Hallo meiden, ik heb al een tijdje niks van mij laten horen maar ik lees wel mee. Ik ben net terug van mijn tweede echo en alles was goed. Je kon de kleine heel goed zien, zelfs de handjes en de voetjes. De kleine was heel actief aan het zwaaien en was zelfs koppeltjes aan het duiken. Bij het opmeten bleek dat ik 3 dagen verder was maar de VK heeft toch mijn oude bevallingsdatum aangehouden. Ik las dat bij sommige van jullie dit niet het geval was. Waarom zou dat zijn? Voor de nieuwsgierige dames... de foto's staan in mijn album.
het kan hoor mijn vriendin is vandaag 14wkn en daar konden ze het ook al zien dus ik hoor vanavond van haar wat het word hihihi..................
Hallo Allemaal, We hebben een wandelwagen gekocht! Joepie!! De bugaboo cameleon met nu gratis een extra set fleecebekleding erbij! Alleen wel zo jammer dat we nog zo'n 10 weken moeten wachten voordat hij er is.... Verder ging ik vanmorgen het formulier voor de verdere glucosetest ophalen...stond daar, zo blijkt later, ook weer een foutje op. Ik heb er wel even wat van gezegd. Beetje slordig allemaal. Dus morgen weer een nieuw formulier halen voor de glucosetolerantietest. Zucht. En ik was vandaag ook weer in ene misselijk en erg moe. Dus ondanks de kinderwagen, ben ik toch sacherijnig. O trouwens het cadeaupakket van de babydump is best leuk! @robijntej en chasmi....wat een pittige verhalen. Zo zie je dan dat dood en leven dicht bij elkaar staat. Dat maakt het moeilijk denk ik maar misschien gaan jullie aan jullie beebjes dan ook juist veel steun hebben. Ik hoop het voor jullie! Sterkte! @Kleintje, jeetje wat rot zeg. Washet nog niet klaar. Echt supersterk, jij dus! Doe rustig aan hè! En heel veel sterkte!! @Ichtus, ja lekker koppie heeft die jongste van jou. Alle prima echo's JEY!! Ja ik kan toch ook niet wachten tot 20 weken zeg. Ik laat er ook vast eerder nog eentje maken.... Varkensgriep....Brrrrr...ik denk er maar gewoon niet zo veel over na!
wat is iedereen hier trouwens snel met vanalles kopen, bij ilse heb ik voor het eerst iets gekocht, een babyboek, met 14 weken, daarna pas met 20 weken.
Hoi allemaal, Ik heb net een afspraak gemaakt voor een extra echo met 13 weken, zaterdag 9 mei, heb er nou al zin in....... Vond het wachten tot de 20 weken echo echt veel te lang hahaha.
@princi nou beter van dat je een nieuwe test krijgt @jodie nee meid hihi ik werk niet met chinezen Ik werk helemaal niet @ichtus Ik heb 12 mei weer een nieuwe echo Dus even afwachten Nee heb het niet over een doppler ik heb het over een inwendige paal ding die ook het hartje kan laten zien die heeft ze niet gebruikt namelijk @lydia Nou ik heb zon vermoeden van wel want ik heb de vorige echo ook gehad inwendig en ook inclu hart meting En als het zo slecht is waarom hebben ze dat ding uitgevonden en waarom staan die dingen er nog in de gyn's kamers? @kleintje ohh meid sterkte En ik ben zeer misselijk... Ach we houden vol hier!
@ debie, ik heb een echo gehad met 8 weken om de termijn vast te stellen, en de volgende is pas met 20 weken. de verloskundige heeft zelf geen echoapparatuur dus moet er echt een afspraak voor maken. helaas.....
ok, dat had ik de vorige keer ook vandaar dat ik nu zelf een vroege echo heb betaald, hier hebben ze ook geen eigen echo apparatuur. Wel lekker nog een extra echo, is toch fijn
pooooh heb zoveel gelezen! @ klinetje.... heel veel sterkte alsof het al niet genoeg was *knuffs* @ robijntje..... heel veel sterkte met je schoonmoeder! jij ook een hele dikkke knuff @ alle goeie echo's.... proficiat!!!! ben helemaal kapot moe vandaag hele dag gewerkt Cadeau voor mn schoonvader gemaakt een album met buikfotos en echos en testen (uitgeprinte versie tuurlijk ) en de hele reutemeteut dus aardig zitten friemelen en knippen en plakken heel leuk geworden Morgen ochtend werken morgenmiddag verloskundige en mn huis aan kant maken en donderdag zijn we dus de hele dag de hort op naar mn schoonvader, hij is 71 geworden kunnen we ons door t openbare vervoer richting rotjeknor wurmen maar goed altijd lachen met mn schoonpa en dan ook meteen op kraamvisite, manlief zn stiefzus is 4 weken te vroeg bevallen wordt nu al doodmoei als ik aan t programma denk Stomme moeiheid wil nog niet weg trekken
Ha Claire, lekker priegelen en friemelen... Jessica, hoe is het met jou en gaat het met je wachten? Verder is het hier rustig. Maarja er zijn ook een aantal mensen op vakantie geloof ik toch of is het alleeen Suus? Ik ga vandaag maar eens rustig aan doen. Beetje uitrusten want ik ben weer misselijker en meer moe...toch teveel gedaan dus afgelopen dagen... Tot strakies en anders fijne dag allemaal!
