November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    zonnetje nu de echte nieuwe gezien dan..superfoto! Super dat hij zo duidelijk is. Bij mij is het steeds een beetje donker van binnen en de kleine was vorige week zoooo druk dat ie amper op de foto te zetten is. Ik moet daar dan wel om lachen want die vrouw baalt daar dan echt van, ze gaan voor superfotos terwijl ik al blij ben als alles goed gaat met de kleine!!
    Ok jij nu een man, moet ik me er even op instellen dat er ook nog een ander kan zijn..
    Ik vandaag om half 3, had steeds 5 uur of half 6 maar vorige week hebben er een paar die tijd ingenomen..ehm dacht dat vriend niet mee zou kunnen maarre hij is vanmorgen om 7 u. begonnen en stopt om 2 u. Morgen bij de termijnecho kan hij niet bij zijn maar goed als vandaag alles ok is zal t morgen ook wel zo zijn.
    Volgende week ga ik neit want ben op vakantie (in frankrijk, ff tever onm heen en weer te rijden, dus als t goed is is er een plekkie over op donderdag!)

Meiden verder hier sinds verjaardag zoon dinsdag zo moe..........gewoon nog niet uitgerust. Gister ook gewerkt en huis nog steeds een zooi..Moet echt wat doen vandaag.
    Gister trouwens bij prenatal geweest (hee zonnetje had ik je weer tegen kunnen komen!) enne leuke jurkjes gekocht. Maar heb er toch een buik in PFFFFFFFFFFFFFFFF met mijn zoon had ik zo'n buik dus echt pas na 5 maanden..dat wordt wat!

IO ja nog iets leuks vandaag: vanmiddag als echo goed is ga ik tegen mijn zoon vertellen dat hij een broer of zus krijgt en daarna mag de hele wereld het weten!!
    Dat ze t niet zien snapik niet want gister tijdens het sporten hupste die buik alle kanten op.
    Meiden ik ga soppen (onee eerst moeder voor moeder flessen wegbrengen!)

2. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ zonnetje en suusje..
    Ten eerste wat ik wil zeggen, WAT EEN MOOIE DUIDELIJKE 3D ECHO'S!!!!!!
    En ten tweede:
    Is er een reden dat jullie allebei 3d echo's krijgen?? Of werkt jullie praktijk op die manier? Omdat ik de indruk krijg dat jullie bij de zelfde praktijk lopen?
    In ieder geval super mooiiiii.... me iz jealous

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemorgen meiden,

Alles goed hier?
    ik zag mooie foto's voorbij komen en vele zijn wezen shoppen bij prenatal las ik.
    ik ga morgen shoppen met me moeder voor me verjaardag word alweer 25 dan
    en ga wel even kijken bij de prenatal maar ik druf nog niet te veel te kopen aangezien ik pas volgende week dinsdag me eerste echo heb en intake bij de verloskundige
    ben zo jaloers op jullie allemaal
    vind het nu gewoon spannend worden aaaah

maargoed iedereen een fijne dag gewenst

4. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0

wij hebben ons aangemeld bij een onderzoek dat loopt bij het erasmus mc..
    in rotterdam dan krijg je tot week 13 iedere week een echo met 3 d fotos. Toevallig wonen we ook in dezelfde wijk maarre we kennen elkaar niet. Dit onderzoek bij erasmus loopt naast gewoon bezoek aan VK. Vandaag vanmiddag een echo bij erasmus en morgen termijnecho bij VK..

@jessica vervelend dat je je zo rot voelde maar kan t me wel heel goed voorstellen. Al die onzekerheid zal je behoorlijk nekken..heel veel sterkte meid en een dikke knuf voor jou. Je zit in zo'n lasdtige positie!!

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

suusje wat vervelend zeg al die echo's hahaha leuk om mee te doen aan zo'n onderzoek zeg kun je je kleine lekker vaak zien

6. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ja dit wordt nog afkikken over 2 weken!!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

goedemorgen

zo ik kom ook eindelijk mijn bed uitrollen dochter lief is heel zoet geweest vannacht :)

@ idereen met een echo vandaag suc6!
    @ zonnetjeE Wauw die echo's van jou zin echt vet mooi

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiden mag je nou roomkaas

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

alleen als er geen rauwe melk inzit het heet anders gepationeerde melk ofzoiets

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    staat er niet echt op, staat alleen op dat er melk in zit. Ga er maar vanuit dat het dan mag, ze zijn toch verplicht erop te zetten dat er rauwe melk inzit als dat zo is?

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

moet je het even opzoeken op google iigvoo de zkerheid maar het staat normaal wel op de verpakking

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Dames hier gaat het opzich best goed!
    Het is tijd om jullie te gaan verlaten ik ben immers niet zwanger meer :(
    Ik wens jullie allemaal heel veel geluk met de zwangerschap en strax met jullie kindjes! ik zal misschien af en toe hier nog wel eens binnen glippen om te spieken :p

Meiden hou jullie taai en ik hou jullie in de gaten :p

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    kleintje heel veel succes de komende maanden en hopelijk kun je je snel bij een nieuwe maand aansluiten.

14. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    kleintje heel veel sterkte. wens je t allerbeste!!!

15. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Kleintje, heel veel succes meid, hoop dat je snel wat opgeknapt bent!

@Heb net een leuk witte 3/4 linnen broek gekocht bij Miss Etam.
    Ook een leuke Tankini gevonden van Soho, aangezien we in mei naar Kos gaan!

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh Kleintje, meen je niet :( Veel sterkte met verwerken....

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hallo allemaal.. ik heb eigenlijk niets te melden..

Dochterlief is ziek.. zoonlief naar school en de jongste kruipt wat rond onder t genot van de teletubbies..ik ben in huis aan t rommelen... maar veel is t niet hoor. .geen zin..

koes koes..

@Kleintje.. veel sterkte nogmaals en hoop dat je je snel weer bij een mooie maand mag aansluiten..knuff

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    sinaasappelsap is hier trouwens niet meer te drinken.. t maagzuur is er dan meteen.. pfff..

19. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Hallo iedereen

Kleintje suc6 meid ik zal je missen.

Nou hier gaat alles zijn gangetje wel.Ik heb wel in de avond zo last van maagzuur.
    Ik heb zin in koningen dag.Lekker over de braderie op jacht naar leuke dingen voor de nieuwe baby.
    iedereen loopt hier buiten met een korte mouwen en doet of het zomer is.Maar ik heb steeds zo koud.Ik ga zo naar de winkel en op zoek naar groeten zaadjes.Ik heb vandaag een volktuintje gehad.vind het wel gezellig met mij zoon lekker in de aarde rond te rommelen.
    nou meiden fijne dag

dikke kus van hier

20. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Dag meiden..........

Kwam even snel spieken ik moet eerlijk zeggen heb vandaag een super goeie dag lekker veel energie lekker gedouched me eigen op getut heerlijk hoor zometeen lekker koffie drinken bij schoonouders en ik moet je eer lijk zeggen zoals wolter kroes het zingt..........Vandaag zit ik weer lekker in me vel...............kwam ik gewoon ff mededelen hihiihhi hier nergens last van niet misselijk of wat dan ook en ook niet moe vandaag.......

Dikke knuf van mij

Deel Deze Pagina