jessica ik kan ook niet veel doen maar wil je ook veel sterkte wensen en ik hoop dat je een gezonde zoon krijgt en ik snap je wel om het dan eventueel af te breken.veel sterkte meid ik ben effe super boos mannetje is gras aan het rijden en meschien gaat hy niet mee naar verjaardag van vriende als het niet opschiet manne soms
@Princi! Hey meid! Alles is goed hier! Ben lekker aan het genieten van het weer Hoe is het met jou? En hoe voelt het een nieuw lekker fris huisje? Heb net overgegeven... Dat gebeurd niet vaak moet ik zeggen maar de dampo kon me niet meer helpen... Moest wat in de groene ton gooien en dat ging niet goed haha Straks lekker dahl eten,Mmmm hindy!
da s minder puuycat ik ga douche en me klaar maken en dan denk ikdat vent over uur thuis is hahah. fijne avond
Goedemorgen allemaal, Wat is het hier rustig zeg, hoe komt dat toch zo ineens.... Hier natuurlijk weer veel te vroeg wakker...grrrr....en volgens mij ben ik ook verkouden aan het worden. Maareh verder gaat goed hoor puzz... Vandaag komen mij opa en oma naar ons 'nieuwe' huis kijken. ik heb er zin in. Ze vonden het ook zo leuk dat we zwanger zijn. Opa is ook zo trots omdat het zijn vierde (!) achterkleinkind wordt....
Goeiemorgen! @Princi, jij ook al weer vroeg je nest uit, ikke ook... @Jessica, kan me voorstellen dat je t allemaal niet ziet zitten, het is ook niet wat, om op voorhand al zo'n beslissing te moeten nemen! Ik hoop voor jullie, dat je over een dikke 2 weken met een glimlach terug kan denken aan deze onzekere tijd! Pfff... ik heb al 2 dagen barstende hoofdpijn. s',orgens is t wel wat minder, maar in de loop van de dag komt t erg hevig opzetten! Wil eigenlijk geen paracetamol nemen... heb ik ook niet gedaan trouwens, maar soms heb ik ff zoiets van, ik neem een heel doosje!
Ha Miracles, ja stom is dat vroege wakker zijn zeg... enneh af en toe een paracetamolletje kan geen kwaad hoor. Gewoon doen zou ik zeggen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! De magische 12 weken zijn bereikt!!! Fijne zondag allemaal en ik hoop dat iedereen zich goed voelt vandaag... Liefs!
Ja, echt wel Princi... Jij bent ook al lekker ver. Moet alleen wel lachen om mezelf: Toen we met ons NOD zaten, vond ik 2 weken al lang om te wachten of ik zwanger zou zijn en nu moeten we nóg een half jaar wachten, hahaha...
Hoi dames, ik was er weer, een aantal dagen naar mijn ouderstoe geweest, en heerlijk ontspannen. En Joepie, ik heb de 12 weken vrijdag ook bereikt, wat een heerlijk gevoel!
die de 12 weken zijn gepasseerd gefeliciteerd. ik zit eraan te denken by vriend wegte gaan het gaat helemaal niet goed,zouden weggaan vandaag is ie weer werken ik trek da niet meer.en hy laat mij alles alleen doen as schoonvader niet helpt met dingen die kapot gaan of zyn dan werd t nooit gemaakt.
over 2en halve week jah ik trek t gewoon niet om alles alleen te moeten doen,en vind niet erg as ie keer op tractor zit maar het is nu al 2weken dag en nacht
wat vervelend wenneke zeg voor je dat je zo denkt maar komt het misschien ook niet door je hormonen enz?? en anders gewoon een gesprek met hem aangaan erover of hij denkt ja des te meer werk des te meer geld er binnen komt voor de kleine want als je eenmaal getrouwd ben kan je niet zo makkelijk meer terug hoor..... veel succes.....
Jeetje wenneke....Wel een rot situatie hej...zou ook absoluut zeggen eerst de boel opengooien, praten en uitleggen tot in den treure...zo'n beslissing en zeker op dit moment is niet iets wat je zomaar moet doen is mijn mening...Pas er idd ook op dat het geen hormonen kwestie is! Even tussendoor...kennen meer meiden die zwnanger zijn van een tweede of meer het ook dat je je meer zorgen kunt maken nu? Heb sinds gisteren meer buikpijn, ook al weet ik dat het komt door wss te lang vergeten naar toilet te gaan, zorgen of ik niks verkeerd doe bij anderen en desalnietemin door het groeien van beebje, kan ik er toch wat minder gersut op zijn....Nog twee weken en dan heb ik weer controle...zou zo fijn zijn als ik tussendoor zelf es kon checken
Ik ben zwanger van de eerste dus ik kan je helaas geen info geven. Wenneke; ik zou even heel goed met hem gaan praten. Misschien weet hij wel helemaal niet hoe jij je voelt? Ik weet niet of je al eerder een gesprek met hem aangegaan bent. En ja door de hormonen kan je soms heftiger reageren. Ik zou toch even gaan praten meis.
Is de bellytalk niet iets voor je? Die kan je huren.. Ik heb m genomen voor de weken tot aan dat ik de baby zelf voel. Ik ben namelijk ook een zenuwpees, en nu luister ik en mn vriend elke avond voor we gaan slapen heel even naar ons kleintje, zo geruststellend!!! Slaap elke avond met een glimlach op mn gezicht nadag ik weer t locomotiefje heb gehoord en de bewegingen de hij/zij maakt! Echt een uitvinding! Kost me 2 maanden 29 euro, maar het scheelt mij heel veel slechte gedachten/stress