November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Hihi Ichtus, dat moet je niet hebben he, muizen die fokken als konijnen hoor!

Zit je binnenkort met een heel kraamhotel! Zit te wachten op een belletje van een vriendin, ook zwanger, van haar eerste en vandaag eerste echo! Ben echt enorm benieuwd! Hihi samen zwanger, altijd lekker!
    x

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

joehoe!!!! ik wordt nog een keer tante!!! :D :D :D :D :D me schoonzusje (surf) is zwanger!!

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    fl3x, wat leuk en surf...Gefeliciteerd!!!!!

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier geen zw. boeken.. wel gehad, maar heb onderhand alles wel gelezen..whahahah

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Flex.. en SURF natuurlijk ook nog een keer...GEFELICITEERD.. had t gelezn op bij NOD.. super zeg..

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier ook geen dagboeken, ben daar niet zo goed in. Heb het eerste jaars boek van Ilse nog niet af, ga dat eerst maar eens doen

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wat leuk dat surf zwanger is!

@ichtus muisjes hadden we vroeger
    Weet je hoe onze straatnaam toen die tijd heete Kazehof haha
    Humor niet?

8. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hey meiden!

Zie allemaal mooie berichten over het horen van kloppende hartjes. Mooi hoor, gefeliciteerd allemaal!

Mag morgenavond weer naar de VK. Hoop dat alles goed is. Aan de groei van mijn buikje te zien gaat het prima.

Kilo's ach, ja.... ik woog met mijn 1.71 zo een 73,5 kilo voordat ik zwanger was. Best netjes.. Had me zo bedacht voordat ik zwanger zou raken nog even 5 kilootjes eraf te trainen.. helaas dacht mijn eitje er anders over en was ik toen al zwanger:) Weeg nu zo een 77,5 dus 4 kilo erbij in bijna 15 weken... Valt hoop ik nog wel mee.... En hoop het ook echt binnen de perken te houden..

@Ichtus, de termijnecho van 20 april wees uit 12 weken en 4 dgen..dus inderdaad verder dan verwacht/ gerekend. Toch hou ik de uitgerekende datum van 1 november aan... Maar mijn banner houdt de termijnecho aan. Ach, zo maakt het kleintje een groeispurt en misschien loopt het volgende echo weer wat achter... We zien het wel...

Hier vandaag een aardige dag. Alleen last van mijn neusslijmvlies. Niet echt verkouden maar ook niet helemaal topfit. Kan dit erbij horen?!!?

Gisteren trouwens een pijn in mijn onderrug wat helemaal doorstraalde naar mijn heupen, achterkant linkerdijbeen en knieholte.. Is dat normaal???? Deed goed pijn, nu gaat het wel weer.. Als ik er vaker last van ga krijgen maar even naar huisarts denk ik... :(

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    val ik een keer in slaap lopen die k*t buren weer te bonken en deuren te gooien

hebben ze nooit gedaan laatste jaar heb al vaak ruzie met haar gehad zelfs 1x haar byna geslagen raakte alleen de auto spiegel.
    die kinderen luisteren ook niet naar haar ben net weer aan de deur geweest ze zegt gewoon kan er niks aan doen:evil:

die vent werkt bij mijn mannetje heb hem gebeld da vandaag of morge die hormonen weer barsten dus hy zou naar hem toe gaan. :evil:

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Goeiemiddag allemaal!

alles bijgelezen en wat is t veel!

veel mooie echos! proficiat!

Voor de lijst!
    Er zijn zoveel nieuwe afspraken die ik niet doorgekregen heb!

er is al een paar keer c\voor \gekomen dat er wel pbtjes worden gestuurd maar dat het er neit door komt op een of andere manier :(
    Wil vanavond de lijst oppie toppie bij gaan werken en week voor week van het tweede trimester toevoegen
    Dus als jullie effe nieuwe afspraken willen pben of andere nieuwe gegevens bedankt!!

11. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Joehoe, ben vanmorgen naar de verloskundige geweest en alles was helemaal goed!
    Hartje klopte mooi, bloeddruk 110/60 dus netjes, bloed was goed dus wat willen we nog meer. Ben helemaal happy!

Ik lees iets over gewicht, mmm, ik vond het hier net zo gezellig, haha.
    Ik was voor de zwangerschap van mijn zoontje 63 kg bij 1.64 m.
    Na de zwangerschap zijn er vijf kilo's blijven hangen...
    Dus ik heb me voorgenomen om na deze zwangerschap weer consequent te zijn en weer terug op mijn oude gewicht te komen.
    *ondertussen neem ik nu nog een hapje van mijn Mars*...

