Hoi, Ik heb net een babykamer besteld op babydump, was het eigenlijk niet van plan maar kon het niet laten, was echt een koopje . Heel gaaf hahaha,
ik voelde een fladderend vlindertje het lijkt heel veel op t gerommel van je darmen Daarom wist ik het eertst niet zeker maar daarna werd nog een paar keer bevestigt dat t toch echt knorretje was
o wenneke niet echt vergelijkbaar maar toen wij nog in rotterdam woonde woonde we om de hoek bij mn schoonvader en ook voor elk dingetje liet ie mij eertst alles alleen doen en liet zn vader andere klusje opknappen Ik ben uiteindelijk heel erg ontploft tegen beide heren (eertste jaar dat we samen woonde) want schoonpapa is net zo schuldig hij kan ook zeggen nee jongen je moet t zelf doen Ik ben uiteindelijk in staking gegaan en deed alleen mn eigen kleding wassen ect en liet zijn zooi maar gewoon zijn zooi hij kwam toch mooi met hangende pootjes terug en is heel hard aanzichzelf gaan werken en veranderen mn ontploffing en staking heeft echt geholpen maar ja elke man is ook weer anders in ieder geval zou ik het recht voor zn plaat gooien eerlijkheid werkt het beste
~ Awww ik hoop dat ik het ook snel mag ervaren! Maar dat schuurpapier gevoel zou dat het oprekken van de bm zijn dan? Voelt vies... Hebben jullie ook blauwe boobs? haha Allemaal aders hier
hoi, Ik kan ook niet wachten op het voelen van de beeb, lijkt mij zo bijzonder.... ik had een vraag, kan iemand de hyveslink doorgeven, kan hem niet vinden, alvast bedankt
Goede middag ff.. moet zo werken dus ff snellie @Jess.. meis wat een toestand en tweestrijd.. volg je hart en laat je niet van de wijs brengen.. zeker niet door onbegrip...jij kent je eigen situatie en de ziekte t beste.. de keus is al moeilijk genoeg.. ik zou m niet kunnen maken denk ik...maar vind t dapper en getuigen van veel respect voor jullie zoon...We blijven bidden, hopen en duimen op een gezonde knul meid..!!! @Wenneke.. in deze periode is die keuze misschien wat overtrokken.. hier ook zo'n werkpaard.. lastig en soms voel ik me zo achtergesteld.. zeker met 3 kids, huishouden, eigen baan etc.. maar ik weet ook dat hij t met een goed hart doet en eigenlijk ook niet echt en keuze heeft...maar dat zie ik pas als ik ben afgekoeld na een baalperiode..nu je hormonen nog hoogtijvieren zou ik niet teveel vertrouwen op je emoties meid..praat met m.. scheld op m.. jank en schreeuw van mijn part.. laat zien wat dit met je doet.. maar verbreek niet "zomaar" je relatie.. Sterkte meid.. kan me wel voorstellen waar dit gevoel vandaan komt.. dikke knuff @Puzz.. dat schuurpapiergevoel.. herken ik dan weer niet.. wel het gefladder enook dat t lijkt op darmgebubbel.. vooral het laatste vind ik echt een goede vergelijking, maar dat voel ik pas iets later en wat hoger .. nu voel ik af en toe wat gefladder of voel ik beebje wat schuiven..misschien dat je dat bedoeld.. maar pijn doet t iig niet.. en smerig vind ik t ook niet..whahahaha.....ik denk eerder het oprekken idd.. al zou ik dat ook neit omschrijven als schuurpapier.. eerder een peuter die aan mijn spieren in mijn liezen is gaan hangen..whahaha...nog ff geduld meid...als je beebje voelt zul je het ook herkennen en weten...echt!!! en nu smeer ik m weer, want ik moet nog ff eten pakken enzo.. en dan weg.. tot morgen weer...knufff
hey meiden, ben laatste dqagen niet echt op zp te vinden maarja komt omdat vriend lief vrij is vandaag echt een luilakkendag echt niks gedaan alleen maar hangen en film kijken gisteren hebben we de tuin gedaan is weer ooi opgeknapt. voel me nu niet zo lekker komt van het hangen dnek ik @ iedereen die het nu een beetje moeilijk heeft *dikke knuffel*
thanks meiden voor de woorden hy is om 4uur thuis we hebben lang gepraat en heb m inderdaad alles gezegd en da t zo niet trek met alles alleen doen dus hy zal meer thuis blijven en me schoonouders hebben m ook nog effe bygeveegd.en ik ik ben lekker met hun wezen winkelen dus niels heeft weer allemaal nieuwe kleren hahah. ik voel de kleine ook is net of er iemand kietelt aan binnekant van me buik ,ik reageer ook elke x door te krabben hahah.
