November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Jeetje Kleintje, wat een verhaal. Ik hoop echt voor je dat het nu allemaal echt goed is. Hoe gaat het verders met je?

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    beetje jammer, kan bij het kraamcentrum volgens mij niet meer gratis naar zwangerschapszwemmen, vond ik bij ilse heerlijk, moet het nu dan alleen betalen

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi Dames,

Ik probeer hooguit 2 x per week ongeveer de angelsound, of ik al wat kan horen, en dan hooguit 5 a 10 minuten, maar tot nu toe niets, helaas,

Maar begin me nou toch wel zorgen te maken of het kwaad kan, ik hoor zo veel verschillende verhalen... brrrr

4. Happymommy84

Geen zorgen maken hoor. Niet bij iedereen is het goed te horen en je moet ook nog eens de juiste plek zien te vinden. Mocht je ukkie net even anders liggen dat kun je hem/haar al niet horen. Waar luister je precies als ik het vragen mag. Ik had eerst ook veel moeite en nu weet ik precies waar ons ukkie zit en hoe ik dat ding moet houden en hoor ik het dus meteen. Ik luister max 30 sec.

5. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Hoi hoi

Hier net terug van echo en mijn dag is weer helemaal goed!!!
    Eindelijk heeft ze de termijn kunnen bepalen, en die is precies hetzelfde als wat ik had berekend. :D :D Dus 10 weken, 6 dagen Fijn fijn fijn!!
    Ze moest het alleen wel inwendig doen.
    Eerst probeerde ze weer uitwendig, dus ik netjes met volle blaas. En toen zagen we de baby ook meteen duidelijk. Maar m'n blaas bleef het beeld overheersen, dus toen moest ik me gaan leegplassen. Daarna was er alleen maar waas te zien... :S grrrrrrrrr
    Nou ja toen heb ik maar toegegeven aan een inwendige echo, had zoiets van, het kindje moet er uiteindelijk ook uit en dan moet je wel alle schaamte voorbij.
    Maar goed het viel uiteindelijk allemaal mee, het beeld van een ronddartelende baby in je buik is dan ineens een stuk belangrijker!!!!

6. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Hallo dames,

Iedereen die een goede echo heeft gehad gefeliciteerd

Verder ik las iets over varkensgriep, ik maak me ook wel zorgen ook omdat mijn man varkensgier rijd...

Angelsound heb ik ook wel aan gedacht om te kopen maar hoor zoveel verschillende verhalen...

Kleintje nogmaals heel veel sterkte met het herstel het is niet niks meis en hopelijk mag het nu beter gaan met je...

Verder heb ik alles wel bijgelezen maar weet het niet meer...ik vertelde vorige week dat mijn schoonmoeder opgenomen was in het zkh, nu is ze door de scan geweest en moet mijn man en mijn zwager morgen op gesprek komen in het zkh dus w denken zelf het ergste...de ha had vorige week al op de foto gezien dat de ene kant van de rib zeker 3 cm korter was geworden dan als in januari dus er is iets wat het bot wegvreet zeg maar...zelf denken wij aan botkanker(ze is vorig jaar ook al geopereerd aan longkanker) Het zo dubbel allemaal aan de ene kant blijdschap van het kindje wat in mij groeit enaan de andere kant misschien maakt mijn schoonmoeder de geboorte niet eens mee....

Sorry voor het ego verhaal maar moest het even kwijt...

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    missmoneypenny; haha schaamte, geloof me dat is wel het laaste waar je aan denkt bij de bevalling, tenminste ik wel

robijntje vervelend, en dood en geboorte staan ook dicht bij elkaar

8. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    @Robijntje; Hoezo ego?! Is toch allemaal niet niks en hartstikke dubbel. Begrijp heel goed wat je bedoelt. Mijn vader is al anderhalf jaar aan het vechten tegen slokdarmkanker. De slokdarm is eruit gehaald maar het heeft zich helaas toch verspreid. Zat in de lever en de bijnieren. Nu zijn we dus anderhalf jaar verder en het was stabiel tot goede vrijdag de uitslag van de scan kwam met het nieuws dat het ondanks de chemo toch uitgezaaid was... Nu is zijn laatste hoop gevestigd op een behandelmethode in het VU Amsterdam.... Mijn vader is 55 en ik ben zijn enige kind. Het is dus ook zijn eerste kleinkind wat op komst is en ik hoop maar dat hij het nog mee mag maken.... Dus ik begrijp je gevoel.... Sterkte!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Het gaat nu eigenlijk best wel goed met me !
    Ik voel me goed, geen buikpijn meer, geen bloedverlies meer (tja heeeeell klein beetje soms), en emotioneel gaat het eigenlijk ook best goed!
    Besef nu alleen wel dat ik echt rustiger aan moet gaan doen, want ik wil vaak te snel weer dingen gaan doen haha ;)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    fl3x, wil je mssn even op msn komen? ik wil wat aan je vragen... (niets bijzonders hoor..)

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi Trieske,

Ik luister echt net boven de schaamstreek, op het randje zeg maar, ik voel daar ook al wel een beetje een harder stuk zitten.
    Ik neem aan dat daar de baarmoeder zit, de verloskundige was daar ook aan het zoeken.
    Heb jij misschien nog andere tips?

