. Heb bij de gezondheidswinkel al iets gehaald.
    Zo meteen gaan we naar de cattery van onze kater. Ze hebben weer twee nestjes en wij willen er graag 1 bij. Oh, ik kan niet wachten tot het acht uur is.

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    goede avond..

Hier zijn de krampjes eindelijk wat minder.. pff wat een vervelende dag zeg...heb ook echt geen hol gedaan..

Nou ja.. morgen maar weer..

Bloedprikken.. inmiddels doet t me niks meer.. maar eerder.. pfff was ook doodsbenauwd voor naalden.. tot ik bviel vanonze eerste.. vanaf dat moment mogen ze me prikken waar en wanneer me wilt.. geen last meer van..

ik wil graag reageren enzo, maar heb er gewoon de puf niet voor.. sorry...

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Joehoe.. weer een mijlpaal bereikt....

4. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik post maar ff wat om even wat anders te doen dan studeren, pfff. Ik heb het sinds vandaag maar weer opgepakt, in juni examens dus moet ff doorzetten nu.

Verders is hier weinig meer gebeurd he? Ik hou alles nog nauwkeurig bij hoor, hihi.

Morgen weer naar de vk en dan gaan we eindelijk naar het hartje luisteren. Dat komt vast goed want ik heb het hartje net ook nog ff gehoord met de doppler, helemaal geweldig...

XXX

5. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hihi, er staat 11W7D bij mijn banner... dat is toch echt 12 WEKEN!!!! JOEHOE!!!

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Trieske, dat klopt idd echt niet!

Meiden, ik ga zaterdag naar Prenatal, je krijg 25% korting op kinderwagens, incl. Bugaboo. Ga er mooi een kopen!! :D

7. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ik ben net bij de prenatal geweest en wij hebben een doomooseat gekocht, die vonden we zo leuk, wat kleertjes voor ons neefje die gisteren geboren. is.

Wij gaan voor de Stokke xplorer wandelwagen zoals ik al eerder heb verteld alleen laat de koring op alle wagens zijn behalve op de stokke ( is niet eerlijk).

en die steken die zijn idd niet fijn.

vandaag weer een echo gehad in het ziekenhuis en echt al vingertjes kunnen tellen. ik zal zo weer een foto in mijn album zetten.

*einde ego*

nieuwe november mamma s welkom !!!!!!

8. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ja echt zo gaaf!!!!! Het duurde wel even voordat ik de juiste plek gevonden had. Wou net opgeven en toen zat ik ineens op de goede plek.
    Hihi smile van oor tot oor :D
    Later ook aan m'n vriend laten luisteren en toen ik em uit wou doen mocht dat niet, wou die blijven luisteren... ook met een smile van oor tot oor.

Is echt aan te radden zo'n doppler!!!!
    Helemaal als je even twijfeld aan je symptomen etc... zo hoor je toch dat je beebje er nog gewoon zit.

9. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Trieske... hoe ver was jij trouwens toen jij voor het eerst met de doppler ging luisteren???

Iemand anders al geluisterd met zo'n doppler????
    Ja zowiezo Flex dacht ik.... nog meer?????? En vanaf hoeveel week??

10. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

ikke nog niet maar net als wat trieske zei het kan ook je eigen hartslag zijn hoor ;) is namelijk nog wel vroeg 10 wkn want bij de vk konden ze hem bij mij nog niet horen.........

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    zonnetje gave foto wij mogen morgen weer! en heeft ze t weer over t geslacht gehad??

12. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Weet zeker van wel ;) Heb met hartslagmeter om mn arm gechecked wat mn eigen hartrate was :p en ik heb zo'n doppler waar je hartrate van de baby ook ziet ;) en die was een stuk hoger dan mijn eigen hartslag.... :D
    Maar goed dat verschilt ook heel erg per persoon... heb zelfs ergens gelezen dat sommigen pas rond 16 wk met zo'n doppler het hartje konden vinden.
    Mijn dag kan zowiezo niet meer stuk... met mn 10 wk en dan al zo'n hartje :D

13. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    @suusje 34, ik denk dat je de foto van vorige week gezien hebt, ik zet hem er nml nu net op .

Ik had nu de mannelijke arts weet niet of je die ook al gezien hebt, hij bevestigde wat er vorige week gezegd is maar wel heel duidelijk makend dat ze het nog mis kunnen hebben zo vroeg.

Ik ben vandaag met mijn moeder geweest volgende week ook weer met mijn moeder en ook volgende week vrijdag weer naar de vk ook met mijn moeder.

Mijn vriend kan op de tijden nml echt geen vrij krijgen:(

kunnen wij niet ruilen van afspraak volgende week ??? hahahahaha hoe laat en wanneer moet jij ??

veel plezier weer morgen!!!!

14. Hee

Hee Lid

8 mrt 2009
    38
    0
    0
    Barcelona
    Ik ben ook november mama :D haha preies uitgerekend op vrijdag 13 november =D> beter kan het niet toch?

Liefs,

Helene

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Welkom Helene! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan.

Nou meiden, over ongeveer 11 weken verwachten wij onze nieuwe kitten. Helemaal verliefd op de kleintjes die we net gezien hebben. Helaas nog een tijdje wachten, maar weer iets extra's om naar uit te kijken.

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Helene, haha, zo maak je wel van een ongeluksdag een geluksdag ;)

Oh Annie wat leuk, een kitten erbij.....zwijmel....ik wil er ook wel nog eentje bij maar dat wil mannetjelief niet. Aan de andere kant krijgen over drie weken drie kuikentjes. Dat is ook heel erg leuk natuurlijk.

En verder.... ben ik moe en heel erg blij dat ik na vandaag vakantie heb. Vandaag wordt nog wel leuk denk ik want we gaan met de jongeren naar de kinderboerderij. Beetje met dieren goochelen is altijd leuk!
    En morgen de termijnecho. Ik vind het alweer helemaal spannend!

Nou ik ga snel even opschieten en wens iedereen een fijne dag toe!

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge

ik lees vanmiddag by want moet 9uur cb zijn alleen een kant loopt snot uit ze neus en de andere kant heeft ie elke x bloedneus dus denk dat ie geen spuit krijgt en erna naar de prenatal toe.fijne dag

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Nieuwe novembermama's, welkom en gefeliciteerd!

@Zonnetje, mooie echo foto, is echt super duidelijk!

@Doppler, ik denk dat ik me er vandaag ook eentje ga halen! Welk merk hebben jullie?

19. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

goedemorgen dames.....

Zo ff bijgelezen ben laatste paar dagen hier maar weinig heb echt ff 2 baaldagen gehad nergens zin in en lkkr de hele dag in bed blijven hihihi.....

@ helene wat toevallig ik ben ook 13 november uitgerekent als alles goed gaat maar bij mij word ie misschien eerder gehaald...........

20. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Bij de kijkshop verkopen ze die van Jumper- AngelSounds.
    Een simpele versie van 39,95 en een wat uitgebreidere van 89,95.
    Met de uitgebreidere kun je hartslag meten, opnemen, muziek afspelen voor je kindje later enz...
    Lijk wel een kijkshop medewerker... haha.
    Ben ik trouwens niet hoor!!!! Even voor de goede orde

Deel Deze Pagina