November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede morgen.. wat een toestand gister zeg...

Die man die door de luch slingerde zat alleen NIET in de auto.. hij was publiek.. Het was een eenmansaktie...dat heeft ook de politie bevestigd.. Hoe dat ook.. t blijft ziek.. al 5 doden..tsss...Manlief werkt in apeldoorn en eigenlijk wilden wij er ook heen.. maar zoonlief wilde toch hier op de kar van school meedoen met de optocht dus zijn we hier gebleven.. Anders zouden we ook bij de loolaan gaan staan.. wat ben ik blij dat we hier zijn gebleven.. voor het zelfde geldt hadden wij daar gestaan met de kids.. mijn maag draait al om als ik er aan denk.. bah..

@Claire.. wat een verhaal weer zeg...mooie foto's en gelukkig niets dan goeds..

@Puzz. die poef kan idd heel goed je banden zijn.. herken t wel.. kan flink irritant zijn..geen zorgen maken...

@Princi.. het gaat wel weer hoor meid.. lief dat je er naar vraagt.. zal wel af en toe van die dagen hebben maar komt ook wel weer goed..

@Dames die van alles hebben ingeslagen.. leuk hoor.. zouook wel weer willen shoppen voor alles, maar dat is een beetje onzin.. dat is dan weer het nadeel van een tweede of meerdere.. dan heb je alles al.. whahah.. is ook wel weer handig.. veel minder stress..hihihihi...ik hoef alleen t bedje op te maken en dan is de kamer af...whahah...

Verder niet zoveel te vertellen..

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    princi wij hebben niels ze kamer van babypark kesteren service was nul en levering was beschadigt.

dus nu hebben we babykamer by babydump besteld kwa levering weet ik niet maar wel da goede uitleg hebben gehad.

hier weer slechte nacht heb vriendlief maar 2minuten gezien sinds gistermiddag.
    kleine man werd elke 5minuten wakker van hoesten en wou dan niet meer slapen dus dalijk dokter toe want het komt niet los en is nu al sinds zondag zo.

fijne dag verder ga meschien vanmiddag zelf maar vast kijken voor een badkamer aangezien meneer toch geen tyd heeft. manne soms :evil:

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haaai,
    Hier gaat het ff niet zo goed. Erg last van mn bekken, zo naar fysio toe.
    Ook zonet 3x wezen spugen...jakkkkkkkes. Najaa hoort erbij he? ;)
    Liefs,
    Mili

4. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemorgen dames,

Hoe is het hier allemaal naar omstandigheden toch een leuke koninginne dag gehad?
    hier in elk geval wel we hebben de kinderwagen in elkaar gezet leuk joh zo samen er mee bezig zijn
    Voor foto's zie me album

nu ga ik maar even poetsen doei doei en iedereen een fijne dag gewenst

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Naja wat een idote dag gisteren zeg, echt ongelofelijk :confused:

Ichtus, ja zo gaat dat dan hè, op en af.....Ik ben ook blij dat jouw zoon met de schoolkar mee wilde! :)

Wenneke, lekker zelf iets moois uitzoeken ;)

Leuk Knip, ga je nu lekker oefenen??

Ik heb vandaag de afspraak voor de volgende test gemaakt rondom de iets verhoogde glucose. Komende donderdag om half 8. Nuchter naar het ziekenhuis, dan suikerwater drinken en dan twee uur daarblijven (en ik mag niets doen...ja lezen... :confused: )en tussendoor geprikt worden. Wat een gedoe....

Vandaag ga ik weer lekker op mijn nichtje passen. Ze is bijna twee en zo leuk!!

6. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Goedemorgen meiden....