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    kleintje heel veels sterkte

meiden met goede echo gefeliceteerd

mannetje is zo ziek echt zielig.
    schoonouders ware er net en schoonvader lijkt t een beter idee eerst kapel te doen en wc enzo te bowen boven voor t geval we beneden nogriolering moeten leggen en boren enzo.dus gaan vanavond om de tafel van hoe of wat.dus beebkamer moet effe nog wachten.

fijne avond

13. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hoi meiden,

sorry niet alles terug gelezen
    ook even geen tijd voor
    maar wilde jullie wel even komen vertellen dat met onze kleine spruit alles goed is
    precies 9 weken en 6 dagen ligt netjes op schema en hartje deed het goed
    ik ben verder heel blij
    en we mogen 17 juni voor weer een controle wat klinkt dat ver weg he
    de combitest doen we niet want hij word niet vergoed

fijne dag allemaal

14. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Debie, ik hoop inderdaad, dat we de misselijkheid snel kwijt zullen zijn! Enne gefeliciteerd met je goede echo!

@Wenneke, beterschap voor je kleine man! Hopelijk gaat t snel wat beter!
    Hoe is t met je buikpijn?

@Fl3x, lekker gezwommen?

@Ichtus, waarom had je kleine man een redressie helm als ik t vragen mag?

@Kleintje, jeetje meid, dat ook nog allemaal... beterschap en sterkte meid!

@Lara, ik heb beebje 2 x gehoord nu! Hoop dat je jou beebje ook snel kan horen, is echt super leuk, ook al die bewegingen en zo hoor je al!

@Missmoneypenny, gefeliciteerd met je echo meid!

@Robijntje, sterkte met je schoonmoeder, wat een vervelend nieuws...

@Knippy, ook jij gefeliciteerd met je echo, fijn om te weten dat alles weer goed is!

Ik heb net weer een dikke anderhalf uur op de bank liggen pitten... ben de afgelopen dagen zo extreem moe...

15. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ Chasmi en Robijntje... Sterkte de komende slopende tijd, mocht het jullie toch goed nieuws brengen!!! Het is echt een vreselijke ziekte.
    Bizar dat geluk en verdriet zo dicht bij elkaar ligt.

@ Kleintje...
    Ik vind het echt knap van je dat je het allemaal zo helder kan redeneren en iedere keer weer je verhaal komt doen in November mama's!!!
    Ik denk dat ik in jouw geval me helemaal "verscheurd" zou voelen, fysiek en vooral emotioneel. Jij bent echt een sterke vrouw!!

@ hier...
    Kinderwagen + maxicosi just arrived :D die ik vrijdag besteld had.
    Ben daar in ieder geval lekker op tijd mee :p... haha
    Heb alles even in elkaar gezet en even een rondje mee door de woonkamer gelopen. Vet maf eigenlijk.
    Katten natuurlijk ook très nieuwsgierig... in alle dozen kruipen... in de kinderwagen, op de maxicosi.... ahahaha katten.
    Nou nu nog een dik half jaar wachten! Duurt lang!!! Hahaha ik lees/hoor overal geniet er van, de tijd gaat zo snel, voor je het weet zijn ze alweer één jaar.
    Ik heb het idee dat de tijd voorbij kruipt.

16. Happymommy84

Je zit wel op dezelfde plek als ik te luisteren. Bij mij ligt ie een beetje rechts naast het midden en dan moet ik dat 'ding' een beetje schuin duwen. Ik richt zeg maar richting de schaamstreek. Als ik 'm recht hou dan hoor ik niets. En miss moet je iets harder drukken, helpt soms ook. Wat gebruik je voor gel ertussen?

17. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden

Misschien nog een tip:

Een wat vollere blaas en je buik inhouden, plat buikje maken. Dan hoor ik het het beste.
    En ik druk em ook wat harder aan, net als de VK

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    de buikpijn is nu wat afgezakt kleine man in warm bad gedaan ingesmeerd met luuf en zetpil weer naar bed gedaan

ben benieuwd vanavond of we nieuwe badkamer gaan doen hoop t wel kunne iendelijk die antislip tegels eruit die op me kniee moet dweilen :evil:

19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Alle dames die zich beroerd voelen: beterschap!
    Iedereen met een goede echo (en dat zijn er heel wat gelukkig): gefeliciteerd!

Varkensgriep, bah, ik moet er echt niet aan denken dat dit naar Nederland komt.

Oh jee, kleine man is alweer wakker!
    Hij heeft de waterpokken en dus lekker hangerig...
    De moederplicht roept!

20. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej meiden,

wat vervelend om van sommige te lezen dat ze nog altijd zo beroerd zijn! Hier is d misselijkheid na ongeveer 11 weken gestopt (eerst krab je jezelf even achter de oren, dan denk je, o heerlijkheid) En voelde ik me weer kei goed, best fit ook. Nu sinds klein weekje weer ontiegelijk moe, niet tof, heel snel duizelig ook...Goei goei, hoort er allemaal bij denk ik dan maar...

hoop dat alle misselijken zich snel beter voelen hoor!

x aan allen

Deel Deze Pagina