@Mamaflower hier heb ik het ook steeds koud, als ik dan mijn zoontje van school ga halen en iedereen in korte mouwen zie lopen....kom ik aan met mijn jas... @Jessica fijn dat je je beter voelt, hier nog steeds een misselijk gevoel hoop dat het na volgende week toch af gaat nemen ben dan 12 weken...
moet eerlijk bekennen ik vindt het hier veeeeel gezelliger dan in oktober hihi ben daar dus bijna nooit
ik doe ook bijna iedere middag even mijn ogen dicht, dan redt ik t tot s avonds een uur of 10 anders ben ik rond 5en al helemaal op. Meiden, ben heel blij, weer een hele mooie echo, frummel is goed gegroeid (al ruim 5 cm nu) foto plaatsen lukte net niet misschien later! Morgen termijnecho! Ga alleen maar vandaag alles goed zal dat morgen ook zo zijn. Zoon net verteld dat hij een broertje of zusje kreeg..rende gelijk naar zijn vriendin om het te gaan vertellen. Haha tamtam is in werking gezet! Fijne avond allemaal.
Ik hoorde het hartje ook voor het eerst met 10 weken. Het kan dus inderdaad. het verschil tussen je eigen hartslag en die van ukkie kun je echt heel goed horen he?! Net bij de VK geweest en alles was weer goed. Ik ga nu snel eten maken...
ja, ik moet me er soms echt toe zetten en val heel vaak na gtst al in slaap op de bank...wil dan wachten op m n maanetje tot hij thuis komt van zijn werk en dat is niet altijd even vroeg, gister was het 10 uur....
Kreeg net een telefoontje dat mijn schoonmoeder opgenomen is in het zkh, 1/1/2 jaar geleden is er longkanker bij haar geconstateerd en is toen geopereerd en vorig jaar augustus was ze helemaal schoon na chemo en bestralingen te hebben gehad....ze hebben van de week weer foto s gemaakt zou morgen de uitslag krijgen maar ze vertrouwden het niet dus is ze vandaag opgenomen pffffff kan dit er eigenlijk niet bij hebben....
Yahoooooooooo!!!!!!!!!! Vanmiddag een super mooie echo gehad. Alles was goed, de kleine lag lekker te slapen. Gelukkig kregen we 't kleine poppetje wakker en toen begon het druk om zich heen te spartelen, geweldig!! Ben helemaal happy en zweef weer verder op mijn wolkje... Fijne avond!!!!
Alle mooie echo's....super...ik heb er morgen ook eentje hoop ik! Robijntje, oh dat is schrikken. Sterkte!! Daaaag Kleintje, ik zou liever zien dat hier kon blijven maarja....ik wnes je heel veel succes en hoop je snel bij de januari of februari mamma's te zien! Mooi zo fl3x, blijf maar lekker bij ons! Hier....ook zo moeoeoeoeoe. Heb vandaag een lange dag gewerkt en het was erg leuk maar ben nu wel compleet op. Maar ik heb nu VAKANTIE....oh niet om jullie de ogen uit te tseken maar poeh ben ik er aan toe zeg! Zo nu lekker chrashen op de bank... Tot strakies
@Ichtus, last van maagzuur heb ik ook voortdurend... had gisteren ook jus dórange gedronken, dat kan ik voortaan beter laten, bah bah... @Fl3x, waarom ben je dan weggegaan als t hier veel gezelliger is?! @Robijntje, das schrikken zeg, beterschap voor je schoonmoeder! Ik ben gaan eten bij mn ouders, kwam wel goed uit, had vandaag weer flink last van de misselijkheid en als ik dan met mn neus boven de kookpot heb gehangen, krijg ik geen hap meer door mn keel. Heb nu wel een beetje kunnen eten gelukkig! Nou meiden, ik lijk trouwens steeds meer last te krijgen van moeheid ipv minder... zometeen lekker douchen en de bank op!
zoooof ben ik effe vandaag echo gehad, inwendig hoefde gelukkig niet meer Was heel moeilijk om knorretje beetje redelijk op de foto te krijgen Was al aan t koppeltje duikelen en al en ging op en neer Zat geen seconde stil ra ra ra t zit in de genen hartje weer gezien en gehoord en t verliep deze keer soepeltjes bij de gyn Hij had gesprek gehad met mn neuroloog... dus goed gegroeit Bloedwaardes waren in orde Schildklierhormoon ook... maaaar 1 waarde had hij nog niet binnen, de waarde of ik antistoffen tegen de schildklier aan maak zo ja, moet ik bij de gyn blijven zo nee, heb ik vrije keus en wij dolgelukkig uit t ziekenhuis mn ma de echo laten zien zegt ze hmmm weinig vruchtwater ik stuiter stuiter in paniek maar net echos zitten vergelijken en t ziet er normaal uit niet zo duidelijk als inwendig maar goed heb geloof ik nu ook alle echo apparaten daar gehad zal hm straks inscannen en zaterdag 12 weken
de mooie echos gefeliciteerd geniet ervan heb geen puf verder terug te lezen hy kreeg wel ze spuiten pfff hy wil niet eens slapen. prenatal geweest en net weze fietsen ben kapot. ik moet morge als kleine naar kdv is boven aand e gang met poetsen fyne avond
Hallo allemaal, Ik wil hier ook graag meeschrijven! Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en uitgerekend op 7 november. Mijn zoontje is bijna 2 jaar oud. Afgelopen maandag heb ik een prachtige echo gehad, dus nu definitief op de roze wolk. Gr. Anakin.
robijn veel sterkte meid. Ik duik zo me bed in om lekker het 6de zin tuig te kijken. slaap lekker iedereen
Wauw wat een geweldige echo suusje!!! Dat is een 3d toch? Ik wist niet dat het dan al zo duidelijk zou zijn... MOOI!!!