Ik wil het zoiezo weten! @trieske waarom denk je dat ze het niet kunnen zien dan? Als het goed is is een pret echo toch een 3d echo? Dan kunnen ze het al zien hoor
@ alle meiden.... Zo we zijn weer terug van uit het ziekenhuis nou het is me allemaal meegevallen die vlokkentest maar ik zou zeggen nooit meer hahaha het is een beetje vervelend gevoel maar goed er zijn er genoeg afgenomen en ze konden overal makkelijk bij dus dat scheelde ook wel een hoop hoor...En ventje was druk aan het springen en jumpen heb helaas niet zon hele mooie echo foto maar goed probeer hem vanavond er eventjes op te zetten ben vreselijk moe nu maar goed we hebben het achter de rug nu nog op de uitslag wachten....en ik moest ook weer bloedprikken wat een prutsers gewoon 3 keer prikken voor ze me goede ader hadden pffff.....nou en toen zijn we ff naar houten gereden om broek te kopen voor hubbie maar konden niet slagen en toen heeft hubbie wel wat anders gekocht hij kon het net als mij niet laten hihhihh ondanks we natuurlijk nog in zekerheid zitten en we weten niet hoe alles loopt maar heeft hij zijn eerste kadootje van zijn papa al gekregen ben helemaal verliefd er op hier de foto... nou meiden nu ga ik ff liggen ben er straks weer dikke kus
vind ze altijd zooooooooo lief die scoentjes echt gewldig hoor en helemaal dat de papa het uit eigen beweging doet zeg
Zo, even bijgelezen, er is weer genoeg geschreven zeg! Miracles, ik zag ergens jouw kamertje voorbij komen, heel erg mooi! Jessica, heel veel sterkte bij alles, ik duim voor de goede afloop. De strings van Chasmi zijn een verhaal apart, haha. Ik draag hipsters, lekker laag dus onder de buik, ideaal. Lilage, ik herken jouw onzekerheid. Ik had daar bij mijn eerste ook wel last van ivm eerdere miskraam, maar nu ben ik ook onzeker! Ik zal blij zijn als ik de baby voel. Ik mag morgen weer naar de verloskundige. Hopelijk kan ze het hartje vinden, dan ben ik weer gerustgesteld. Ondanks dat ik al ruim 13 weken ben, dus nog steeds onzeker. Mijn zoontje is bijna van de waterpokken af gelukkig, dan kan hij ook weer naar het kdv.
@Jessica, Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan. Nu wachten, hopen en duimen op de uitslag. Maar, de eerste nikes zijn binnen, wat een lieffies! @Anakin, ja ja, die strings zijn een verhaal apart hahahaha.. Misschien dat ik ook maar over moet stappen naar de hipsters, iets wat onder de buik draagt. Voel ik me ook weer wat meer happy als ik in een vlaag van verstandsverbijstering toch langs de spiegel wandel in plaats van te denken altijd mijn tent bij me te hebben (alhoewel het best handig kan zijn hahahahahaha) Hier verder ook onzeker, hoort er misschien een beetje bij. Moet zelf woensdagavond weer voor controle. Buikje groeit goed dus dat gaat denk ik wel prima. Maar zou fijn zijn als ik snel wat van de kleine ga voelen.
jessica ik heb ze ook nog liggen splinternieuw haha en puma s nieuw heb 19mei echo en vraag echt wel of ze kunne zien wat het word haha
@Jessica, fijn dat t meegevallen is, nu hopen of een goeie uitslag! En wat een leuke schoentjes!!! Pfffff... ben helemaal kapot...
@Jessica, wat fijn dat dit nu achter de rug is, dat het alleen zo lang moet duren voor de uitslag er is is onbegrijpelijk ik zal de komende 2 weken aan je denken. Wat een gave schoentjes zeg !!!!. @ mammaflower erg mooie kamer !!!!!! Ik heb vandaag het kinderdagverblijf geregeld en ik was er nog op tijd bij, want de vrijdag welke ik wil afnemen is niet zo druk.
@Mamaflower super kamer! Ik ga alles in limegroen/appelgroen verven hihi En onze slaapkamer die is nu paars met zilver gaan we ook in een wat lichtere tint doen denk ook een appelgroen Onze slaapkamer is nu een donkere grot whaha Want als puzzbeeb is geboren wil ik haar/hem in onze slaapkamertje hebben slapen Eerst dan he Wat denken jullie daarvan? Gaan jullie beebke ook bij jullie laten slapen eerst?
Mijn eerste zoontje heeft ander halve maand op onse kamer geslapen. Toen ging borstvoeding niet meer.Toen ging onse zoon naar zijn eigen kamer.En dat ging super hij sliep meteen door.
Hier denk ik de eerste twee weken ivm met de bv bij ons op de kamer en ben ik lekker te been dan naar het eigen kamertje
Ik hoop het wel heel erg maar zij (van het pretechobureau) zegt dat het beter is het twee weken later te doen omdat je het waarschijnlijk toch niet ziet. Zal het gewoon indekken zijn denk je? Denk jij echt dat je het dan al kunt zien? Zou wel helemaal te gek zijn... O ja, het wordt idd 3D4D
Chasmi...hahahaha....ja altijd handig een tent bij je hebben. Jess, Heeeeel erg fijn dat het meeviel en mooi die schoentjes als cadeautje! We duimen gewoon door dat snap je wel. Mammaflower...ja leuk kamertje, lekker vrolijk! Hier zal frutsel in het begin ook wel op onze kamer slapen ja. Maar toch snel niet meer want ik ben bang dat ik echt van elk zuchtje wakker zal worden anders. Er was nog meer.... Ik ben keimoe. Ben vandaag bij mijn best vriendin in Zeewolde geweest. Ik moet zeggen zeewolde - oss, dat is best een afstand. Het was hartsikke gezellig maar ben nu echt wel moe. Ik ben verkouden en ik loop me de hele dag al te stoten, dingen laten vallen, voet verzwikken enz. Ik word er niet GOED van.... Zal dr ook wel weer bijhoren. Gelukkig morgen een hele lege dag. Kan ik weer bijkomen (en ga me dan natuurlijk weer zitten vervelen...tis ook nooit goed....)