@Princi, gefeliciteerd met je Bugaboo! Wij hebben er ook eentje gekocht (krijgen 'm heel snel, eind mei), maar geen gratis fleeceset bijgekregen. Maar wel weer heel veel korting wat niet volgens de regels bleek te zijn.. Wij hebben dus echt geluk gehad! Heb jij alleen korting gekregen op de wagen zelf en niet op aanvullende bekleden en accesoires?
goedemorgen dames! Hoe gaat het hier? bij mij goed misselijkheid wordt steeds minder daar ben ik erg blij mee
He Enise, We hebben totaal voor de wagen en aanvullende bekleding 795 betaald. We kozen voor de aabvullende bekleding van Paul Frank (colored blocks) en die is dan weer iets duurder dan effen uitvoering. Verder hebben we er geen accessoires bij gekocht. Een voetenzak heeft mijn zus nog voor me en zie ik me ook wel met een dekentjes doen tegen die tijd. Verder zien we wel wat we nodig hebben, dan kunnen we het altijd er nog bij kopen. Leuk die korting tegen de regels!!! O en die extra fleece die komt van bugaboo zelf (omdat ze 10 jaar bestaan) en ik heb ergens gelezen dat als je de bugaboo registreert dat je het dan alsnog zou kunnen krijgen of zoiets. Zou je eens uit moeten zoeken. Wat voor eentje hebben jullie gekocht, kleur dus? Wat leuk dat jullie hem al zo snel krijgen! Hoe gaat het verder met jou?
hoi hoi ja ik ben er nog lees ook wel mee maar momenteel niet zo veel zin om te schrijven soms reageer ik wil maar me kop staat ff op ontploffen aangezien nu ook me opa weer in het ziekenhuis ligt houd het dan nooit eens keertje op bij ons pffffffffffff ewat een klote jaar zeg en ja het wachten lukt nog wel hoor gelukkig heb ik afleiding vandaag ventje moet vanavond kramen zetten voor koninginnedag dus zijn we er fftjes uit en gelukkig is hij nu ook vrij tot maandag.........je dvd komt er zo snel mogelijk aan hoor......... dikkke kus
goedemorgen meiden hoe is het hier? ff lezen hoor @ princi lekker is dat dan al ze zoveel fouten maken jaks zeg @ debie ach je kunt het maar vast hebben he @ lara leuk zo'n extra echo @ debie ik heb gister een echo gehad en de volgende krijg ik pas met 17 weken de 12 weken echo (combitest word niet vergoed bij ons ) dus vandaar @ puzz zo misselijk balen zeg @ claire balen dat jij ook nog zo moe bent zeg @ princi 795 euro wow das veel geld
Knip, Haha, ja veel he, en dan was dit nog een afgeprijsde. Bij prenatal zijn ze nog zo'n 200 euro duurder.... Maareh, we krijgen hem van de opa's en oma's dus dat scheelt en verder hebben we alles al vanuit de familie. Dus toen mocht het van onszelf... En die foutjes bij de VK zijn best erg ja, maar ik merk dat ik me toch drukker maak om het feit de suiker nu al te hoog is... Hoe is het verder met jou? Fijn he zo'n mooie echo. Ben je helemaal in de 7de hemel nu? Jessica, zeg als je geen zin of puf hebt om te reageren dan hoeft dat natuurlijk ook helemaal niet hè! In elk geval fijn dat je vanavond en morgen wat afleiding hebt! Dat is ook nodig anders dan kunnen jullie dat toch ook niet volhouden... Zo ik ga dadelijk maar eens heerlijk badderen in Nivea happy time. Van die geur word ik dan ook echt happy! Van de zon hier nu ook trouwens.
Goedemorgen allemaal! @Jessica; succes en sterkte meid! Wel fijn dat er wat afleiding is de komende dagen.... @ Princi; nog even geduld en je hebt de bugaboo! Gaaf hoor!! Hier alles ok. Gisteren mega knallende hoofdpijn maar vandaag voel ik me wel aardig fit... Kijken hoe lang dat goed gaat.. Rond de middag ben ik er meestal wel klaar mee en ben ik meestal erg moe. Maar, we zien het wel! Vanavond voor het eerst naar zwangerschapsyoga. Ben benieuwd hoe het is. Hoop niet dat het te zweverig is en dat ik me een boom moet voelen met mijn voeten als contact met de aarde ofzo want dan gaat het em niet worden ben ik bang :S Zijn er al meiden bezig met iets van yoga/gym of wat anders?? En zo ja, wat zijn de ervaringen?!?!?!
goedenmorge vannacht elke 2uur eruit voor kleine man.pfff heb ervoor gekozen dat ie toch naar kinderdagverblijf gaat paar uurtjes aangezien hy geen koorts meer heeft en ik kapot ben.ook komen er vanmiddag mense kijke voor de speedi. wij hebben een bugaboo bruin met oranje ik heb brief net op bus gedaan voor de gym