Zo even op banner jacht! Kijken of er 1 bij zit die ik leuk vind die het wel doet haha Ow en heb patatekes gehad met frik spec. Nou...Bah haha
@ Puzzcat, ik ben gisteren ook nog op bannerjacht geweest, maar ik heb geen leukere gevonden dan die ik nu heb (vind ik dan). Ik vind bannertje leuk met een verhaaltje over de ontwikkeling, maar die zijn verder weer zo saai vind ik. Ben benieuwd of jij een leuke vindt!
Klopt die site had geen goeie code Als het goed is zie je nu wel een banner Maar ben nog steeds aan het zoeken
Ik zit hier zielig alleen aan mi'n chicken tonight... Op de een of andere manier smaakt het me voor geen meter, en ik maar denken dat ik geen symptonen heb... Hebben jullie dat ook dat je zo snel vol zit en een uur later rammelt van de honger?
@ Trieske, dat herken ik wel! Het smaakt me op zich wel, maar ik zit wel sneller vol en na een tijdje heb ik inderdaad al weer honger. Het lijkt sowieso wel of ik meer honger heb Dus ik zit flink aan het fruit @ Puzzcat, ik zie je banner nu wel!
Ohh maar goed dat je terecht kan Ik heb maar een zw.pag bannertje gepakt Ik had een super mooie gevonden,zit er een <A code aan vast... Ach morgen maar weer gaan zoeken...
goedenavond allemaal Heb vandaag voor het eerst aan iemand verteld dat ik zwanger ben .... was niet echt de bedoeling, maar mijn vriendin maakte allerlei opmerkingen over zwangerschappen en zo .... toen kon ik mijn lachen niet meer inhouden ... dus maar verteld dat ik zwanger ben. Is wel een lekker gevoel om er met iemand over te praten. We twijfelen nu wel of we het onze ouders morgen zullen vertellen. Aan de ene kant denk ik ... nog even wachten maar aan de andere kant wil ik het wel van de daken schreeuwen. BEn zo bang als ik het vertel aan ouders en broers dat het dan toch per ongeluk doorverteld wordt. Een verspreking is zo gebeurd!
ohhh idd hoop dat de tandjes snel door zijn fl3x! hahaha ik blijf bij deze banner al die kleurtjes past wel bij mij
Leuk hè?! Geeft toch ook niet dat je het verteld hebt, is alleen maar leuk om het te kunnen delen. Ik zou het echt niet geheim kunnen houden voor mijn ouders, dus die wisten het gelijk op de dag van de positieve test. Maar ze houden nog wel hun mond tegen anderen. Als je bang bent dat ze het doorvertellen, dan is het wel lastig.
Wij hebben trouwens net wel een uur gewandeld Ik sport niet (beweeg wel best veel), maar we willen nu een paar keer per week proberen een tijdje te wandelen na het eten. Een goed voornemen dacht ik zo
jaaah ze doen t weer... dan laat ik m nu maar staan en ga ik rustig verder met zoeken.... FLEX.. fijn dat je nu wat meer weet meis..
Dat is het voordeel van dat we allemaal ongeveer evenver zijn, ik lees wel mee met jullie bannertjes Weltrusten allemaal en alvast een fijne dag morgen!