Lautjuh gefeliciteerd met je 10 weken!!! Dames, heb een angelsound besteld via internet.. kan er haast niet op wachten..
@wenneke20 wat energie vandaag pff ik ben zo moe vandaag.ik moet dweilen maar ik zit er al een berg tegen op. @ Ja die man in de auto tja wat een nare dag.Ik zag het op tv en ik dacht dit is Nederland toch niet.Die gebeurd ons toch niet.Dat koningin maar 1x per jaar haar verjaardag wil vieren?Ik sta er nog versteld van.En ene kant helaas de man is overleden.Nou weten we niet waarom?En hij kan zijn straf niet uit zitten. De kinderkamer wachten wij heel even mee tot we weten wat het word. We hopen op een gezonde meid.dan maak ik alles lekker roze. Me bui begint te groeien joehoeeeeeeeeeeeeeeeesuper blij.
meiden een vraag kleine man wil al paar dagen geen avondeten en brood maar een paar stukjes iemand idee wat dit kan zijn??????
Tja wenneke, dat kan natuurlijk van alles zijn he?! Als hij wel goed drinkt is het nog niet zorgwekkend, wanneer je je wel druk maakt kun je het beter aan de huisarts vragen.
Ja, wat een rare dag gister! Ik ben er nog steeds een beduusd van.. Wij gingen namelijk naar mijn schoonouders om het blijde nieuws te vertellen en toen was het dus net gebeurd. Dus dat was wel ff een rare situatie. Gelukkig ging op slot de televisie uit en gingen we buiten zitten. We hadden de echo foto's in een foto mapje gedaan en die gaven we dus. De reacties waren echt zo leuk! Dat vergeet je ook nooit meer! Gelukkig allemaal heel positief! Toen naar mijn zwanger en schoonzusje en ook verbaasde gezichten na het zien van de echo foto's 's Avonds naar mijn eigen ouders en mijn moeder was meteen helemaal hyper van blijdschap net als mijn vader trouwens terwijl die normaal ontzettend nuchter is! Vandaag zijn we naar de opa's en oma's geweest, naar een goede vriendin en naar een oom en tante waar we goed mee om gaan. Mijn zusje en een oma die verderop woont hebben we gebeld en vanavond gaan we nog naar mijn andere zusje. Dan stuur ik een smsje naar de vriendengroep en daarna mag iedereen het weten! Ik vind het echt super leuk om het iedereen te vertellen! Zo wordt het wel ontzettend echt allemaal! @ Princi -> Wat leuk dat jullie al de wagen hebben gekocht! Ik heb ff op internet gekeken en ziet er erg leuk uit! Ik moet ook die suikertest doen omdat mijn moeder diabetespatient is. Mijn glucose was met prikken 6,7 dus was ook verhoogd. @ Knippy -> Ook al de wagen uitgepakt. Dat lijkt me wel bijzonder. Het is toch straks een gebruiksvoorwerp voor je kindje! @ zonnetje -> Jammer dat de stokke niet in jullie auto paste! Maar de musty is ook een mooie wagen. Wij willen naar de babydump in beverwijk en ik hoop dat de service daar ook goed is! @ Claire -> Wat een super mooie echo foto's van jullie knorretje! Ligt er inderdaad heel erg relaxed bij. Gelukkig dat je VK wel een leuke vrouw is. Je hebt je portie wel gehad met nare mensen! @ Ichtus -> Wat kom je elke keer in rare situaties. Gelukkig maar dat jullie niet naar apeldoorn zijn gegaan! Ja, dat is inderdaad wel jammer als je al meer kindjes hebt dan heb je alles al. Ga je helemaal niks nieuw kopen? Of misschien nog een paar nieuwe kleertjes ofzoiets? @ Jessica -> Wat een dom mens is die gyn van jou.. Ik snap niet waarom ze daar nou geen spoed achteraan zetten. Er hangt toch heel wat vanaf! Wat gaan jullie nou eigenlijk doen als uit de vlokkentest blijkt dat jullie kindje de ziekte heeft? @ Wenneke -> Foliumzuur hoeft inderdaad maar tot 10 weken maar ik slik gewone zwangerschapsvitaminen van gravitamon en die mag je je hele zwangerschap doorslikken. Ik blijf ze dus gewoon doorslikken. Ik slik ze gewoon standaard 's ochtends met mijn eerste glazen lauw water. @ Lautjuh - Gefeliciteerd met je 10 weken! @ Over de kinderkamer -> Wij willen ook weten wat het wordt en dan gaat er dus pas echt behangen en geschilderd worden. Wij nemen gewoon witte meubeltjes maar die moeten we nog uitzoeken. Ik vind eigenlijk alles best mooi in die boekjes en op internet dus ik moet het echt in echt gaan bekijken. Zo een heel verhaal zie ik.. Sorry als ik iemand vergeten ben van de laatste pagina's! Liefs, Bloempjuh
@ bloempjuh nou als blijkt dat ons kleine ventje ziek is dan zullen wij helaas de zwangerschap stop zetten dit omdat we ons kleine ventje een verdere lijdensweg willen besparen wil me kind niet opzien groeien in een rolstoel en zwaar aan de beademing en langzaam zien sterven nee bedankt...en ik kan dat zelf ook niet aan aangezien ik zelf ook de ziekte heb en kan moeilijk mijn man met 2 zieke mensen opzadelen want ik weet niet hoelang ik zelf nog dingen kan enz zoals lopen......en dan zullen we moeten verhuizen en dat willen we absoluut ook niet dus het is ook om praktische redenen en ik echt niet wil mee maken dat mijn kleine ventje eerder sterft als ons...ja sommige mensen denken van neem je kind zoals hij is en wij denken daar anders over en wij vinden gewoon dat ik mijn kind een lijdensweg wil besparen......hoe moeilijk het ook is maar goed we gaan er maar vanuit dat alles goed is en ja als het fout is dan geeft het ons ook wel weer een stukje rust dat we het voor hem besparen......
