http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =883&m=883 wij hebben deze kamer heb me trouwjurk al hahah maar moet m aflaten spelden als goed s eet ie morge weer thuis
als goed is staat me jurk in fotoalbum hahah moet me effe wat van t hart wij vroegen nicht van vriend als getuigen met trouwen ze wou t doen.na anderhalve week horen we van schoonmoeder da hun ineens ook gaan trouwen 8mei 2weken voor ons.ze wouden eerst 20 mei doen 2dagen voor ons.ze zijn nog maar jaar samen.dus wij boos en hebben gezegt van als jullie 20e trouwen verzetten wij alles ook al staat ales al vast,nou hun boos en dan trouwden ze 8mei maar ze wou geen getuigen meer zijn,en ze hadden een brief gestuurd ,we werden niet uitgenodigt ook van schoonmoeder gehoord .maar wij hun wel kaart gestuurt belt ze me op ja wij hebben jullie niet uitgenodigt dus wij komen ook niet,nou ja goed. hadden we op hun trouwsite berichtje achtergelaten gaan ze t verwijderen . kan me zo boos maken om da zielig gedrag pfffff sorry moest t effe kwijt
Oh jezus wenneke joh wat kan zij zielig doen zeg laat ze het dan lekker bekijken en laat ze lekker stikken in hun bruiloft zolang jouw dag maar super is en geniet er echt van want de dag is zo om hihi spreek uit ervaring
ja hahah dat geloof ik ja maar begint wel spannend te worden nu hahah ben super blij met me jurk en dat m gewoon aankan ondanks me buikje
@ miracles mooi kamertje hoor hoop dat je misselijkheid snel weg is @ princi rustig aan he je zelf niet te druk maken @ ichtus lief dat je aan me denkt meis hier ups en down de ene keer gaar het super goed de andere keer bagger. bij ons is het gelijk tegen iedereen verteld kon het niet voor me houden fijn dat jij ook weer beter slaapt zeg werkse vandaag @ flex fijn dat je niet meer zoveel last hebt van misselijkheid enz @ wenneke mooie jurk hoor hier alles redelijk rot nacht gehad maar ja niks aan rte doen vandaag even aan de schoonmaak en vanavond verjaardag van een vriendin met BBQ
Oh Wenneke, wat flauw zeg van die ex-getuigen. Oh en leuk hè dat je je trouwjurk dan alvast weer eens aan mag. Ik vond het geweldig trouwen! Ik zal je jurk zo eens bekijken. Ichtus, ja dat is maar goed ook dat eigen kinderen minder energie kosten/dat het anders is Fl3x, mooi! Dat je buik groeit en dat de misselijkheid steeds meer achterwegen blijft!
wenneke hier exact hetzelfde gehad, uiteindelijk zijn wij gewoon maand later getrouwd en ons feest was geweldig, horen we nog steeds en die van hun vreselijk, haha
Hey dames! Had even probs met het ontvangen van berichtjes Nou meer het niet ontvangen van berichtjes haha Vandaag 14 weken! Yoohoo! Morgen begint week 15 even kijken wat beebke dan doet @fl3xie Echt meid zweer nog steeds bij dampo moet wel nog steeds misselijk... Ach we doen het voor een goed doel nietwaar? @wenneke20 Joh wat super dat je jurk toch past ik ga trouwen op 07-07-09 en dacht ook dit komt niet goed! Maar ik verwissel een lint van mijn buik onder mijn boobs dan wil het goed Ik heb een paarse jurk Mijn zusje een zilveren (dezelfde vorm,soort) Hubbie wil het trouwen gaan budgeteren en heel misschien gaan we trouwen op de gratis dag om zoveel mogelijk geld te kunnen besteden aan beeb Ach ik heb liever dat beeb zich lekker voelt dan dat ik 1 dag lol heb ja toch hihi Hebben jullie ook dat je savonds zon volle en dikke buik hebben? Super harde buik,100% gespannen? En dan de volgende dag weer zacht? Ik dacht even aan verstopping,maar ga 2x per dag naar de wc Ik heb zon vermoeden dat het gewoon hormonen zijn Wat zeggen jullie?
