goedemorgen dames kwam ff snel spieken ga zo weer ff lekker liggen maar vandaag weer een mijlpaal gehaald yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 11 weken......................we blijven positief..... Dikke kus
goedemorgen weer een hele mooie echo gezien. Ik ga me hier toch een beetje zenuwachtig maken voor dinsdag na alle verhalen hier en omdat de misselijkheid wat afneemt en steeds zo'n ongi-gevoel, blij zijn als het dinsdag geweest is, na een goede echo ruk ik gelijk de kaartjes van mijn nieuwe zwangerschapskleding af
goedemorgen meiden, zag alweer een mooie echo voorbij komen toch mooi om te zien dat met 11 weken je kindje al zoveel heeft Hier gaan we vandaag shoppen in utrecht voor me verjaardag en dan vanavond de visite dus zal niet veel te vinden zijn allemaal een fijne dag gewenst
@Claire fijn dat je een goede echo hebt gehad meid... @Suusje.. jij ook al weer zo'n mooie.. en volgens mij ben jij verder hoor.. ik had op die termijn 4,5 cm.. en stond voor 11,3 cm.. ben benieuwd bij je termijnecho.. @Debie.. meid niet teveel zorgen maken. dat de misselijkheid en de rest afneemt is nu heel normaal toch.???!!!... jij mag dinsdag lekker al die kaartjes eraf slopen..echt.. HIER:.. Vandaag ben ik er niet veel.. zometeen ff lekker in huis poetsen..heb er zin in dus dan moet ik t ook maar doen he..whahaha.. vanmiddag werken dus ben er misschien vanaaf nog ff als ik niet te moe ben...Morgen verjaardag van nichtje die 4 wordt.. Dochterlief was gister hele dag ziek.. hoge koorts.. en nu?? helemaal beter.. tsss.. is ook geen peil op te trekken he.. nou ja.. ik ben er erg blij om en zij ook..hiihihii... Verder geen bijzonderheden...Oh ja.. ik heb eindelijk kraamzorg en kraampakket geregeld.. werd ook wel tijd...whahaha..
@Claire: ik heb dezelfde problemen met mijn schildklier. Gebruik nu sinds mijn zwangerschap thyrax. Gelukkig geen antistoffen tegen schildklier maar wel hypertensie waardoor ik toch bij de gyn moet blijven lopen.
Oh vandaar.... Wel leuk!! Maar wat houdt dat onderzoek in?? Wat onderzoeken ze? Maar in ieder geval vet relaxed dat je zo vaak naar je kindje mag kijken Dat wordt inderdaad voor jullie afkicken als het vanaf de 13e week stopt. @ Trieske... Ja je hoort echt duidelijk verschil met je eigen hartslag Zo mooi hè!! @ Claire... Ik was even aan het spieken op je babysite..... maareh volgensmij ben jij al bijna klaar met de hele uitzet of niet??? Hihihi Al een complete babykamer jah!! Onze babykamer 2 be is nog steeds een logeerkamer/rommelkamer, nog niks aan gedaan Zijn er al meer begonnen aan de babykamer???
@missmonney.. ff snel nog.. hier is de babykamer ook al af.. maar dat komt omdat er nog een dreumes in ligt..whahaha.. we passen m wel iets aan, maar niet veel.. tis goed zo..ik blijf bezig..whahah.. en nu echt weg!!!
goedemorgen! @ idereen met een mooie echo geniet ervan! @ hier weer lekker geslapen ga vanmiddag weer naar mijnouders toe dat is alweer meer dan een maand geleden dat ik ze heb gezien
Hahah toch nog ff reageren hè?! Ga nu maar poetsen!!!! LoL Maar goed dat is ook wel begrijpelijk, jij kan natuurlijk heel veel spulletjes hergebruiken. Anders blijf je bezig idd, je andere kindjes kosten natuurlijk ook centjes!!! Fijne dag met poetsen Hihi
Hey flex ik zie dat jij ook een mijlpaal heb vandaag ikke de 11 wkn en jij de 13 wkn gefeliciteerd hiih .....
