hej hallo allemaal nogmaals daarstraks was ik de enige wakkere Ik ben echt verslaafd aan het raken aan zwangerschapskleding kopen op marktplaats hihi, enorm veel staat er op en het een nog mooier dan het ander...Nou is het altijd maar de vraag wat er daadwerkelijk an me verkocht gaat worden voor die kleine prijsjes, maar ik heb er in elk geval lol in Dat film kijken tijdens de bevalling, hihi, ik lag op een bevallingssuite en daar hing ook een tv, op een gegeven moment kon ik in de weerspiegeling mijn hele onderkant zien, heel bloederig enzo hahaha, heb de verpleegkundige vriendelijk gevraagd de tv af te dekken hahahaha, zij met een dekentje op een stoel klimmen hihi...Ik ga de voklgende keer voor findign nemo ofzo
goedenmorge hier gister naar fotograaf toe lopen terug en ineens kan byna niet meer lopen van de pijn.ook niet bukke dus om 1uur dokter toe en erna verven . ik heb nog geen brief gehad voor de 20weken echo die zal ik aanstaande vrydag dan wel krijgen
Goedemorgen dames, Jeej de laatste werkdag van de week! Ik zal me er doorheen moeten slepen vandaag! Hebben jullie nu jullie zwanger zijn ook zoveel dorst? Ik loop echt de hele dag met een fles water te slepen en vul die ook geregeld. Bijkomend nadeel is dat ook om de haverklap naar de wc toe moet.. Hebben jullie ook zo'n last van bandenpijn? Het straalt helemaal door naar mijn rechterbil en lies. Gisteravond waren we ff in de stad en op slot had ik het niet meer! Voor mijn gevoel waggelde ik toen al! TOen we thuis waren ben ik lekker in een warm bad gaan liggen met van dat eucalyptus badolie. Het hielp wel iets. Maar nu ik weer op mijn bureaustoel zit op mijn werk, zit ik toch niet zo lekker. Terwijl die helemaal ergonomisch op mij is afgesteld. Iemand nog andere tips daarr voor? @ Suusje -> Lekker hoor zijn luie vakantie. Ik heb pas in juni een weekje vakantie.. Kijk er nu al naar uit! Over de 20 weken echo -> Ik mag lekker al 17 juni Wel het einde van de middag om 17.30 geloof ik pas. @ Zonnetje -> Oke ik wist niet hoe dat zat. Ik mag geloof ik maar 2 weken per jaar meenemen. Maar heb ook nog 2 weken van vorig jaar staan dus die moet ik dan wel opmaken.. Lekker veel spulletjes hebben jullie gekocht! Ik durf nog steeds niet zo goed iets te kopen. Hebben nu dan de wagen en 3 rompertjes en dat was het haha.. Geloof het nog steeds niet helemaal! Sorry voor de rest ben ik een zeef.. Zal maar eens aan het werk Liefs, Bloempjuh edit -> Jeej vandaag al 14 weken! =D>
hey meiden, hoe gaat het hier? met mij gaat het weer wat beter nog wel steeds een knoop in me maag maar geen hoofdpijn meer enzo
He meiden, Hoe is het hier met iedereen? Beetje veel om bij te lezen na weekje Italie. Ja, helaas ben ik weer terug vanuit Italie, maar heb een super mooie en zonnige week gehad. Is hier wel anders. In een week tijd is mijn buik ineens gegroeid. Mijn spijkerbroek gaat niet meer dicht. Dus ik ga zo maar eens naar de vera moda om te kijken voor zo'n broek met band. Heb er 1 van vorig jaar en die zit heerlijk.
Whahahaha, film kijken tijdens de bevalling, dat heb ik er niet veel zien doen op de verloskamers en heb heel wat bevallingen gezien!!! Maar is wel een goeie om te onthouden! @Jessica, succes meid, de spanningen zullen wel hoog oplopen denk ik he? @Bloempjuh, bandenpijn, daar heb ik ook veel last van op t moment, auwiiiii... @Annie, lekker vakantie gehad zo te lezen! Ik ben ook aan t aftellen... volgende week zondag vertrekken wij voor 12 dagen naar Kos! Ik zal zo mn eerste buikfoto eens uploaden, staat in album!
