Moet je wél doen, daar zijn ze toch zeker voor?!?!?! Als jij je er niet happy mee voelt, zou ik gewoon bellen. Zo, dat is gezegd, hihi! Nee, sterkte in ieder geval en ik zou gewoon ff bellen, je moet ook niet in de zenuwen zitten enzo, dat is ook niet goed voor de kleine...
Goedemorgen allemaal! Zag dat er al meiden waren die de beeb dachten te voelen. Wat leuk! Hier nog geen interactie met de kleine Moet nog even geduld hebben... Sorry dat ik de afgelopen dagen radiostilte heb afgegeven maar heb me echt zo beroerd gevoeld.. Iets van een griepje ofzo, nu gaat het wel aardig behalve erg moe.. Heb de middag vrijgenomen op werk en dan ga ik lekker mijn bedje in en slapen.... Zou denken dat je wel uitgerust bent na een weekend bed te hebben gehad..helaas Zag een foto van setje kleding, WAT EEN LIEF SETJE! So cute! Kan hier ook al helemaal los gaan op de schattige babydingetjes.. Maar hou me nog even in... Wil graag weten wat het wordt, maar als we dat weten gaan we los hahahaha.. Iedereen een hele fijne dag vandaag! Liefs
heb vk gebeld en ze wil toch effe controleren omda net ook wat bloed afveegde maar jah da had bij niels ook dus ja maar ze zegt ook elke zwangerschap is anders over voelen van beeb dacht t weekend ook wat te voelen maar weet niet zeker omdat niels byna nooit gevoeld heb
Goede morgen.. voel me stukken beter.. @Puzz en Flex.. goed dat jullie hier blijven.... en puzz ik voel me ook vaak zo slap.. trillen en last vna mijn bekken begint nu al.. bah..maar goed. ik ken t dus weet ook wat ik moet doen.. @Knip.. meid hoop niet dat je je door mij genegeerd voelt.. is iig niet de bedoeling of bewust.. reageren op iedereen lukt me gewoon nog niet.. vergeet teveel en ben te druk om er echt voor te gaan zitten.. balen dat je je zo rot voelt vandaag.. succes meid.. @Trieske.. ook al zo beroerd.. bah.. hoop dat t snel over is.. @Princi.. wat houdt die therapie precies in?? @Jessica.. mooi setje.. superr @Chasmi.. dat voelen van beeb merk je vanzelf hoor.. hier denk ik "m" ook te voelen, maar weet t niet zker.. voelt herkenbaar..maar tis echt heel af en toe.. @ja en nu ben ik t al weer kwijt..tssssss..... Oh ja...@Wenneke.. had reunie gehad.. balen als ze dan zo uit de hoogte doen met al die dure opleidingen..en idd misschien zijn ze gewoon rete jaloers en scheppen ze alleen maar op @Miracles.. thnx voor je lieve berichtje.. ben blij dat ik niet de enige ben die zich soms zo belabberd boelt..(emo gezien dan) en nu ben ik t echt kwijt.. Fijne dag all....
Thanks voor de knuffel, die doet altijd goed als je je beroerd voelt.... Dikke knuff terug! Kan me nu al verheugen op mijn bedsessie vanmiddag, maar moet nog even anderhalf uur doorbikkelen... Toch nog maar even wat doen anders gaat de tijd helemaal niet vooruit..pfff...