hejla dames, ik kom hier echt te weinig, super druk, maar vind de nieuwe site ook helemaal niet fijn! Weet niet meer waar mijn profiel te vinden enzo, ni fijn! Hier ondertussen de 12 weken grens gehad, best wel fijn hoor....Debie, ik sinds vorige week ook van de misselijkheid af, maar zie het als positief, ook wel beetje eng, maar aan de andere kant, het kan goed, ook jouw lichaam heeft deze hormonen al een keer gehad en heeft er deze keer misschien minder moeite mee ofzo? Zo zie ik het maar, onze beebjes groeien! Kan iemand me misschien even uitleggen waar je profiel enzo nu zit? Ben mischien kei dom, maar dan is dat maar zo haha x
hee meiden! @miss moneypenny:In het erasmus zijn ze bezig om de prille weken van de zwangerschap in kaart te brengen met 3d beelden, dus ze proberen van zoveel mogelijk vrouwen de eerste weken te volgen, je moest ook een vragenlijst invullen over ziektes ed in fam. over eigen geboortegewicht en dat van partner.. als kindje geboren is nemen ze contact op met verloskundige om te kijken of t een geoznd kindje is, hoe zwaar ed en dan zullen ze denk ik hopen dat ze ahv de beelden en alle gegevens die ze hebben (ze meten zich nl ook suf daar-grootte kindje, omtrek hoofd, buik ed) meer te weten komen over eerste fase geboorte.. ze weten zelfs nu al voor 70 procent zeker het geslacht.. en ben echt benieuwd of dat ook klopt.'het kleine piemeltje' als dat omhoog wijst is het een knul als het omlaag wijst een meid... @ichthus, straks termijnecho ben benieuwd of ik een paar dagen vooruit gezet wordt..zou kunnen want gister bij opmeten hoofdje kwam er ook 12w,2 dagen in beeld maarre bij erasmus stellen ze niet bij! Ik zo termijnecho dus hoor t wel.. zou ik trouwens wel een hele vroege eisprong hebben gehad, en dat verklaard dan weer waarom ik al zo snel een hele positieve test had...nou ja wacht t wel af misschien is t wel helemaal niet waar en gewoon een groter kindje.. Wat betreft babykamer, mijn vriend is in juni paar weekies vrij en zei gister dat ie dan wilde gaan beginnen (wij moeten ook ff van kamer ruilen met zoon ) haha en ik vond dat veeeel te vroeg mmm misschien is juni best een mooie maand om te starten.. @knippy shopse!! @debie het is al bijna dinsdag! Spannend en leuk voor jullie...kleintje kijken!!
hey links bovenin staat het woord gbruikerspaneel als je daar op klikt kan je profiel kiezen en kan j vanalles toevoegen/veranderen
Hallo Allemaal, De zon schijnt lekker ookal is het best fris. Zo dadelijk echo dus ik ben benieuwd. Jee Suus, wat een mooie echo had jij! Miss moneypenny, bij ons de babykamer nog muziekkamer...ik krijg er wel al meer zin in om hem te gaan leegruimen enz. We gaan trouwens wel al snel een kinderwagen kopen. De Bugaboo die we willen is bij de babydump nu afgeprijsd en dan krijg je er ook nog een extra set bekleding bij. Goeie deal vonden we. Zo nu snel eten en veel water drinken. Daaaaaaaaaaaag
Leukkkkk!!! Kinderwagen kopen wanneer??? Wil al een tijdje de Quinny buzz 4 kopen, maar m'n vriend wil er nog even mee wachten. Grrrrr. Ben benieuwd wat voor wagens de rest van jullie gaan kopen. las regelmatig wat over de stokke en bugaboo... beide erg dure wagens!!!!
goedenmorge lag gister om 8uur op bed met zware hoofdpijn nu nog kamertje begin ik na het trouwen aan. willen eerst nieuwe vloer beneden erin maar mannetje begint AL TERUG TE KRABBELEN AANGEZIEN OOK vloerverwarming erin zit. wij hadden een speedi maar heb m te koop staan hebben nieuwe buggaboo gekocht. mooie 3d echo super fyne dag allemaal
Er vnuit gaande dat Esmay strax kan lopen hihi gbruiken wij haar oude wagen gewoon en dat is de Quinny Freestyle 3xl Echt een ideale wagen vooral voor ruwe wegen zoals bergen enzo hihi ook kan je met deze wagen hardlopen of skeeleren