oh lekker hihihihi een sorbet ik zit aan de tijgernootjes grrrrrrrrrrrrrrrrauwwwwwwwwwwwwwww en ja ik ken het van die modepopjes hihiih bij ons viel dat wel mee hoor hoop van die meiden hebben allemaal een kindje 1 of 2
Alleen de kinderwagen bak is zwart... Het zitje is knalgeel. Vond het ook jammer dat ie niet helemaal zwart was voor die prijs... die set was wel bij die winkel, alleen dan betaal je alweer veel meer. En dat gele zitje vind ik zelf helemaal prima!! Maarjah is natuurlijk ook persoonlijk of je het een leuke kleur vind of niet. Maar goed ik had zoiets van, ik meld het toch even, misschien dat je er wat aan had. Of iemand anders Want het is echt niet duur... @ Hier... net terug van werk.... gatverderre het was maar van 17:00 tot 21:00, maar toch... op zich liep het lekker en de tijd ging redelijk vlot, maar 's avonds is mijn lampje gewoon uit, ook al heb ik overdag niks uitgespookt. Laat mij maar lekker van 10:00 tot 18:00 werken. Morgen nog ff een dagje werken en dan begint mijn weekend van 1 dag .... Leve de detailhandel!! Achja a.s dinsdag weer vrij en dannnnnn ECHOOOOO de 2e Nah slaap lekker meiden, dat ga ik wel doen zo!
Goeiemorgen mama's to be! Ik heb een slechte nacht achter de rug, pffff... kon gewoon niet slapen en dat terwijl ik ontzettend moe was! Gisteren trouwens een angelsound gekocht en gisteravond voor t eerst t hartje van onze kleine spruit gehoord! Echt super!!! Vandaag trouwens 11 weken, JIPPIEEEEE! Nou, ben dr vandoor, zometeen werken en vanmiddag naar prenatal, de Quinny kopen! Trouwens nog ff een vraagje, schaffen jullie je bij de maxicosi, zo'n zak aan?
Goedemorgen Dames, Ik heb vorige week ook een angelsound gekocht, maar helaas nog geen hartje kunnen vinden, de verloskundige kon hem van de week ook niet horen, , proberen jullie het iedere dag? De verloskundige zei dat het niet goed was ivm warmtestraling(?) maar volgens mij is het gewoon een versterkte microfoon.....
Hier zijn heel veel verschillende verhalen over, dan kan het wel kwaad en dan weer niet. Ik probeer niet iedere dag te luisteren maar als ik een beetje onzeker ben dan luister ik gewoon hoor. En aangezien ik wel een onzeker typje ben is dat dus regelmatig. Gisterenavond weer samen met mijn vriend geluisterd, hij hoorde het voor de eerste keer en was helemaal happy. Heeft iemand je al uitgelegd hoe je moet luisteren? En weet je waar je bm nu precies zit?
Vertel, vertel, vertel!!! Ik weet niet wat mensen onder modepopjes verstaan maar ik wordt zo ook vaak genoemd door mijn vrienden, hihi. Al wordt dat steeds minder nu ik een uitgroei heb van hier tot tokyo, al flink wat ben aangekomen en daardoor mijn modepopjeskleding niet meer pas, hihi. En oja, de puistjes en bultjes niet te vergeten. Nee we worden er niet knapper op, ik iig niet, hihi.
Hallooooo, Kom me ff kort melden hier. Ik ben of november of dec mama. Haha. Datum is 28 nov, maar onze eerste meid kwam ook eerder...maar ja zegt niet natuurlijk. In eerste instantie dacht ik dec mama te zijn, maar ik bleek bij de echo verder dan gedacht. T is ons tweede kindje. Ik schrijf dus ook bij de maartmamas(van onze eerste) en dus nu bij de dec en nov mamas. K zal er niet veel zijn, hahah moet zoveel bijhouden dan. Maar ik wip af en toe ff langs!!! Groetjessssss, Mili
@missmoneypenny....ja nou wil ik het ook weten! Ik ben dan wel geen modepopje maar wel kei nieuwsgierig! @Bloempjuh, de fotootjes staan in mijn album. Beetje onduidelijk dus maar manlief heeft er weer van alles bijgetekend...de lieverd @Miracles...oh leuk wandelwagen shoppen. Ja ik kan ook in ene niet meer wachten. @volgens de nieuwe berekening ben ik vandaag 12 weken!!!!!! Moet ik nu dan nog tot het eind van deze week wachten of is nu de spannendste periode voorbij?? @zo vandaag lekker rustig aan. Gisterenavond een flitsbezoek aan een bruiloft in Amsterdam gedaan en vanavond gaan we met mijn familie naar de voorstelling van Kees Torn. Ik heb er zin in!
Jeetje waar is iedereen vandaag. Nou ja hier is het heerlijk weer dus iedereen zal wel lekker buiten rondhangen denk ik zo. Maar het is wel een beetje saai natuurlijk.
hey meiden, wat een lekker weertje is het he? hoe gaat het met jullie? nog misselijk? hier nie meer gelukkig alleen als ik niet op tijd eet nou ik ga er weer vandoor lekker van het weer genieten.
Hier is het ook heerlijk weer, hopen dat het zo blijft..... Ik heb niet te klagen over misselijkheid, heb nog geen 1 keer echt boven de pot gehangen, alleen vanmorgen bijna, nam koffie op nuchtere maag , dat is geen goed plan. Vandaag maar eens een buikfoto gemaakt, heb hem in mijn album gezet.
Hallo!!! Het is echt rustig hier, maar dat valt me zowiezo altijd wel op in t weekend hoor, dan hebben we natuurlijk ook een hoop leuke dingen op t programma staan! Ik heb trouwens wel weer 4x boven de pot gehangen vandaag, voel me echt niet fit vandaag... pfff Net trouwens ff snel heen en weer naar de prenatal gereden, hebben de quinny buzz 4 storm gekocht, scheelde bijna 200 met die 25% koring, das hebbe of niet hebbe! Ben dr weer vandoor, ff naar de was kijken (en er wat mee doen natuurlijk) en dan de bank op!
Zo lara mooie buik!!!! Ik dacht dat ik al een groot buikje had haha. Prachtig jo. Nou me man wil eind mei gaan starten met de baby kamer.Spannend jo. Dus nu nog even een baby kamer bestellen duurt al even voor dat je die in huis heb. Het is heerlijk weer.veel vocht in de beentjes maar dan gaan we lekker even met de beentjes om hoog haha. Nou meiden ik moet even de stofzuiger door de huiskamer halen dan ben ik klaar.Me man is net naar zijn werk toe. en komt pas 02:00 thuis baaah dan lig ik al lekker te ronken. doei doei -xxx-
mooie buikfoto hoor hier wezen zwemmen rijd terug belt me pa op da kleine meteen moet brengen en dat ie tot morge mag blijven dalijk alleen slaapspullen brengen. verder even naar stad geweest ben nu aan eten dan douche spulle wegbregnegn en om 8uur reunie van basisschool fijne avond
Hi Allemaal, Ik heb weer even een vraagje: Ik sta op het punt een vakantie te boeken naar Rhodos... Heel leuk natuurijk alleen vraag ik me nu af of dat wel zo verstandig is aangezien ik dan 27 weken ben. Wat vinden jullie? Zijn er nog andere dames die nog op vakantie gaan al ze al een aardig eindje opweg zijn???
wij gaan niet op vakantie trieske maar ik weet wel dat je in ieder geval tot week 34 gewoon mag vliegen hoor