Hoi, meiden. ik ben terug van een weekendje weg met de meiden. vriendlief heeft mij gister avond laat nog opgehaald was heel de dag weer erg moe en misselijk en anders had ik vandaag met ov naar huis moeten komen (lees 2,5 uur reizen)nu effe rustig aan vandaag en een luiertaart maken. @suusje 34 weer een mooie echo zeg @nieuwe november mamma,s welkom @ knippy nothing personel als ik niet op je reageer. i kom altijd even vlug kijken en heb geen tijd om op iedereen te reageren. vraagje blijven jullie je haar verven nu je zwanger bent ?? Ik heb me net op hyves ook aangemeld en zal voortaan mijn berichtjes eindigen met mijn echte naam. Groetjes Evelien
Hier ook weer even een bericht van mij. Er worden zoveel berichten geplaatst iedere dag en ik heb geen tijd om iedere dag alles te lezen en dan ontgaan je veel verhalen. Voel me goed. Soms wat moe en af en toe iets misselijk maar dat is het. Had het er gisteren met mijn man over dat ik me helemaal niet zwanger voel. Heb wel een buikje maar zo weinig klachten dat ik er onzeker van word. Wachten tot maandag. Meer zit er niet op, want dan heb ik de 12 weken echo en krijgen we ons beebje weer te zien. @zonnetje. Over je haar verven. Ik was toevallig vorige week bij de drogist en daar hadden ze het over vrouwen die zwanger zijn en hun haar verven. Dat mag wel zeiden ze daar. Is geen probleem. Het enige dat ik me voor kan stellen is dat je hoofdhuid wat gevoeliger kan zijn.
Zeg het zit m in de maandag of zo. Ben vandaag ook echt supermoe. Gelukkig heb ik vakantie. Ik ga vanmiddag naar mijn zus en dan gaan we meteen ff langs de H&M. Ik heb een kortingsbon voor de mammacollectie en dan ga ik ook ff naar dat schattige babypakje kijken. Ichtus, het houdt in dat je met mensen met problemen (psychische/sociaal emotionele probkemen) werkt. Ipv met praten zoals een psycholoog gebruik ik dan muziek. Ik gebruik vooral het actieve muziek maken (zingen, percussie, drummen, piano spelen enz.). Je kunt denken aan doelen als, gevoel leren uiten, sociale vaardigheden leren, omgaan met woede, eigen grenzen bewaken en aangeven en nou ja nog veel meer. Het is een mooi vak maar lastig te begrijpen denk ik. Ik wist zelf pas echt wat het was toen ik stage ging lopen. Nou hoop dat ik er niet te veel hulpverlenerstaal in heb staan en dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Mocht je meer willen lezen: www.zantopp.nl/muziektherapie/index.html. Leuk dat jullie willen weten wat het is trouwens! Zo ik ga er vandoor. Sterkte allemaal vandaag en ik spreek jullie vanavond!
O, ik blijf wel gewoon mijn haar verven. Bij de kapper dan.... Oh en ik sta ook op de hyves en kan idd wel eens mijn echte naam gaan gebruiken...dus.. Groetjes Joosje
Als kapster zeg ik over haar verven: Het kan wel gewoon hoor, alleen is de kans er dat het iets anders uitpakt. Een permanent bijvoorbeeld, kan niet pakken, of is er weer snel uit... Ik zelf heb nu in 10 jaar overigens nog nooit een zwangere klant gehad, waarbij het met kleuren verkeerd is gegaan... maar de kans is er wel... Ik kleur mijn haar ook gewoon om de 4 weken en het is iedere keer goed gegaan dus het valt allemaal wel mee... Oja, heb me ook aangemeld bij de november mamma's op Hyves, leuk!
Ik heb precies hetzelfde, voel me goed, nergens last van. Heb donderdag echo gehad en de baby lag vrolijk te spartelen. Ik zou me niet zulke zorgen maken en lekker genieten... Het hoeft niks te betekenen dat je niks voelt (wees er maar een beetje blij om, hihihi)
Wat toevallig dat jullie het nu net over haar verven hebben. Ik wilde jullie het net gaan vragen. Woensdag heb ik een afspraak om alles weer een beetje te fatsoeneren. Ik blondeer het wel altijd. Is dat niet extra schadelijk of maakt dat ook niet zoveel uit denken jullie?
hee, Hier ook niet altijd zin en tijd om overal op te reageren, maar denk dat dat niet uit moet maken want anders houdt het forum niet lang stand, merkte bij de feb lijst ook dat er steeds meer afvielen en dat het makkelijker bij te houden was, nu zijn we met een aardige grote groep over bij de mama's en dat praat makkelijker als je elkaar een tijdje kent. Las het een en ander over opleidingen, hier de pabo gedaan en daarvan word altijd geroepen dat elke dwaas dat kan doen en het geen hbo mag wezen, denk dat of je nu wel of geen opleiding hebt andere altijd wel commentaar hebben op wat je doet, voor mij is maar een ding belangrijk en dat is plezier in je werk hebben haar verven mag trouwens gewoon, geen punt hier verplaatst de misselijkheid zich van 's ochtends naar eind van de dag, avond. Verder mega de zenuwen voor de echo van morgen.
