goeie god ik ben een partij geschrokken zeg eerst naar de verloskundige heeeeeeel gesprek ze had de papieren van de gyn niet binnen Het klikte gelukkig zeer goed met de VK van mn mams! er liep iemand stage die ging bij mij bloed prikken en dat werd een heel drama ik kan er goed tegen maar ze werd zelf helemaal nerveus gevolg ik lijk nu een junk alle medische dinge en halve levensverhaal van mij en manlief gehad gewogen bloeddruk alles was goed wel word ik in de gaten gehouden op suiker ivm dat het in de fam zit en mn gewicht en toen hartje luisteren.......... niks te vinden! en ja ik wist dat die kans er was maar ik had het niet meer afgelopen donderdag was ie nog super te horen! ze zag mn gezicht en heeft direct naar het echobureau gebelt en ik mocht meteen komen! wat blijkt de kleine ligt al zeer hoog echt al in mn buikholte en de vk was aan t zoeken bij mn schaambot alles was gelukkig perfect met de kleine hele mooie echo fotos mee gekregen Lag weer druk te wiebelen natuurlijk ^^ en je zag t mondje helemal geeuwen ze heeft de kleine goed opgemeten had haar gezegt dat de gyn het vertikte en ik ben echt zover als ik zelf berekend heb dus de gyn kan de pot op met zn 9 november het is echt 7 november helemaal blij op de een of andere manier echt enorm opgelucht vooral omdat de echo bij de gyn zo onduidelijk was vrouw van het echo bureau was echt superaardig echobureau was eigenlijk al gesloten maar ik mocht toch meteen komen heh zit nu goed op mn wolk ik zal vanaaf de echos inscannen! nu eertst effe koken
@bloempjuh...daar ben je! Wat fijn dat alles goed was!!! Hoe is het verder met je? @Ichtus, how are you holding on? @Claire, oh wat een buik heb je al! Misschien ook wel doordat beebje al zo hoog ligt? Klinkt trouwens als een VK die van aanpakken weet. Goed zeg. Voor haar ook speciaal denk ik om eerst moeder en dan nu dochter te begeleiden.... @koninginnedag, ik ga een beetje hier door de stad hobbelen met vriendlief denk ik....verder gewoon lekker rustig aan.
Heey meiden Effe snel, weinig tijd vandaag, veel gedaan thuis en had eigenlijk 1 hele dag vrij vandaag, maar zometeen toch nog werken... Ben al vanaf vrijdag aan t werk en nu dus aan een stuk door tot as vrijdag... jippie! @Claire, dat zal wel ff schrikken zijn geweest, jeetje! Maar blij met zo'n goede afloop! @Ichtus, jeetje zeg, zie je wat een voorkeurshouding niet allemaal te weeg kan brengen, wel fijn dat de helm nu lekker af mag blijven! @Kinderwagen en kamertje, kinderwagen hebben we afgelopen zaterdag gekocht en t kamertje willen we bestellen voordat ik 14 weken zwanger ben, omdat we dan voor 2 weekjes op vakantie gaan en ik t daarna eigenlijk t laat vind om t dan nog te bestellen, qua mijn gevoel dan he! Nou meiden, ben dr ook weer snel vandoor, mannetje van station halen, koken, eten en dan werken!
Hoi hoi, Er is weer veel bijgeschreven dus een beetje teveel om allemaal op te reageren. Maar wat fijn om te lezen dat het bij iedereen allemaal zo goed gaat... Vanmorgen ben ik toch maar naar de kapper geweest, het is nu echt gaaf! Maar goed, verders heb ik weinig te vertellen dus tot later maar weer...
Ohh claire! Wat super meid! Echt wat een drama je verhaal eerst en dan YOOHOO! Wat mooi nieuws! Ik laat mezelf nooit prikken door stage mensen Op mijn dossier staat dat ik alleen geprikt mag worden door OK medewerkers Ik heb rollende aders namelijk door de prednison En hun prikken ZALIG! Ik lag (weer) eens in het ziekenhuis en een zuster wou lekker koppig zijn en beweerde dat wij het wel kon,JA JA 4x verkeerd geprikt en steeds niks Ik keek haar aan met een grijns (vond ze echt niet leuk haha) en ze liep zonder wat te zeggen naar de telefoon om ok mensen te regelen haha Ik lag in een deuk en daarna ging ik huilen Wat een pijn! Ik heb zin in 12 meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Me want to see puzzbeeb!