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    ohhh anakin lekker hahaha heb ze ook liggen maar ben nu beetje broerd dus doen we maar niet hahah

ben aan wachte toto half 3 is mannetje thuis en gaan we badkamer kijken eindelijk

vraagje weet iemand nog wat tegen maagzuur.

heb het nu constant melk helpt wel maar vind ik niet lekker :)

13. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Gezellig...

Hier ook zo'n lieve buurman die het nodig vind om de tv elke dag rond 8 uur 'sochtends op standje kanon te zetten. En dan vervolgens de hele dag op die stand te laten staan tot een uurtje of 21:00/22:00, behalve als de thuiszorg komt.
    Verder geen probleem, alleen op je vrije dag en in het weekend zwaar verrot!
    Al een paar keer rustig met de oude man gepraat en gevraagd of die er rekening mee wou houden, zelfs aangeboden om een kooptelefoon te kopen. Maar goed hij vergeet het gewoon. We hadden zelfs een post-it op z'n tv geplakt, zodat ie het niet zou vergeten. Ging 2 weken goed... daarna zelfde liedje...
    Ach de oude knar is een jaartje of 89 en de dementie treed toe, dus we blijven duimen :evil:
    Duurt hopelijk niet lang meer voordat familie en thuiszorg inzien dat dit niet meer zo langer kan en dat het echt tijd wordt voor een tehuis!

14. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ gewicht....

Leuk onderwerp! :evil: :)

ik ben 1,74m en woog voor de zwangerschap 77kg. (en ik rookte)
    Weeg nu 82kg.(en rook niet meer).. dus 5kg vind ik netjes en de VK ook ;) =D>
    Ben nu minder aangekomen dan de laatste keer poging stoppen met roken. Toen was er 8 kg bij in 3 mnd en niet eens zwanger!! Hahahaha

Wie rookte ook voor de zwangerschap? Hebben jullie er moeite mee?
    Ik moet zeggen nu ik me steeds wat beter ga voelen, ik weer zin krijg in een sigaret.
    Was van het weekend op pad met m'n zwagers en 1 daarvan rookt en gooide zo z'n pakje op tafel. En ik had toen echt de neiging om 1 te pakken. Niet gedaan natuurlijk! En ben het ook zeker niet van plan, maar kan wel merken dat ziek, zwak en misselijk zijn afzwakt.
    Wat natuurlijk ook weer zorgt voor een stukje onzekerheid... pffff vrouwen

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hahaha ja maar 89 is wat anders als in de 30 hahah

16. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    True... maar net zo irritant!!!

En neem aan dat jouw buren nog niet dement zijn?
    Dus beetje jammer dat een volwassen gesprek dit niet kan oplossen.
    Rijdende rechterrrrrrrrrr hahaha

Ach troost je met de gedachte dat jouw kind strax ook herrie kan maken... en jij ook trouwens.. wat let je?
    Doe maar met de deuren slaan BOOOOM... hamer tegen de cv tikken... altijd leuk... haha Trap op lopen stampen... zijn maar tips
    Deed ik vroeger bij m'n ouders thuis bij hun buren, kon ook nooit uitslapen als ik had gestapt, dus ja zie dan maar verder te slapen in de nacht als ik hetzelfde kan als hun 's ochtends, hoezo evil hahahahahah hehehehehe (als paps en mams niet thuis waren tenminste :evil: )

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wenneke bij mij helpen gewone rennies goed tegen het maagzuur

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ben drie jaar gestopt, toen voor een operatie en de revalidatie en daarna wilde we zwanger worden maar nog steeds af en toe zin, geloof dat dat nooit meer overgaat

19. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hey Dames:

Ik heb ineens weer zo'n onzeker gevoel. Bijna al mijn kennissen en vriendinnen zijn zwanger en er komen er steeds meer bij. Ontzettend leuk natuurlijk maar op de een of andere manier wordt ik er zooo onzeker van. Zo van: Als alles bij ons maar goed blijft gaan zodat ik straks niet iedereen kindjes zie krijgen en wij niet... Pff, ik weet dat dit wel erg ver gezocht is maar stiekem spookt het wel door mijn hoofd. En het gaat niet alleen om anderen hoor, ik ben zoiezo weer erg onzeker...

Iemand die deze wazige gedachte snapt?

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    dat stoppen met roken vind ik een ramp.. vind t erg moeilijk en ook nog s niet leuk.. tis dat ik de voordelen weet, maar ik merk er geen reet van.. niks extra energie.. en ik proef ook niks beter ofzo.. conditie is nog steeds bagger...heel af en toe pak ik er nog 1, maar dat mag geen naam hebben.. ben hier al heel blij mee.. dat is me bij de andere zwnagerschappen niet zo gelukt.. toen rookte ik elke dag wel 1.. en dat is al weinig..maar goed.. tis een discussie waar veel over te zeggen valt en alles ook al over gezegd is..

Deel Deze Pagina