Hoi hoi dames! @knippy ja meid als het goed is beld die stomme leerlinge gyn me zo op en dan vraag ik haar dus hoe groot mijn beeb was op de echo (want ze zei met 11 weken en 4 dagen 7 a 8 cm ja) en wat het inhoud het trillen... Och knippy zo misselijk meid... Waardoor word je misselijk? Waar denk je aan als je misselijk word? @princi/joosje Ik had een bloed test laten doen de vorige keer in het zh en de oude vk zei dat mijn ijzer perfect was... Nou echt ik merk dat beeb erg veel vergt van mij (nu al) en als het bloedarmoede is gewoon van die bruine gore dingen slikken en we gaan met die banaan!haha @Trieske jij ook al misselijk meid... Dampo smeren veel dampo smeren hihi @wenneke joh dat geeft niet! En wat gaat de vk doen dan? Even je laten komen en even alles checken? @Lydia2906 Ik voelde ook een veegje in mijn bm van de week hihi Het is mogelijk als je placenta achter ligt dan kan je je beeb sneller voelen Ze zeggen na de 16de week maar ik geloof het niet echt Want er zijn dames die hun lijf erg goed kennen met elke pijntje en dergelijke Ik kon bv mijn eisprong voelen MAAR ook aan welke kant die zou springen Daarom denk ik dat dus hihi @ Chasmi meid die moeheid ik kan erover mee praten... Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! @ichtus!Wat moet ik doen dan?Want wat houd dat trillen in? Weet je dat? Tuurlijk weet ichtus het hihi Tell me tell me! @zonnetjeE hey meid! Een luiertaart?Joh doe je dat als hobby? Want als ik het zie op internet lijkt het me super leuk om te maken hihi Uhm haar verven?Ik heb nu een deja vu om eerlijk te zijn nadat ik jou berichtje lees Freaky! Ik heb ook een hyves! http://puzzcat.hyves.nl/ En ik heet Sandra! @TheGirl1980 ohh meid ik snap waarom je je dan zorgen maakt maar aan de andere kant zolang je buikje groeit...Toch? Ohh en welke symptoompjes heb je wel dan? Positief blijven denken meid! @Princi ohh heel interresant ! Ik zal je meer vragen als je online bent oke? Oww haha je bent al online whahah Zo nu met wat dampo op mijn neus(ik zeg het vaak want het is echt een uitkomst en ik hoop dat meer meiden me gaan volgen hierin het scheelt heel wat misselijkheid) ga ik eten! Yoohoo!
Hallo meiden! @De meiden die zich ziek, zwak en misselijk voelen (val ik zelf ook onder, whaha) hoop dat jullie je snel wat beter voelen! Verder te weinig fut om te reageren... Moet vanmiddag trouwens naar arbo-arts, omdat ik dus nog steeds niet volledig aan t werk ben!
@ knippy wat vervelend dat je niet goed hebt geslapen en je weer boven d epot hebt gehangen. hoop dat het gauw wat beter gaat! @ wenneke bah ook steeds zo misselijk rond de 12 weken ging het bij mij juist heel goed maar nu weer wat minder helaas @ puzz oh jeetje zo trillerig? dat is niet goed meid! mssn even de ha bellen om te vragen wat het kan zijn en anders even iets van zout eten. @ hier vandaag uitgeslapen tot 11 uur! maar voel me nu wel weer beroerd net boven de pot gehangen spugde zelfs beetje bloed zal wel weer een aderthe zijn geknapt. vandaag moet ik naar de VK om half 5 gaan we hartje luisteren