eigenwijs als ik ben met een arm onder mn hoofd lang uitgerekt in mn vila lag ik lekker te smakken ik heb echt papas benen zo lang! Tijd om te gaan sporten! en nu etenstijd!! het knort enorm!
claire mooie echo's zeg puzz auw at lijkt me niet lekker nee verdre weet ik het even niet meer wij gaan lekker uit vanavond dus houdoe tot morgen
@Claire; Wat een mooie echo's!!! Super! Wel jammer dat het prikken zo minder was....maar fijn dat je zo snel even naar het echobureau kon! Mijn yoga ervaring is achter de rug.. Het eerste wat ik vroeg is of er een les met een bevallingsfilm zou volgen anders had ik er niet eens mee begonnen Dat doen ze daar gelukkig niet. Elke maand heeft een thema en deze maand is dat overgave en ontspanning. Hebben een soort van gym/yoga oefeningen gedaan met ademhaling. Daarna ontspanningsoefeningen en een vragenrondje waarbij iedereen zijn ding kon vragen. Dus, was op zich wel een aardige les. Ik kijk het een maandje aan, heb nu toch al een maand betaalt, en dan zien we het wel even. Viel me alleszins mee.. Leuke groep, scheelt wellicht ook een hoop zonder zweefmutsen Wel fijn voor een nuchtere controlefreak zoals ik. Was een soort no-nonsens yoga... Meiden, fijne avond en alvast een hele fijne koninginnedag morgen!
@Claire, mooie echo! Ik moet vandaag nog een weekje wachten, dan krijg ik dr ook weer eentje! @Chasmi, fijn dat de yoga zo goed is bevallen! Ik ben misschien ook vanplan om zwangerschapsyoga te gaan doen. dacht eerst ook dat het en beetje zweverig was allemaal, maar dat schijnt hier ook niet t geval te zijn, want zo zit ik gewoon niet in elkaar! Nou meiden, fijne koninginnedag! Ik ga zometeen weer werken en als ik terug kom, gaan we de aanbouw schilderen. Wil die graag klaar hebben voordat we op vakantie gaan, ik ga namelijk starten met een nagelstudio!
goeiemorgen! veel plezier vandaag allemaal! t zonnetje schijnt lekker! ja ben ook helemaal flieft op de echo fotos kan niet stoppen met ernaar te kijken
@ claire wauw mooie foto's! @ iedereen fijne koninginnendag ik ga me weer eens lekker ouderwets vervelen
Goeiemoregen, Zo het zonnetje schijnt hier lekker en dadelijk ga ik een langs de VK om nu het goeie onderzoeksformulier op te halen en dan ff de stad bekijken. En dan weer lekker slapen. mannetje was goed ziek vannacht dus heb een beetje een rare nacht achter de rug...
Hey Princi! Ik kwam even snel langs om te zeggen dat het goed met me gaat! Eigenlijk helemaal geen kwaaltjes.. al 2 weken niet, alleen gevoelige boobs en 's nachts eruit om te plassen... verder op en top in orde! Hoop alleen wel dat het ook zo goed gaat met ons frummeltje! Hoe is het met jou? Ik ben benieuwd, ik hoor het wel weer! liefs Suus
Meiden ff een berichtje hier..... Zit met ongeloof nederland 1 te kijken met koninniginedag gebeurt er dit............. vreselijk leef met alle nabestaanden mee van wie er een familie lid is gewond geraakt......dit kan niets anders zijn dan dat er opzet in het spel is.................vreselijk nou is het echt geen leuke dag meer..........pfff Liefs
hier ook 1 die nederland 1 keek zat met mijn handen voor mijn mond ook ik denk dat het opzet is of hij was gewoon ladderzat! :x
nou dat denk ik niet hoor aangezien er voor de klap die ene vent er uitgeslingerd is en netjes in pak op de grond lag dit kan niets anders zijn dan opzet.................iedereen hier zegt et ook allemaal.....en hij ook paar meter daar voor dwars door de hekken heen is gereden......pfff wat ik nu zie volgens mij 2 mensen overleden daar op de weg pfffffffffffffff
heb ik wat gemist? hoorde dat er waarschijnlijk 1 dode was maar dat was ook nog niet bevestigd. @ vrakensgriep ook in nederland is er een geval bekent een kindje van 3 jaar