hela hola! IK kan ook effe niet alles bijlezen Heb eindelijk eerste buikfoto in album gezet, tis nog niet veel natuurlijk, maar wel leuk om verschillen te zien. Koekeloer ook regelmatig bij andere meiden, claire gezien, bruisje, debie en nog veel meer...Mooi hoor! kussen!
Hey fl3xie Meid wat dom dat dat wijf je een dooie mus heeft voorgehouden... Weet je wat het punt is ik heb mijn kl*te leerlinge ook gesproken en ze zei dat ze bij de 8 weken echo meten en daarna het niet meer gaan veranderen pas na de 20 weken echo Misschien heeft het daarmee te maken... Ik vind het zoiezo belachelijk... Je hebt het hartje lekker gehoort meid? Superrrrrrrrr Die b*tch zei tegen mij dat die echo apparaat die het hartje laat zien een bepaalde warmte afgeeft die schadelijk kan zijn voor beeb WTF! Ze is gewoon erg lui en is dit werk niet waard! Ze zei :" maar...ik heb het hartje zien kloppen hoor" UHM joh daar heb ik wat aan! Dus ik ben net zo pissed als jij hoor! Ik deel je irritatie! Ohh en meiden jullie hebben het over werk,ik kan er niet over mee praten... En om eerlijk te zijn is het net chinees voor mij haha
Ohh wat stoer! Je hebt ook al een buikje! Ik heb nog niks staan in mijn album Moet het maar even gaan doen hihi @princi jij ook al probs met dokters? Sh*t wat een sukkels allemaal niet? 1/10 de ?Das toch niet goed? Wat nu dan?
ja Puzz, nu krijg ik aanvullende test. Het was maar heel weinig te hoog en niet duidelijk waardoor het kwam dus ik hoefde me niet teveel zorgen te maken zei ze. Ik heb net op internet opgezocht dat als je waarde tussen 6 en 7 zitten je dan een verstoorde spiegel hebt. Ik had 6,5. En ze zullen boven de 6,4 wel aanvullende tests doen en eronder alleen regelmatig controleren of zo. Pas als je twee keer boven de 7 hebt getest spreken ze van diabetes. Dus het is nog niet erg. Maar ja ik baal er wel van en voel wel wat extra spanning nu.
************************************************************************** Hallo Clair Ik heb je al een aantal keer een privé bericht gestuurd. En ik sta helaas nog steeds niet op de lijst. kan je hier even naar kijken. Ben 7 november uitgerekend en ik wil graag borstvoeding geven. thuisbevallen en dit is ons 2e kindje. bedankt *****************************************************************
princi lekker opgelet dan bij die test, ach, extra controle kan iig geen kwaad, alleen wel fijn als ze het volgende keer gelijk zien. puzzycat werken chinees voor je????????? Duik mijn bedje in de misselijkheid word weer erger,alleen nu 's avonds last van bleh ichtus lekker gegeten? en hoie is het met de buikpijn
Ja, helaas nog steeds ja... Werk nu ongeveer 2 en een half uur op de dagen dat ik ingepland sta en dan ben ik kotsmisselijk. Tegen het einde heb ik dan echt weer braakneigingen, afgelopen zaterdag zelfs 4x over moeten geven bij clienten thuis. Nou, kan je 1 ding vertellen, das echt geen pretje! Ten eerste vind ik t erg vervelend en t is echt niet overal even hygienisch... Eigenlijk komt t erop neer, dat zodra ik lichamelijke inspanning verricht en auto moet rijden dat t nog steeds mis gaat. Dus, nog steeds ff rustig aan doen... helaas... Vertrek nu zometeen ook weer naar mn werk, maar eerst nog even mn ontbijt naar binnen wurgen! Tot laterz! 3e echo staat in mn album!
morgen miracles bij mij gaat de misselijkheid nu redelijk maar net wat je zegt doe ik iets teveel dan gaat het fout, het word nu ook wel erg vervelend. Hopelijk zijn we er beide straks vanaf
meiden ik ben er vandaag niet veel kleine man ziek en ik heb nog steeds zo n gruwlijke buikpijn pffff.zo effe urine wegbrengen. fijne dag
Nog meer meiden zo vroeg wakker op vrije dag? Echt vervelend! Ben moe, maar vroeg wakker. Vanmiddag moet ik weer gaan liggen omdat ik zo moe ben.
goedemorgen meiden! Ik ga zo weer lekker zwemmen met mijn kleine lieve meid vanmorgen weer aan pothangen gedaan bah @ puzz wat een raar mens zeg die leerling wat heb je aan zo'n persoon bah!
