Ik lig dubbel... Ik heb sochtends altijd pijn in mijn boobs Net alsof ze met een hete pook erin zitten te steken... Daarna is het weer voorbij de hele dag Maar heb ook dat mijn spieren in mijn onderbuik gaan protesteren als ik teveel doe... Een vreemde spierpijn... Voor de rest heb ik een hele zorgen over de hygiene in huis... Ik dweil en stofzuig,ik doe de was De afwas... ALLES in huis,maar toch denk ik Wat als de beeb op de vloer kruipt en een haar op de trui krijgt van de poeskes... AARRGGHH...Zorgen zorgen!
@ claire ik denk een jongen en mijn man een meisje! kan je je lijst aanvullen! gaat goed met alle zwangeren! zo ben aan de grote schoonmaak gordijnen wassen ramen soppen word zo blij van dit weertje heb de achterdeur open staan llk luchten! tot straks!
Hoi meiden, @ Bloempjuh, gefeliciteerd Duidelijke test hoor! Hopelijk kun je er een beetje van gaan genieten! Spannend dat je volgende week al een echo hebt! @ Claire, succes straks met het telefoontje van de gyn! Hopelijk reageert hij nu 'normaler'! @ Bruisje, ik weet niet of het aan mijn computer ligt, maar ik zie je banner niet? @ Lynnes, de meeste klachtjes krijg je echt pas vanaf 6 weken zwangerschap, dus nu weinig klachtjes zegt echt niets! @ Jackie, jij ook gefeliciteerd!
Zo ik heb weer een banner.. nog geen definitieve.. heb nog geen gevonden naar mijn zin.. ja die van lafemmebonita, maar die doet t niet.. grrrrr.. en de rest die ik erg leuk vind kunnen niet hier op de site... jammer hoor..dus voor nu toch maar ff wat neerzetten he.. @Puzzz... whahhahaha.. je ligt er dubbel van.. nu kan t nog.. straks zit er een formaat skippybal tussen.. maar tis toch stom dat ze zo passief reageren.. als je nou niet bekend bent bij de gyn oke dan ik me er nog iets bij voorstellen, maar met zo'n geschiedenis.. dan zou je toch verwachten dat ze je serieus nemen.. ben benieuwd hoe t gaat CLAIRE straks om 16u... laat ze maar s een poepske ruiken... @sja..ik wil nesteldrang.. tis hier een bende en heb geen zin om t op te ruimen...*zucht*.. moet zo weer naar school.. de oudste ophalen... weer op de fiets.. koud..moe...wind...ow wat ben ik zielig zeg...*snif*
Oh ik zie nu dat mijn ticker tot 42 wk gaat.. ze verwachten zeker olifantendracht ofzo.. nou ja.. t komt bij mij wel van pas.. beebjes blijven altijd lang zitten...
hahah ik had ook geen zin maar we hebben een houtkackel die altijd aanstaat en bijna elke avond 10 kaarsjes aan dus moest echt ff schoonmaken! heerlijk gordijnen schoon ramen binnen en buiten, kortom heb me weer uitgeslooft! nu ff wachte op wasmachien en dan ff fruit halen! en als de zon nog terug komt ff buiten rommelen-zitten
Zoooo ff mn huissie heerlijk schoon gemaakt, ramen wagen wijdt open hier overal, heb het zooo benauwd ... dat gevoel wat ik in mn buik had is weg ... zit nu aan de chocolade ( bros) en mutske komt los hahaha ... Krijg zo visite van mn peettante dus even koffie leuten! Knufss voor iedereen xxx
en moet nog boodschappen doen ... hmm misschien wil mn peettante ff mee, hoef ik dat pokke eind niet te sjouwen! Hahahah hoezo uit gekookt?
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat duurt dat wachten lang lang lang! nog 10 minuutjes! *stuiterstuiter*
op het terugbellen van de gyn toch claire? tel de minuten met je mee af.. ken t ben zelf super ongeduldig van aard
ja daarom dat houd ik mezelf ook voor, maar vanaf 5 weken kun je wel al iets zien geloof ik volgens mijn gyn. maar ja geduld is een schone zaak
je kan idd iets zien maar zeker nog geen hartje, dus ook nog ff afwachte 1 ding scheelt we zxittem allemaal in hetzelfde schuitje!hiihhi en claire?
Ik hoop dat je snel gebeld word claire meid! Ik lees lekker mee! Ik liep over straat en keek om zag ik een stel naar mij kijken zo van "oeehh die is dik" Ik had bijna de neiging om te zeggen"Ben zwanger hoor!" maar hield snel mijn bekkie,want tja was al dik voor ik zwanger werd En zal nog dikker worden...OEHHHH Ach voor een goed en gezond doel!
Nou moet je ophouden meid,ik heb steeds de giegels als ik jou berichtjes lees... \/ Ga AUB doorrrrrrrrrrrrr Luid lachen is lekkerrrr!