zag trouwens net dat Prenetal 20% korting op zo'n beetje alles heeft!!! En van het weekend zijn alle kinderwagens met 25% korting Denk dat ik ff mijn vriend hard moet overtuigen vandaag!!!!!
termijnecho ben ik 11w.6 dagen..maarre ze stellen niet gelijk bij.. alles was goed! Meiden fijne dag ga ff actief worden!
Wij hebben al een nieuwe duowagen gekocht. Mijn zoontje is 13 maanden.Dus vonden we een duowagen wel lekker makkelijk. Tja de babykamer.Bij ons nog een vraag.We wachten nog steeds op een ander huur huis in een ander dorp.Ik heb wel al leuk behangetje der op.maar ik moet maar zien.
@Missmoneypenny, wij gaan ook voor de Quinny Buzz 4, we gaan m zaterdag kopen bij de prenatal, dan hebben ze inderdaad 25% korting op de kinderwagens, is best veel geld! @Kinderkamertje, wij zijn wel al gaan kijken voor een kinderkamertje, hebben er al een paar op t oog. We zijn van plan om er voordat ik 14 weken zwanger ben en dan 2 weekjes op vakantie gaan er eentje te kopen. Zeker met de levertijd en zo, moeten we dan wel ff rekening mee houden! @Jessica, jippieeeee, 11 weken, ikke morgen!!! Vanmorgen weer 3 uurtjes gewerkt, weer aangepaste route, maar helaas toch geen succes... Ben ondertussen al weer een paar keer de toiletpot wezen bezichtigen... Hoop dat hier zolangzamerhand wel s een beetje vooruitgang in komt, want zodra ik lichamelijke inspanning verricht is t raak!
ik denk dat ik ook maar op zoek ga naar een duowagen .. op mp ofzo.. ga er geen nieuwe voor kopen.. maar anders zit ik staks zo aan huis gekluisterd. Marijn kan echt nog niet naar de stad lopen dan.. is gewoon te ver..
ik ben moe.. en heb last van mijn bekken.. sjonge.. heb alleen nog maar gezogen en de boel opgeruimd.. doe ik meer dan ben ik duizelig.. zo komt er nooit iets gedaan.. wil nog dweilen.. de was inruimen en de wc ff doen.. en dat voor half 3 want dan moet ik naar t werk.. tsss...hebben jullie dat ook dat je je zo snel duizelig voelt.. dan gaat mijn hart tekeer en moet ik echt gaan zitten.. voel ik mijn buik ook meteen..dat beloofd nog wat..
@ miracles... welke kleur gaan jullie kopen?? Ik denk dat wij voor de "Storm" (zwarte) gaan. Koop je er dan ook een maxi-cosi bij?? (die doen volgensmij niet mee met die korting van prenatal..) Ik vond het eerst zo lelijk een maxi-cosi op zo'n onderstel gedrukt. Maar nu ik er vaker naar kijk (en er ook even achter gelopen in de winkel...) vind ik dat wel meevallen. En ook handig als je snel even ergens heen moet met beeb. Maar nu lees ik verschillende dingen over niet goed voor ruggetje, wel goed, want baby zit in de buik ook gefrummeld... niet langer dan zoveel uur erin... bladiebla.... Pffff het wordt je wel moeilijk gemaakt als a.s moeder zijnde. Want je wilt natuurlijk het beste voor je kindje. Misschien dat de ervaren moeders hun mening daar over kunnen geven?? En net zoals dingen met flessenverwarmers en magnetronsterillisators... alles duizeld me... het is te veel... haha Zoals je merkt ben ik idd de totale babyuitzet aan het uitpluizen... mijn hemel wat is het veeeeeeel.
@ichthus goed naar je lichaam luisteren hoor! @miss moneypenny bij mijn zoon had ik echt het hoognodige gekocht/gekregen en verder als kraamkado gevraagd of later zelf gekocht als ik t nodig bleek te hebben. Maarre er is ook een hoop onzin te koop... Waar ik erg over twijfel is een box met mijn zoon had ik hem in kamer staan, toen hij heel klein was lag hij erin maar daarna: nooit. Wel in zo'n wipstoeltje en later op boxkleed met speeltjes om hem heen. Kind wilde gewoon alles meemaken. Heb box ook weggedaan en twijfel echt of ik hem weer aan moet schaffen... iemand daar ideetjes over?? Wat betreft maxicosi op onderstel, wel handig volgens mij. Enne kindje mag niet te lang in maxicosi maar ja soms ga je ook een eind rijden en ontkom je er niet aan...gewoon met mate dus..
Misschien moet je het even rustiger aan doen?? en de boel even de boel laten en alleen de belangrijkste taken doen!! Misschien kunnen jij en je man van het weekend het samen aanpakken? Als ik me te veel inspan trekt mijn lichaam meteen aan de bel. Ik geef er dan maar gewoon aan toen en doe het wat rustiger aan... Zoals vandaag ook, ik zou vandaag gaan opruimen; de was doen, stofzuigen... enz Nou ik ben begonnen met stofzuigen, ook afgemaakt...en nu? nu lig ik lamlendig op de bank. Tot ik om 17:00 moet beginnen met werken.