Nou me gynocoloog belde me lekker wakker uit me bed tsssssssssss grrrrrrrrrrrrrrrrr zegt ze zo dom ja u stond bij mij op de afspraken lijst wat kan ik voor u doen.... JA hallo jij hebt toch die afspraak met mij gemaakt euh volgens mij moesten we het ff hebben over de uitslag van het bloedonderzoek dom mens..............nou had ze het over dan maandag die vlokkentest dus ik zeg tegen haar ja kan daar geen spoed achter gezet worden aangezien ik vandaag al 12 wkn ben en ik dus geen 2 wkn wil wachten op een uitslag dan ben ik zowat 15 wkn kom op he nou dat gaat dus niet :evil: :evil: :evil: ik zo nou waarom heeft die andere gynocoloog dan niet 1 week eerder en afspraak gemaakt stomme kut..... ja dat weet ik ook niet sorry nee daar heb ik wat aan zeg... dus toen zei ik ook ja me VK wil ook dat jullie er spoed achter zetten zegt ze ook nog dat mens moet zich er niet mee bemoeien euh bepaal jij dat als ik dat wil dan is het zo pfff nou lekker daggie zo weer om te beginnen zo ben weer ff klaar met mijn gezeur en gezanik vandaag ben zo opvliegerig nu.............

hoop dat het voor de rest goed gaat met iedereen....

7. hielko2006

Princi we hebben er gister al een rondje kamer mee gedaan hahaha
    staat zo raar om met een lege wagen over straat te gaan he
    komende donderdag voor de nieuwe test ben benieuwd wat er uit gaat komen

@ jessica nou het is niet helemaal jou ochtend zeg jammer dat het op zo'n manier moet he

8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goeiemorgen meiden,

Pfff wat een dag he gister. Die man die in dat autootje zat is overleden. Had ernstig hersenletsel.

Jessica; wat lees ik toch vaak dat gynaecologen of assistentes gevoelloze mensen zijn. Ze snappen er ook niks van he...

Ik had ff een vraagje. Tot wanneer slikken jullie je zwangerschapsvitamines. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze nogal eens vergeet de laatste dagen. :oops: Moet het niet tot de 10e week?

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    jessica wat een stomme reactie sjezus

ik heb de vitamines byna niet geslikt vergat ze elke x door het ziek zijn.

nou ramen gezeemd oud papier weggedaan en doden bloemen uit tuin gehaalt wat eigenlijk mannetjes werk is maar die zit liever op de tractor as ie vry is kan daar zo boos om worden aangezien er nog zoveel werk thuis is.

morgen komt dochter van een kennis voor 1e keer oppassen houd me hart vast omdat niels zo verkouden is en constant wakker wort .mag straks wel hoestsiroop halen om s avonds te geven verder gewoon uitzieken.

fijne dag meiden geniet van mooie weer want is zondag weer over

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hmm ik slik nog steeds vit's
    Wel een goeie vraag tot wanneer moet het?

Ik kan het niet vinden
    Alleen over die foliumzuur tabletten...

11. hielko2006

over de vitamine pillen volgens mij gewoon de hele tijd beter dat je alles binnen krijgt he

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben nog een beetje beduusd van gister....

zag trouwens net dat cruella (weet niet of het al bekend is hoor.. ben niet zo uptodate) de januari mama's had geopend.. ze is dus weer zwanger.. super zeg...

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    foliumzuur ben ik mee gestopt.. hoeft niet meer en vind t een drama om er aan te denken dat ik ze in moet nemen..

lekker.. 2 collega's zijn net terug uit mexico.. ik moet morgen naar t werk.. en zij werken ook.. duss...

14. puzzcat24

Ohh meid!
    Je hebt ook vreemde situaties steeds niet?
    Eerst zou je naar apeldoorn gaan (gelukkig niet!) en ook nog collega's uit mexico!
    Ik hoop dat je geluk snel weer de goeie kant op gaat meid!

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Jeeej ik ben 10 weken :D

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    idd puzz.. tsss tis een rare wereld.. heb wel ff ha gebeld.. hoef me geen zorgen te maken..de meds voor die griep zijn aanwezig bij apotheek. bij verschijnselen gewoon bellen.. dan is er niets aan de hand.. hij zal t wel weten..

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    LAUTJUH.. gefeliciteerd met je 10wk meid...

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik wat doen. en nog ff van de zon genieten.. tot vanavond.. dan kom ik nog wel ff spieken...

19. puzzcat24

Gefeli meid!
    Superrrrrrr
    Hoe voel je je?

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    of wort gek of ik voel soms beeb al net of er iemand aan de binnekant zit te kietelen of langs buik afgaat beetje raar gevoel hahaha.

Deel Deze Pagina