lekker allemaal die verre vakantie s ik ga zo naar dokter heb zo n pijn kan byna niet lopen en zitten of bukken pfff,hoop niet dat me bekken zijn.fijne dag
@ Miracles -> Wat zagen jullie er prachtig uit op jullie trouwdag! Erg pijnlijk die bandenpijn ja.. Je doet er alleen zo weinig aan Zoals jouw buik er nu uitziet zo ziet de mijne er ook uit. Valt nog weinig te 'showen' helaas! Ik zal vanavond ook eens een buikfoto maken. Misschien dat jullie wel iets kunnen ontdekken Liefs, Bloempjuh
hee meiden, hier wel veel buik maar mensen denken steeds dat ik al veel verder ben, dat is ook wel gek hoor! Wenneke sterkte, vervelend dat je zo'n pijn hebt miracles heerlijk kos. Annie ook lekker weer gehad??
Hoi meiden, Lang geleden, maar kom me hier toch weer even melden!! Lees komend weekend even terug wat iedereen geschreven heeft. Wil nu even vertellen dat alles wel goed gaat op een soort koortslip dan na.. Wel veel gebeurt afgelopen weken (ziek geweest, kiesontsteking enz) Maar goeddddd beebje was helemaal fantastisch op de 12 weken echo. 20 mei, 3e controle, eigenlijk volgens mij zonder echo, maar ik hoop dat het toch even mag. Mn schoonmama gaat mee, teminste weet ze nog niet, maar is alvast een préverjaardag cadeautje zal ze leuk vinden.. Hopelijk gaat het met jullie allemaal super goed! Liefs Mo
helaas is het me bekken moet het een week aankijken en anders fysio toe. me pa ze vriendin zou mij helpen met me jurk aandoen,maar ze hebben aangeraden in bruidzaak het met 2e te doen ivm de veter.nou belde ze vanmiddag op en zei: als er nog iemand komt dan kom ik niet nou werd zo boos dat heb gezegd dan kom je maar niet en heb de hoorn erop gegooid.ben zo verdrietig dat niemand me een leuke trouwdag gunt zonder stress iedereen loopt te zeiken pffff. mooie buikfoto s gezien
@wenneke Nou zeg!Wat vreemd Het is jou dag! Mijn schoonpapa wil bv ook niet dat zijn ex (mama van hubbie) komt op onze bruiloft anders kwam hij ook niet Nou hij heeft dan lekker pech! Tss dat mensen denken dat het hun dag is ipv de bruid en bruidegom! Ohh en ik heb zon vermoeden dat ik sinds vandaag beeb voel! Het is wel een veegje en wel een soort vlinder gevoel aan de binnenkant haha Wat lief niet? Ik probeer niet meer zo voorover te bukken met bv veters strikken en schoenen aan doen ik voel de buik dan tegen werken Stel ik me aan,of kan het nu al probs geven de buik?
@suusje 34 ik mag volgende week nog 1keer gelukkig. As maandag moet ik ook naar de vk hoe laat moet jij ?? ik om 09:15 Ik heb me alleen ingeschreven bij Jip en Janneke voor de vrijdag ook ik heb niks gehoord over de bloedtest zal wel goed zijn dan.
hee zonnetje, ik mag maandag ook! Ben benieuwd.. ik heb me ook ingeschreven bij jip en janneke voor de woensdag en de vrijdag. Niets gehoord nog,via mail verstuurd dus merk t wel. Ook ingeschreven bij bonbon in rhoon. Mijn ouders wonen daar om de hoek dus wel makkelijk maarre voorkeur voor jip en janneke. Mijn zoon heeft daar ook gezeten op de dagopvang (in poortugaal) en later in portland op bso..hij is er net vanaf. Hopen maar dat er een plekje is!!!
hahahaha nee nu kunnen we echt niet meer om elkaar heen alhoewel, heb je je afspraak in portland ?? enkele dagen na inschrijving via de mail heb ik van Jip en janneke een brief gekregen met bevestiging.
haaaaaaaaaj, ng meer mensen met het goede voornemen vanavond echt es op tijd naar bed te gaan? hihi Ben bang dat het weer gaat mislukken!!! Om mezelf te helpen ga ik nu de comp afzetten, anders blijf ik aan het kletsen...Zijn er trouwens mensen in dit forum die heel heel toevallig uit elst gld komen? Of omstreken? Knippy, nijmegen he? Welke vk heb jij? dames van het goede leven, welterusten! kussie x