November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee meiden, weer terug van vakantie! was erg lekker.
    Ga straks is flink teruglezen.

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Zoooo, sta te trappelen van ongeduld, zometeen naar de vk, ben benieuwd, spannund!!!

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Crap...
    haha Nou dan kan jij ons lekker vertellen hoe het in zijn werking gaat toch?
    Kunnen we van jou leren!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ puzz zat expres op 18 juni te azen haha :) wist dat er meerdere meiden waren die die dag ook hadden en vriendlief was die dag alleen nog vrij ;)

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

haha goedzo!
    Spannende dag hebben we dan :D
    Dan heb je het over met elkaar meeleven :)

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik mag 17 juni, hihi...
    Leuk allemaal zo tegelijk!
    Ik heb ook hb moeten prikken, omdat ik zo moe was.
    HIj was erg laag 6,3 geloof ik, dus heb staalpillen gekregen.
    Moet binnen 2 weken beter worden, anders moet ik terug...
    Pfff.. en lage bloeddruk had ik ook al 95/50, dus een lekker vaatdoekje afgelopen dagen...
    Maar nu lekker 3 dgn weekend, dus mag niet klagen...

Over dat bruinverlies, heb ik ook gehad vanaf mijn ei tot de officiele 6e week. Heb er wel vaker last van gehad en was heel normaal zei mij vk toen... dus niet druk maken.
    Al doe je dat toch wel, maar weet dat het geen kwaad kan.

7. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Zoooo, ondertussen bij de vk geweest!

Alles was goed, hartje klopte mooi, hebben t maagje en de blaas al kunnen zien, 2 armpjes en 2 beentjes, echt geweldig!!!

Ben nu dus officieel 2 dagen eerder uitgerekend, ben van 14 november naar 12 november gegaan, dus zit vandaag dan op precies 13 weken, jippieeee!!!

Onze kleine spruit was nu 6,75cm lang!

Verder waren alle bloeduitslagen prima, bloeddruk was iets lager dan normaal, maar verder alles goed!

*einde ego bericht*

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    mooi miracles! Fijn dat alles zo goed was, en wat klinkt dat al wat he, 6,75 cm!

Ik heb gewoon mijn datum aangehouden, de vk nam de kortste meting (scheelt 2 dagen haha) uiteindelijk maakt het niet zo gek veel uit he, bij de een veranderen ze de adtum wel, bij de ander laten ze het gewoon zo...Die beebjes kiezen uiteindelijk hun eigen dag wel uit!

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    zo bijgelezen!

Miracles fijn dat alles goed was. enne wat worden die kleine frummels al groot he?! Hier vandaag bijna 8 cm. Vind het echt al heel wat!

princi pff die test die jij moest doen leek me echt niets, wanneer krijg je de uitslag/
    Jessica wanneer krijg jij de uitslag??

Claire wat goed dat je alles weer bijgewerkt hebt!

Wat betreft gewicht. Voor zw.schap zoon was ik 60 kilo..daarna rond de 68..inmiddels begin 70, nu na vakantie weer 2 kilo erbij dus ben benieuwd wat t gaat worden..

meiden ga naar yoga, later meer.
    oJA morgen ook ff inschrijven voor kdv..

groetjes

10. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    @bloempjuh wettelijk gezien mag je je vrije dagen mximaal voor 5 jr meenemen en ben je dus absoluut niet verplicht ze op te maken. Je dient echter wel de vrije dagen in goed overleg met je werkgever op te nemen natuurlijk.

@?????? ( weet even niet meer wie het vroeg maar ik heb het volgende gekocht
    boxkleed van nijntje
    woezel en pip speelkleed met van die bogen
    hele bebejoubadset (bad waar de zwitsal in de pompjes kan, standaard ,luieremmer en verschoningsmat)
    een zitje voor in bad.
    luieremmer ( waar het anti stink kan worden opgeborgen)
    verschoningstas
    kledinghangertjes
    slap

dus goede deal

@Suusje 34 welkom terug van vakantie. Mag je nog naar het Erasmus ??

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha suus,
    Fijne vakantie gehad? Zuid frankrijk was het toch? Vertel vertel...

Die test viel me uiteindelijk echt wel mee. Dat is wel vooral te danken aan de aardige mevrouw en mijn laptop met film. Heb ik lekker sex and the city the movie gekeken...

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    haha je bent eerder dan mij aan de beurt!
    Ik heb de echo om 13:45 haha[/quote]

Joehoe, i'm the winner: 09:00 uur!!! :D[/quote]

Haha, en ik heb 'm om 17:30, lekker de laatsteeee :) :) :)

13. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

als het goed is ongeveer 1,5 week dus ben benieuwd.....

14. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    zo meiden mijn yogauurtje zit erop..was wel erg lekker!
    Ja princi zuid frankrijk..durf t bijna niet te zeggen maarre heel veel langs het zwembad op een ligbedje gelegen..ook nog paar daagies wat van omgeving gezien erg relaxt dus!

Zonnetje: ben vandaag voor laatste x geweest, zal t gaan missen. Vorige keer was voorspelling 70 procent kans op een meid, nu 70 procent kans op een knul tja....het is dus echt afwachten. Jij al voor t laatst geweest? Wat goed dat je al gelijk te horen hebt gekregen dat er wel een plekje zal zijn op kdv..juist hier in de wijk is alles overvol. Ik wil ook ws de woensdag en vrijdag. Zijn de rustige dagen dus denk dat t nog wel zal lukken, schrijf me maar gewoon bij 3 verschillende in en dan wacht ik maar af..

Princi: tja met zo'm film moet t lukken natuulijk, hele goede tip trouwens laptop met film mee naar ziekenhuis als de bevalling eraan komt!!!!

Jessica pffffffffffffffffffffffffffffffffffff ik duim zo voor je, meid wat een spanningen. Hoop echt op goed nieuws voor je meid, veel sterkte komende week weer!!!

wat hebben jullie al snel een echo gepland meiden (de 20 weken) ik maandag naar VK. Ben benieuwd!
    Meiden als bloed nietn goed is wordt je dan gebeld?? Ik ben ruim2 weken geleden geweest en heb niets meer gehoord maar weet eigenlijk niet hoe dat gaat via VK.(ja ik ben ook een doemdenker die nu denkt misschien wel allerlei gekke ziektes te hebben..)

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Suus, ik werd gebeld door de vk maar dat was ook omdat er steeds een vervolgtest moest. Je kunt het maandag zoiezo even vragen.

Joh lekker toch niets doen in frankrijk, lekker warm dus daar. Enneh je bent toch zwanger dus dan mag het helemaal :).

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej suus!

als er iets niet in orde is bellen ze je echt wel snel, die uitslagen hebben ze na max een week wel, dus...Dan ben je de eerste die iets weet!

Ik mag de 20 wekne echo pas plannen na 15 weken, dus moet nog even wachten op mijn bezoekje aan de vk op 18 mei...Wil echt graag weer even horen dat alles in orde is, maar heb me ook echt voorgenomen niet steeds weer mee te gaan in onzekere gevoelens, alles is gewoon in orde, punt...Het voelt gewoon allemaal goed.Ja anders dan de eerste, maar alles is ook anders! en bovendien mag je niet vergelijken he! hihi, wijze raad aan mezelf :)

@ zonnetje, wat heb je al een boel gekocht!!!
    Ik heb voor paps een shirtje gekocht als lief gebaar, maar daar blijft het hier toch bij...Heb natuurlijk ook nog wel veel haha....Ik wacht er voorlopig nog wel even mee. Maar het is wel heeel erg leuk he, beebspulletjes kopen!!

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen

haha lig in een deuk, laptop mee met film tijdens de bevalling, haha succes
    Zie het helemaal voor me

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Hahaha Ja.....pfff pfff o wat gebeurde er nou, ah spoel ff terug....ja jee kan iemand dat beeld stil houden , o pffff ppfff

Nou in elk geval, goedemorgen allemaal. Vandaag komen onze kipjes...joepie :) .
    En ook komt er en zonneboilermeneer kijken naar hoe en of er bij ons een geinstaleerd kan worden. Ook al leuk!

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahaha.. dat film kijken tijdens de bevalling.. dat kun je wel vergeten..wahahahaha..maar t idee is wel erg goed....

Suus.. welkom back.. lekker dat je zo genoten hebt..

20 wk echo.. moet nog afspraak maken.. ik ben zo lax in dit soort dingen.. de envelop van kraamzorg staat ook nog op de kast.. vanmiddag maar s regelen..

euh.. verder niks.. zoonlief gaat zo naar bed.. de oudste is naar school en lisa naar psz.. dus ik heb lekker de ochtend voor mezelf.. endaar ga ik s lekker gebruik van maken..

KNUFFF

20. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Goodmorning!

Ik zie allemaal afspraken voor de 20 weken echo.. Ik span de kroon denk ik want moet 12 juni om 13:20 uur ..... Spannend...!

Verder was er weer veel geschreven en ben ik nu eigenlijk licht abuis wat allemaal... Sorry..

Meiden, allemaal een goed weekend en hopelijk kunnen we genieten van wat mooi weer!

Liefs!

Deel Deze Pagina