Hoede morgen... Wat lees ik toch veel dat gyns en vk's toch onduidelijk zijn.. hier gelukkig niet.. @Flex.. balen dat je nu weer moet veranderen van datum... uiteindelijk maakt t niets uit natuurlik, maar ik snap je frustratie wel hoor.. ik baalde ook wel een beetje dat ik werd teruggezet van 31 okt naar 3 nov.. wel fijn dat je het hartje gehoord hebt.. ik moet er nog steeds op wachten.. volgende week vrijdag hoop ik het te horen.. @Puzz.. jijook al van die rare mutsen.. wanneer moet je weer?? @Claire.. ben benieuwd hoe de vk je bevalt.. zal vast persoonlijker zijn en minder technisch allemaal.. en bedankt voor het bijwerken van de lijst weer.. @Debie.. krampen zijn weg...tenminste die erge krampen.. lichte krampen heb ik met vlagen constant wel, maar die baren me geen zorgen.. @Miracles.. meid wat erg dat je nog steeds zo beroerd bent zeg...heb je meds die evt kunnen helpen?? @Princi.. ze gaan denk ik nog een keer je suikergehalte checken.. om een zwangerschapssuiker in de gaten te houden..wanneer je dat ontwikkeld houden ze de groei van je beeb extra in de gaten ivm harde groeien en evt eerder geplande bevalling met 38 wk.. en dieet e.d... Het is niet ernstig hoor, maar ze zullen dan ook na de geboorte het glucose van de beeb in de gaten houden en die van je zelf... Een vriendin van mij had t ook.. enige nadeel dat zij vond was het dieet en de kilo's die je dan ook zelf extra aankomt..tis niet iets om je echt zorgen om te maken.. ikwordt ook getest met 30 wk.. of eerder wanneer er aanleiding toe is.. ivm diabetes van mijn moeder.. euh euh Knippie.. hoe gaat t vandaag meid.. gister was je niet lekker.. gaat t nu beter?? @Annie.. wat een gedoe in het onderwijs zeg.. maar verder gaat t goed toch?? wanneer mag je weer naar vk?? @SIZZ... JOEHOEEEEEEEEEEEEEEE.. ben je nouhou... @Wennepen.. goed dat je ff urine laat checken en beterschap met je kleine... @Lilage.. buikfoto.. ik ga zo ff kijken.. @euh euh nu weet ik t echt niet meer..... vandaag een relaxdagje dan maar.. ga wel wat rommelen in huis, maar bijzonder zal t niet zijn..whahahah
annie niet echt een keuze wat betreft vroeg opstaan hier, dametje gaat om kwart over 6 brabbelen en om halkf 7 gillen dat ze d'r bed uit wil, haha
ohhhh, de zenuwen gieren door mijn lijf, nog een kwartier en dan stap ik in de auto naar het echobureau tot later
@ Lilage: Nou, ik vind jouw buikje al mooi hoor!! @ Puzzcat: Bij mijn laatste echo (10 weken) zei ze dat ook, dat de warmte niet goed is voor de beeb. Nu mag ik 18 mei komen voor het hartje... Vond het ook erg jammer dat het nu niet kon. Maar jij denkt dus dat dat bull shit is, en dat ze er gewoon geen zin in had??? Grrr... @ Miracles: Jemig, wat een vervelend iets, dat misselijk zijn, niet leuk voor je zeg... Wel een mooie echo trouwens, wat groeit zo'n kleine dan veel in 1 week hè?! Prachtig! @ Wenneke: Sterkte met alles... @ Flex: Wat leuk, met je dochter te zwemmen, lijkt me heerlijk genieten. Veel plezier! @ Debi: Lekker vroeg zeg, pff... Staat mij ook allemaal nog te wachten, zucht... Hahaha! Veel plezier met je echoooo!!! @ Hier: Niks aan het handje, gaat helemaal lekkerrrrr...
@Debie.. succes en geniet ervan... @Puzz.. klopt hoor dat ze voor 12 wk liever niet met de doppler luisteren..hier raden ze zelfs de angelsound af omdat je dan zo vaak gaat luisteren en t schijnt toch niet zo goed te zijn!!!
@Lilage.. mooi buikje hoor.. vind t duidelijk.. Hier staat buikje een beetje stil lijkt wel.. zal vanavond ff een nieuwe maken... Ik heb echt bekkenpijn.. net met het naar boven brengen van marijn voelde ik t ook bij t traplopen..hmmmm