November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    en aftelle tot 22mei is begonne joeppie

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Princi,

Wij hebben rood met donkergrijs gekozen. We hebben er een rode voetenzak en een adapter bijgenomen, want die kregen we met 20% korting. Totaal hebben we voor alles 800 euro betaald. Zal wel even kijken of we die fleece set nog kunnen krijgen :D Zelf vond ik het ook raar dat we de wagen snel kregen, maar die van jou is niet zo'n standaard kleur he, misschien dat het daardoor langer duurt.

Met mij gaat het verder goed! Geen gekke klachten, wil alleen al om 9 uur slapen haha :D Maar dan ben ik wel de hele dag verder fit.. Voor de rest niks :D

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen

Een cursus of gym of yoga daar doe ik allemaal niet aan, zie er geen meerwaarde van in en een beetje zitten puffen met een groepje zie ik echt niet zitten. Heb het er bij Ilse met de vk over gehad en die zegt ook dat het tijdens de bevalling gaat om goed kunnen luisteren en gewoon doen, en dat als ik een cursus zou doen en vervolgens in paniek zou raken ik er niets aan zou hebben, heb het ook niet gemist, bevalling ging super en teken voor nog zo'n bevalling. Misschien leuk om wat ervaringen uit te wisselen.

Ga alleen zwemmen zelf, vis gewoon ontspanning en voel je lekker je buik niet meer, verder niets.

leuk hoor al die kinderwagens.

princi lekker gebaddert? Ik duik zo ff onder de douche als die kleine slaapt :D

4. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    Zijn jullie allemaal al bezig voor de kinderkamer en de andere spulletjes???
    Wij nog niet. We gaan eerst de nieuwe spiderman kamer voor ons zoontje ff behangen.
    Daarna pas bezig voor de baby kamer en de andere spulletjes wat we nodig zijn.

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @chasmi, o jij begint op tijd met yoga zeg. dat wil ik ook gaan doen denk ik. Ik heb wel eens gewone yoga gedaan en dat is best een beetje zweverig maar ik vond dat toch ook heel fijn om te doen. Werd er lekker rustig van.

@Enise, mooie prijs!! En leuke kleuren ook. Ja de adapter is best handig denk ik. Maar aangezien we geen auto hebben voor ons niet echt nodig. Oh en lekker toch dat je na 9 uur slapen dan verder energiek bent?! Helaas gaat dat voor mij nog niet op. Vanaf 16 weken misschien weer. Ik hoop het wel!

@debie, haha ja heeerlijk. We zijn nog niet zo lang verhuisd en ons nieuwe huis heeft zo'n fijne badkamer. Niet groot maar wel met bad en hele fijne douche. kan daar zo van genieten. En over die cursus, miste je het verhalen delen niet? Ik wil wel zo'n cursus doen, ook om manlief voor te bereiden... ;)

@mamsie, haha een spidermankamer, leuk, ik krijg nu visioenen van overal spinneweb ;)

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik heb de eerste keer dus wel gym gedaan en we hebben nu nog euk contact met de meidengroep. Maar dat ik er iets aan had tijdens de bevalling, mmm nee. haha ik had ook de les over de bevalling in de partnerles gemist enneh mn meisje is toch goed ter wereld gekomen ;) haha dus ik ga nu absoluut niet weer heen. T komt er hoe dan ook wel uit :)

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    princi, mijn zus was ook zwanger toen en twee collega's ook, verder zit ik hier teveel te lullen. Zelfs op het zwemmen werd ik soms gek van al die meiden die alleen maar aan het zeuren waren en die zelfs geen sla meer durfte te eten, ben te nuchter voor al die dingen . Heb babymassage gedaan met ilse maar daar zaten voor mijn gevoel ook alleen maar van die onzekere mutsen op. Ach, is allemaal niet aan mij besteed en tijdens de bevalling heb ik er niets aan gemist

8. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Ik zie het yoga gebeuren meer als een ontspanning. Zie mezelf zeker niet als een onzekere muts.... Eruit komen doet het wel, daar ben ik niet bang voor. En dat het pijn doet, dat zal ook wel... Het is meer een geestelijke ontspanning die ik er van hoop te krijgen dan dat het een pufles moet zijn of om een of andere onzekerheid weg te kunnen laten nemen....

We gaan het beleven vanavond, is het niets dan is het niets maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd...

9. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hallo dames,

Gisteravond hadden we de combinatietest en alles is goed.
    Ik had in ene zo'n angst voor deze echo dat ik hier zelfs niet meer durfde te komen!
    Onze uk was zo druk aan het doen dat het niet goed voor de meting wilde liggen. Dit had als voordeel dat we ruim 40 minuten naar onze uk hebben mogen kijken terwijl die alle kanten op bewoog. Groot nadeel is dat ik nu een beurse buik heb van het geduw van het echoapparaat. Volgens de echo was ik nu weer 3 dagen verder maar ze houden gewoon 3 november aan. Het kindje was in ieder geval goed gegroeid! :)

Heb helemaal niks bijgelezen dus dat ik ga vanmiddag denk ik even doen.

Liefs, Bloempjuh

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    beetje reageer moe dus alleen ff op miracels vraag..

Zoonlief had door voorkeurshouden een nogal scheef hoofd ontwikkeld.. omdat hij veel slaapt zou dat met oefeningen ook niet voldoende rechtgroeien.. dus dan komt de helm aan de pas... na een half jaar dragen is het helemaal weer in orde.. zelf heeft ie er geen last van gehad.. echt een supermidel.. was wel ff slikken in het begin, maar ben blij dat we het gedaan hebben..echt een aanrader mocht t ooit ter sprake komen.. dan wel kiezen voor t Roessingh in zwolle.. zij zijn de enige met helmpjes zonder kinbandjes.. mooier en voor kiddies veel prettiger..