@ichtus Echt meid het is ideaal een duowagen.even lekker je handen vrij van je kids. niet lopen boos doen op je zoontje omdat hij niet door loopt. gewoon relax de stad in.haha
Hahaha, suus, ik ben ook 11 weken en 6 dagen maar ze stellen de uiteindelijke datum niet bij... Wa geinig, zijn we nog tegelijk.... Alles was goed en het was kei mooi. Frutseltje was lekker met armen een beentjes aan het bewegen. Zo mooi, daar had ik wel uren naar kunnen blijven kijken. Helaas was het lastig om goede foto's te maken. Zo wel inwendig als uitwendig. Maar goed ik zal ze er vanavond of zo wel op zetten. Ben zo blij! Miss money penny....bij babydump zijn de bugaboo's en ook andere kinderwagens nu ook heel goedkoop. Dus kijk ff goed of pre natal dan toch nog goedkoper is. Voor de bugaboo is dat in elk geval niet (en dan krijg je bij babydump er nog een extra bekledingsetje bij). We denken dat we volgend weekend gaan shoppen.
whaaaaaaaaaaaaaaa ik heb net iets wilds gedaan.... Prenatal is idd niet goedkoper, ook niet met die 25% korting!!! Ik heb 'm nou online besteld!!! Echt niks voor mij om met zulke bedragen iets online te kopen, maar het prijsverschil met andere aanbieders is enorm!!!! Dus Miracles??????? 419,99 incl. reiswieg Dreami!!!!!!!! http://www.babyentiener.nl/info/quinny-buzz-4-gold-inclusief-dreami-storm-1221.html Dit wordt em!!! Laat ik nou net die kleur reiswieg willen en ik vind de kleur van het zitje ook helemaal cool!!! LEKKER FEL ZONNIG hihihiih Ben echt blij blij blijjjjjj Goedkoper kan denk ik echt niet, wat betreft deze Quinny.... ja dan hebben we het over een 2ehandse...
Update.... Net ff voorzichtig m'n vriend ingelicht... hahaha hij zo whaaaaaaaaaaaat?? hahahahah Maar toen ik de prijs zei was het goed! Hij vond ze in de gewone winkels namelijk TE duur... Mannen en geld.... pffffffff En als er een nieuwe digitale camera moet komen,kan het niet duur en technisch genoeg zijn!!!
8) Hehehehe Ben ook ineens vet hyper.... hahaha wat is het toch leuk om dingen te kopen voor de baby... Ook al moet ik +/- nog een week wachten voordat ie er is... niet dat ik er al wat mee kan, maar toch fijn als die er al is
whaaaaaaaaaaaaaaa ik heb net iets wilds gedaan.... Prenatal is idd niet goedkoper, ook niet met die 25% korting!!! Ik heb 'm nou online besteld!!! Echt niks voor mij om met zulke bedragen iets online te kopen, maar het prijsverschil met andere aanbieders is enorm!!!! Dus Miracles??????? 419,99 incl. reiswieg Dreami!!!!!!!! http://www.babyentiener.nl/info/quinny-buzz-4-gold-inclusief-dreami-storm-1221.html Dit wordt em!!! Laat ik nou net die kleur reiswieg willen en ik vind de kleur van het zitje ook helemaal cool!!! LEKKER FEL ZONNIG hihihiih Ben echt blij blij blijjjjjj Goedkoper kan denk ik echt niet, wat betreft deze Quinny.... ja dan hebben we het over een 2ehandse...[/quote] hey missmoneypenny ff een vragen bij deze zit geen maxicosi bij he dus die moet je ookn og eens apart kopen dan vind ik dat je nog duur uit ben aangezien die ook roonde de 120 euro zijn je had beter kunnen kijken waar je ook een maxicosi bij krijgt want die zijn er ook voor die leuke prijs hoor......
@ Jessica... Je wilt niet weten hoeveel online winkels ik heb bekeken.... tabel gemaakt... qua kosten... ook MET maxicosi... en qua goedkoopste was dit echt de winnaar!!! En ik heb een maxi cosi cabriofix op het oog voor 99,- Ben een koopjesjager Dus zit ik strax met een complete set voor onder de 520 euro... Wens een ieder succes die dezelfde set goedkoper kan vinden En dan wel te verstaan de quinny buzz 4... NIEUW!! Edit... 95 euro @ babypark
mooie wagen heb mijn quinny te koop en de maxi cosi ook. heb nu een bugaboo gekocht. aangezien de quinny niet fijn vond. qau uitzet,heb fleswarmer 1x gebruikt,een magnetronsterilisator heb ik niet gewoon in pan uitkoken.