Jeetje dat is heftig! Ik kreeg helemaal een beetje kippevel van je verhaal! Ik zal voor je duimen dat alles goed is met jullie kleine man!
@ bloempjuh JA dank je wel we hebben het ook echt wel nodig hoor.....maar ja ik zeg iedere keer maar hoor we wisten waar we aan begonnen maar toch is het allemaal zo dubbel pff probeer er maar niet aan te denken.............
Hallo Allemaal, Zo ik heb vandaag weer op mijn nichtje gepast en dat was weer hartstikke leuk. En wat was het warm!! Dus heb ik in de stad ff een leuk tuniekje ding gekocht. Echt een hele leuke, ben er helemaal blij mee. Maar ik ben ook helemaal op nu. Pffffff. Zeg Bloempjuh, moet je nu nuchter laten prikken of was dat nuchter? En wat fijn dat iedereen zo fijn reageert!! Morgen reageer ik weer ook verder op iedereen maar ik ben nu gewoon even te moe... Zo ik ga onderuit. Weltrusten alvast allemaal
Goeiemorgen meiden! Eindelijk 12 weken vandaag, JIPPIEEEEEE!!! \/ \/ @Jessica, wat een gedoe elke keer met die gyn, ze kunnen zich toch wel een beejte inleven in de medemens zeg! Het is al moeilijk genoeg allemaal! @Ichtus, jeetje, Apeldoorn, Mexicaanse griep... je trekt t geluk niet aan wat dat betreft! @Princi, jij hebt dus al lekker kunnen oefenen op je niechtje, leuk is dat he! @Bloempjuh, leuk dat iedereen zo positief reageerde! Hmmm, verder weet ik t ff niet meer.... Ik heb 2 slechte dagen achter de rug, ook bijna niet online geweest. Ben zo misselijk ale: geweest en daarbij ook nog gewerkt, was helemaal kapot! Maar, ondanks dat, gisteren toch een kamertje gekocht!!! En dit is m! Ben er echt helemaal verliefd op!!! \/
@Jessica, medisch personeel.....je zou ze wat niet? @Miracles, zeker een mooi kamertje!! Ik vind de inkepingen als handgreep erg leuk! Maar wat rot dat je je nog steeds zo rot voelt zeg. En dan toch gewoon werken en babykamertjes kopen zeg, petje af! @Ja oefenen op mijn nichtje is erg leuk. Ze praat nu alles na...geinig is dat! Ze word volgende week 2 en ik heb alvast een boekje over een baby-tje in de buik voor haar gekocht! Zo vandaag dus maar weer rustig aan. Steeds als ik denk , ja nu kan ik weer van alles gaan doen, ben ik daarna weer kei moe...ja logisch natuurlijk maar valt elke keer toch weer een beetje tegen dat ik er niet echt van uit kan rusten....ach ja nog een week of 3 en schijnt het beter te worden...
@Princi dat heb ik dus ook.. denkik als ik ff gezeten heb..nu ga ik wat doen..dan loop ik naar de keuken om wat te pakken en dan ben ik al weer moe.. gedoe zeg.. @Wenneke.. hoe oud is je kiddie?? bij sommige leeftijden is het heel normaal dat ze of avondeten of brood laten staan of juist allebei.. tis een fase.. idd zolang ze drinken en niet ziek zijn is er niets aan de hand..ze gaan vanzelf weer eten, maar snap dat t frustrerend is.. hier hebben alle kids die fase wel gehad.. Marijn nog nie, maar dat komt nog wel.. en als je het niet vertrouwd ff cb vragen of ha bellen.. @Miracles.. mooooooie kamer hoor..super.. @Jess. ik duim nog steeds meid.. @Princi.. ja leuk is dat he.. "oefenen" met peutertjes.. toch is dat vermoeiender dan eigen kids hoor.. je eigen kindje groei je in mee (even de eerste slapeloze nachten niet meegerekend natuurlijk..hihihihi)...maar leuk is t absoluut.. @Bloempjuh.. iedereen mag t dus weten nu.. leuk he.. geniet ervan.. @Knip..hoe voel je je nu.. Heb jij t eigenlijk al eaan iedereen verteld..?? Hier: goede nacht gehad..ik slaap weer stukken beter..vandaag de was doen en dweilen..vanmiddag werken.. zal wel tot vanavond worden.. dus druk genoeg,.... Alvast fijn weekend voor het geval ik geen tijd kan vinden om hier te zijn.. knuffie
vandaag 14maanden.hy s wel stront verkouden,en het kan zijn omda ie ze vader mist die al hele week niet thuis eet.vannacht weer slapeloze nacht gehad elke 2uur werd ie hoestend en huilend wakker als dat vanavond maar goed gaat met de oppas die voor de 1e keer komt. miracles mooie kamer hoor jess ik duim ook mee al 3dagen niet ziek joeppie. woensdag me TROUWJURK passen =D>
hallo meiden! @ MIRACLES mooi kameertje hoor! hoop dat je je gauw beter voelt meid @ Ichtus fijn dat je weer lekker kan slapen @ bloemetjuh wat leuk he die reacties @ hier niks bijzonders alleen groeit me buik enorm en erg moe maar niet echt misselijk meer geweest *afkloppen*
klinkt bekend toen mijn vriend paar dagen weg was was mijn meisje ook helemaal van slag. Wanneer komt hij weer thuis met eten?? en wauw trouwjurken passen leuk zeg