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    mamsie ik wou ermee beginne maar we gaan waarschynlijk eerst een dakkapel op huis laten zetten dus wacht nog effe met de kamer anders heb ik dubbel werk

heb wel de nodige spulle voor beeb gehaald en beebkamer s ook besteld

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hahahahaha....ja die onzekere mutsen. Ik word af en toe dan weer onzeker door die mutsen en denk dan maar weer, mijn moder deed heel veel anders omdat ze toen dachten dat dat goed was en met mij is ook alles goedgekomen. :D

Maar zo'n cursus ga ik wel doen. Ik vind het wel lekker denk ik en ook fijn om er iets te van te weten. Ach ja het is toch voor iedereen anders..is maar goed ook trouwens!

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    chasmi wil niet zeggen dat je een onzekere muts bent hoor, maar op de babymassage zaten bijna alleen maar dat soort meiden die de halve les met tranen in hun ogen zaten, vandaar.
    Je moet vooral doen waar je je goed bij voelt, twee vriendinnen hebben het gedaan en die hadden een lesje bevallingsfilm kijken, een lesje puffen en ontspanninsoefeningen,.
    vandaar

14. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hm, als dat inderdaad de les is die me vanavond te wachten staat dan sla ik even over.... Had in gedachten dat het een soort van gewoon yoga is alleen dan aangepast op zwangere buikjes.. Een bevallingsfilm hoef ik niet echt te zien...barf.... Dat ervaar ik dat moment zelf wel.....brrrr....

Ben zelf ook nogal nucher ingesteld. Geen tranenvallen hier.. We zien het vanavond wel, is het niets dan is het niets. Zal morgen even verslag doen:)

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Lilage: fijn dat je je al wat beter voelt en die moeheid... lekker aan toegeven.

Shean: mooi echo hoor!

Princi: goede keus de Bugaboo, hier dezelfde, wij hebben zwart met oranje (nog van mijn zoontje), ik denk erover om voor deze baby nog andere bekleding te kopen.

Debie: ik was bij mijn zoontje niet vlug met kopen, ook pas met 20 weken, nu vind ik het wel moeilijker om mezelf te bedwingen en dat doe ik dus ook niet, haha.

Chasmi: ik ben benieuwd hoe yoga is, ik ga er ook op in ieder geval, lijkt me heerlijk rustgevend en ook gewoon leuk om iets voor jezelf te doen op babygebied.

Mamsie85: wij gaan de kinderkamer pas in de zomervakantie oppimpen. Eerst nog een andere kamer voor ons zoontje maken en grote opruiming houden op de bovenverdieping.

Hier is het lekker weer! Ik hoop dat dit morgen ook zo is op Koninginnedag.
    Wie gaat er nog wat leuks doen morgen?

Mijn zoontje ligt lekker te slapen, hij heeft gelukkig weinig last van de waterpokken.
    Dus mama heeft even tijd voor zichzelf.

Ik krijg trouwens al echt een buikje!
    De vorige keer kwam die pas bij 20 weken ofzo... shocking, maar wel leuk.
    Ik zal mijn doos met zwangerschapskleding eens van zolder halen, kijken of het nog kan.

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    anakin hier is de buik ook een stuk groter dan dat hij bij ilse was.

chasmi neem aan dat de cursussen overal anders zijn en gaat erom of jij het leuk en ontspannend vind toch? In ieder geval heel veel plezier vanavond

17. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    @Debie; Ik hoop het wel:) Anders ben ik snel klaar hahahaha.. Thanks, ga het maar eens even bekijken vanavond.

Pff, wat een weertje he. Lekker zonnetje.. Schijnt morgen ook een stralende dag te worden. Is weer eens wat anders dan regen op koninginnedag.. Ben het zo gewend dat ik enigzins verward was toen ik de vooruitzichten op internet zag, zon op koninginnedag... Maar, mij hoor je verder niet klagen.

Gaan jullie nog wat leuks doen morgen?

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    denk ff het dorp in wandelen met ilse en waarschijnlijk een moetje naar mijn schoonouders, hopelijk kom ik daar nog onderuit en gaan we een beetje in de tuin kloten en mag ilse voor het eerst in haar zandbak spelen

19. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hier ook niets spannends. Manlief zou helpen wat stenen sjouwen uit de tuin van mijn nicht. Die wonen in Lelystad. Zij is nu 34 weken zwanger dus ga gezellig mee en dan gaan we de mannen aanwijzingen geven:) terwijl we onderuit in een stoel hangen met onze zonnebrandjes factor 50.....

Verder lekker rustig aan...gewoon even niets doen. Na een drukke werkweek ook wel lekker. Nu nog even een uurtje werken en dan zit het erop voor deze week. Mag wel vaker voorkomen zulke weekjes.. :)

20. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

meisjes wat kletsen jullie veel zeg
    zal even bijlezen en zoveel mogelijk reageren als ik je oversla sorry alvast

@ princi dat scheelt een hoop ja dat het van de opa's en oma's is
    hier ook van pa en ma gehad maar ik heb een goedkope wagen afgeprijst van 350 voor 170 euro scheelt veel
    hoop dat je suiker toch op peil komt meis
    en de echo owwwwwwwww smelt helemaal was nu echt in de 7de hemel ja

@ chasmi ben benieuwd naar je yoga ervaring vanavond

@ enise ook al zo'n dure wagen dan ben ik toch goedkoop uit met mijn cruiser

@ bloempje fijn dat alles goed was zeg

Deel Deze Pagina