November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Das wel minder
    Maar voor het zelfde geval logen ze allemaal lekker daar
    Je weet maar nooit!
    Mensen kunnen heel raar erin zijn namelijk

En wat klote dat je weer misselijk was...
    Misschien ook voor jou dampo op je neus werkt echt!

2. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ Wenneke...

Ik herken dat wel. Toen ik mijn reunie had van de middelbare school, keken ze me allemaal medelijdend aan toen ik zei dat ik geen vervolg studie meer aan het doen was.
    Ik heb een havo diploma, en ging daarna door voor een verkorte opleiding tot apothekers assistente. En dat vonden ze al raar. Helemaal toen ik vertelde dat ik er mee gekapt was en in de detailhandel aan het werk was gegaan.... Sommigen hebben zo'n attitude!!!
    Wil niet zeggen dat alle "hogere" opgeleiden dat hebben, maar in mijn geval wel... *ZUM KOTSEN*
    Maar goed dat is ook wel een beetje de cultuur in nederland denk ik... carrière, carrière, carrière.
    Niet dat er wat mis mee is, maar er is ook niks mis met "minder" werk. Want werk = werk denk ik dan maar. Amen... haha heel verhaal, wou 't even kwijt..... hersennnnnnspinselsssss

Maarjah net wat puzzcat zegt, misschien stonden ze ook wel lekker een potje te liegen en op te scheppen!!

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

puzz negeren in oktober vervelend maar hier in november kunnen een aantal er ook wel wat van op de laatste berichtjes die ik hier heb getypt helemaal geen reactie gehad nou sorry vind ik ook niet zo leuk en daarom kom ik eingelijk ook niet zoveel kletsen
    maar hoe is het met je meis alweer 13 weken zie ik gaat snel he

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha Wenneke, wat jammer dat het niet leuk was zeg.
    En stom dat ze je veroordelen om het niet verder studeren. Ik snap dat nooit zo goed. Ik denk dan altijd dat alle banen in NL goed en nodig zijn toch? En ook al werk je niet omdat je voor je kinderen zorgt of omdat het niet gaat, dat wil toch niet zeggen dat je niets zou bijdragen aan de maatschappij of zoiets stoms. Ik vind dat zo raar. Maar ergens ookwel herkenbaar. Ik had het al toen ik muziektherapie ging studeren. Een beroep in de zorg en dan ook nog eentje waarvan veel mensen niet weten wat het is. Vonden ze, toen ik zei dat het ging studeren op school allemaal maar raar. Waarom doen mensen dat toch...zo jammer. Iedereen moet gewoon doen waar hij of zij zich goed bij voelt vind ik. Zo en dat waren mijn hersenspinsels...

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oh ja Knip, dat vind ik jammer dat je dat gevoel hebt. Ik probeer altijd wel te reageren maar soms lukt het me niet of ik weet niet wat ik moet typen...of ik ben gewoon veeelste moe....
    Dus als iemand zich vergeten voelt (ik ken dat gevoel van toen ik hier net was en dat is niet leuk...) dan spijt me dat. Ik vind jullie allemaal lief! ;)

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey knipsey!
    Ik ken het gevoel...
    Maar ik ga je niet negeren!
    Het komt denk ik echt omdat wij meiden zo moe en misselijk zijn...
    En ja gaat super snel ja
    Heel apart ik dacht de dagen gaan super langzaam ik kan mijn zw.boek niet eens super goed bijhouden haha

Wie van jullie word ook al zwak in het lijf?
    Beeb vergt veel van me...
    Ik denk dat ik een tekort heb ergens mee...
    Ik tril de hele dag namelijk...

Ik neem nog steeds zw.tabletjes in met visolie
    Maar het wil niet echt baten...
    Ik ga morgen even vragen om een bloedafname...

7. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ knippy....

Ik denk dat je dat niet persoonlijk moet nemen....
    Er beppen ook zoveel, dat het soms gewoon te veel wordt om op alles te reageren.
    En daarbij heeft iedereen up & downs met hun hormonen, en daarom ook geen zin om te reageren op alles.
    Merk het van mezelf ook wel es, dan lees ik het wel en krijg ik het ook wel mee, maar heb dan gewoon geen zin om te reageren. :oops:

En ik denk dat op de lange rit het clubje ook kleiner wordt, zoals je wel kunt zien aan sommige 2008 mama topics.

Trek het je maar niet te veel aan

Knuff

8. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ princi...