Haai, ff snel, hier erg moe en af en toe ineens erg misselijk. Maar k zal blij zijn als het 18 mei is en we weer een echo hebben. Heb er op een of andere manier meer moeite mee om te vertrouwen op goede afloop. Enkel en alleen omdat het in onze naaste omgeving en natuurlijk hier, al vaak mis is gegaan. Echt balen hoor...en ik weet dat het vaker wel goed gaat dan niet maar ja. Deze zwangerschap voelt zoo anders dan onze eerste en daardoor word ik onzeker...pfff hormonen doen hun werk hahah. Liefs en een knufff, Mili
29 september gaat mijn verlof in!! heb effe de post van gister (gister te lui) uit de bus gehaalt Vind de weken nu wel voorbij gaan vliegen
haaj, heb me ook even aangemeld op de hyves link...Buikpijn hier voelt eigenlijk als spierpijn en ben ook erg winderig hihi, dus denk dat het het groeien van mijn bm is...En misschien moet ik even bietje rustig aan gaan doen! Dank voor de tip van de bellytalk, ga er zeker es naar kijken! fijn wenneke dat het goed afgelopen is, praten en alles open op tafel gooien helpt vaak echt wel... xx
hier net lekker uit eten geweest werd ineens beroerd toen zakte t weer en nu thuis voelt me buik kei hard aan??????????vaag fijne avond
Hoi dames, Gister mochten wij plots de kinderwagen uit gaan zoeken als verassing van mijn schoonouders. Het is de maxi cosi mura 4 tango red geworden Hier dus ook al veel dames met hormonen en niet zo lekker in hun vel zitten.. Hierbij een dikke knuffel! Ik ben op het moment ook heel erg Jantje huilt, Jantje lacht.. Heel vervelend! Ik heb me ook aangemeld op de hyves. Voor de rest heb ik eigenlijk niks te melden.. Vind het jammer dat het hier de laatste tijd zo rustig is maar ja als iedereen dat denkt dat wordt er ook niets geschreven haha Liefs, Bloempjuh
oh meiden kreeg net zon lief telefoontje van mijn moeder om ons succes te wensen voor morgen en me broer vierde zijn verjaardag maar wij waren er niet omdat ik daar geen zin in had.....en toen gebeurde het volgende...... gister waren mijn ouwe buurtjes er ook die ken ik ook al zolang toen hun zoon werd geboren was ik elke dag daar en die vroegen dus waar we waren toen hadden ze eerst een smoes verzonnen mijn ouders omdat we er niet waren maar toen heeft me moeder haar apart genomen ouwe buurvrouw... en het vertelt dat we dan 12 wkn zwanger zijn enz ze vonden het harstikke leuk maar ook dubbel natuurlijk......maar haar ouders ken ik ook goed en die gingen gister naar de kerk herdenking dienst van hun zoon die word 1 keer in de zoveel tijd herdacht in de kerk en toen heeft me moeder gevraagd of ze kon vragen aan haar ouders of die een kaarsje voor ons zouden kunnen aansteken inde kerk speciaal voor ons kleine ventje en voor morgen enz oh het is zo fijn dat iedereen meeleeft pppffff heb ff een traantje gelaten..... moest et ff kwijt dikke kus
@Jessica: Wat een ontzettend mooi gebaar van ze, lief! Miss een beetje muf dat ik het nog moet vragen maar ik ben een beetje afwezig geweest de afgelopen dagen... Maar krijg je morgen de uiitslag van de vlokkentest??? XXX