puzzycat wij krijgen het pak,jurk en kleren van kleine vent en het feest kado van schoonouders. fotograaf van oma van me mannetje dj van me pa. dus dat scheelt ook veel. en daar komt bij voor me vriend mij kende heeft ie altijd dag en nacht gewerkt en alles gespaard dus mooi centje dat scheelt ook veel hahah.en ze ouders hebben t ook goed. anders ware wij ook niet zo groot getrouwd
zoof ben ik even ik las dat iemand al de kleine had gevoelt gisteren afgelopen donderdag met koningendag liepen we door rotjeknor en bij een stuk echt enorme takkeherrie van een muziek en er begon hier ook 1 tegen te spartelen wist niet hoe snel ik daar weg moest komen met mn verbazing hier erg druk druk druk manlief wilt gaan vissen en al en ik heb een frambozenstruik gekocht voor dinnetje (is net gaan samenwonen) tot laters allemaal *knuffs*
Middag meiden.... moet ff me ei kwijt hoor waarom begrijpen sommige mensen het nou niet dat als ons kleine ventje ziek is (ziekte van duchenne) dat wij hebben besloten om de zwangerschap af te breken pffff moet ik dan me ventje laten komen en hem dan jarenlang aan zien dat hij vecht voor zijn leven zwaar aan de beademing en in een rolstoel......?? daar past toch iedere moeder voor of zie ik dat nu verkeerd bah kan het ff momenteel niet hebben hoor dit dat mensen mij gewoon niet begrijpen....kan wel huilen nu ff tuurlijk hopen en duimen wij natuurlijk dat ons mooie ventje gezond is maar an de andere kant heb ik zo iets van ja als hij ziek is dan bespaar ik hem liever nu al dat moeilijke leventje dan dat ik hem voor zijn volwassen leeftijd al zie sterven.......en constant hem zie vechten en knokken....... niemand gunt dit zijn kindje toch zon rotziekte.............pfff ik zit er ff helemaal door heen en weet het allemaal niet meer zit al weer te huilen..............
Lieve Jessica ik kan helaas niet veel zeggen of doen ik wens je al het geluk van de wereld toe en een super gezonde zoon dikke knuffel en als je je hart eens wilt luchten doe dat dan lekker hier nogmaals een dikke knuf
Dank je wel meis ja ik snap het allemaal ff niet meer hoor ben ff helemaal in de war geschopt die rot hormonen ook pfff.....
Wat ik dus niet snap dat die dokters zo lang op zich laten wachten... Ze weten toch dat dit serieus is?
Hallo iedereen, Ik wil me hier graag aanmelden, ik ben Claudia,25 jr ik ben 14 weken zwanger van onze eerste, voorals nog gaat alles voorspoedig. We hebben vorige week de combinatietest laten doen en mijn kans berekening is 1 op 2100 dus heel weinig. Aankomende maandag gaan we voor de pretecho in Delft.
Claudia, welkom en gezellig dat je hier mee komt kletsen! Jessica, Ik snap ook niet waarom mensen zich er zo mee bemoeien! Met jullie beslissing. Zij hebben er immers niets me te maken. Ik vind het juist knap dat jullie die beslissing kunnen maken. Ik weet niet of ik het zou kunnen, dat is wat anders toch? Ik kan me goed voorstellen dat je hem dat leventje wil besparen zeker als je zelf ook nog eens die ziekte hebt. Laten we maar hopen dat alles goed is. Ik duim nog steeds! Enneh Puzz, hoe is het?
Meiden bedankt voor het warme welkom !! @Jessica26i jeetje meid, waar bemoeien mensen zich mee,het is al moeilijk genoeg, respect jullie beslissing volkomen. Sterkte !
meiden fijn al die steun weer van jullie put me weer een beetje uit me diepe dal....... vind het zo fijn allemaal...........de spanningen lopen aardig op voor maandag en dan het slopende nog dat we 10 tot 14 dgn moeten wachten grrrrrrrrr