Muziektherapie... interessant. Dat verklaard ook die muziekkamer ;)
    Heb je een soort van praktijk aan huis??
    Of doe je dat buitenshuis.
    En wat is de doelgroep die deze therapieën volgen?

9. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

kwam weer ff spieken meiden ben errug moe vandaag en weinig zin in iets maar toch wou ik ff jullie dit showen nog hoe en alles ook mocht aflopen heb ik toch iets besteld voor me kleintje kon het niet laten vond het zo schattig............. was benieuwd wat jullie er van vinden??

10. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ja en nu word ik genegeerd :evil: [-X :cry: :)

Hahahaha.. jullie zijn vast aan het tv kijken of al naar bed.
    Ik ga dat laatste nu ook opzoeken, m'n oogjes trillen....slaaaaaaaaap

Edit.... JESSICA DIE HEB IK OOK ahahhahha
    Vet cute en zacht stofje!!!
    Heb ook de bijpassende slabbetjes.... LIEFFFFFF

11. hielko2006

@ princi ik weet dat jij meestal wel reageerd heb ook al wat langer contact met jou maar toch komt het op zo'n moment ff hard aan als je 3 berichten ofzo typt en niemandf reageerd snap je
    maar jij bent lief hoor

@ puzz wat vervelend dat je zo trilt zeg misschien is een bloed onderzoek wel beter dan kunnen ze even alles chekken

@ miss moneypenny ja je hebt ook wel gelijk maar voelde me echt ff klote dus dat zal het ook wel zijn de hormonen he die doen ook een hoop en net wat je zegt die moeheid helpt niet echt mee thanks voor de lieve woorden die doen me weer even goed

@ jessica wat lief zeg echt schattig

12. Jessica26i

hahhah ja vond hem zo schattig en voor dat geld hihih en kan zowel voor meisje als jongen hihihi ik heb nog bij passende pyamapak van 2sets er bij genomen ;)

13. Jessica26i

JA lief he daarom kon ik het ook niet laten.....................en voor weinig geld hihihhi

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Jessica, die wil ik ook.....waar...waar...waar...

Knip, gelukkig maar :)

Missmoneypenny.....ja is een leuk vak maar helaas weinig banen dus werk ik nu als trainster. Muziektherapie is voor alle doelgroepen met problemen zal ik maar zeggen. Dus psychiatrie, mensen met een verstandelijke beperking, ouderenzorg, justitie/TBS, verslavingszorg etc. Ipv praten zoals een psycholoog gebruik je muziek om met mensen aan doelen te werken. Klinkt heel zweverig maar zoals ik het doe is het dat niet. ;)
    Nee geen praktijk aan huis een die muziekkamer is echt een kamertje haha. Maar dat wordt nu babykamertje en dat vind ik zo veeeeel leuker!!

Zo ik ben lekker vrolijk vanavond ineens. Toch ga ik nu maar eens snel slapen.

Oh en Puzz, zou het idd even laten checken! Trillen dat kan niet de bedoeling zijn. Misschien bloedarmoede. Is gelukkig ook niet zo erg!

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Joehoe......? Waar is iedereen????

16. hielko2006

goedemorgen knip is hier maar niet al te best
    veel te weinig geslapen en net weer boven de pot gehangen
    jaks
    wel iedereen een fijne dag gewenst

17. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Jessica: Ook ik heb die, van de H&M! Ik vind hem ook helemaal top...
    @Knippy: Succes vandaag. Ook hier een rot nacht gehad en nu flink beroerd. Dus we zitten samen in hetzelfde schuitje...

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Knip en Trieske...wat vervelend! Dan zit er maar een ding op en dat is rustig aandoen. lekker met een filmpje op de bank misschien?

Aha de H&M dus...ga ik ook eens kijken!!

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    puzz sorry maar had gister geen zin te reageren was zo beroerd zelfs de kleine kon ik niet doen

jessica mooi setje

ik blijf buikpijn houden durf vk niet te bellen omdat ze dde lattste x zei ja dat s van de hormonen.

20. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Wat vervelend dat sommign zo misselijk en min zijn... Heb er geen last van gelukkig.
    Wel moe 's avonds maarja...

Weetje? Ik weet niet of het kan, maar kan ik mijn kleine al gevoeld hebben? Het voelde als een soort zenuwtrekjes onderin me buik, boven mij schaambeen... Vet vaag in ieder geval.
    Of is het nog veeeeeeeeeel te vroeg en was het wat anders? Ik heb dit nog nooit eerder gevoeld eigenlijk...

Deel Deze Pagina