hee suusje en zonnetje grappig ken er een paar die kids bij jip en janneke hebben en werk zelf naast bonbon haha
er is niet veel gekletst Vandaag verjaardags feestje van me neefje hij wordt 13 mei alweer 1 jaar!! gaat zoooo hard dan 6 weken later esmay ook al 1
Goedemorgen allemaal, Inderdad weinig gekletst. Het lijkt wel of het hier steeds rustiger wordt. Leeft wel weer op bij de 20 weken echo misschien? We hebben de kipjes. Ah zo leuk. 4 weken geleden waren ze nog piepklein en kuikentje en nu zijn het al puberkipjes. Ze heten Piep, Hennie en Tok. Haha dat kat is erg onder de indruk. Wat piept er nu ineens in dat hok??? Dikke staart bij de kat enz. Haha. Nu ff wachten en dan hebben we lekkere eitjes van de kipjes en ze eten al het groenafval op. Handig. En gezellig dat gepiep. Zo vandaag weer rustig aan. Ik had gisteren toch nog last van dat suikerwater wat ik moest drinken in het ziekenhuis. s' nachts missleijk en overdag echt last van mijn darmen. Pfff. Gelukkig gaat het nu weer beter. En morgen wordt mijn lieve nichtje 2 en gaan we verjaardag vieren dus. Gaan jullie het weekend nog iets leuks doen?
Hoi Allemaal, Ik heb net ff lekker alles bij zitten lezen. Soms is het net een roman, hihi. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alweer ben vergeten wie wat nou zei dus om maar geen blunders te maken reageer ik maar niet persoonlijk. Iig fijn dat alles zo goed gaat bij iedereen... @Hier: Alles goed. Kan de kleine nu extreem goed vinden met de angelsound. Ik hoef niet eens meer te zoeken. Ik zet dat ding erop en daar is hij/zij al. Geeft wel een goed gevoel. Verders hebben we 18 mei een 3d4d echo. Dan ben ik 15W4D, ik hoorde laatst hier dat we dan miss het geslacht al kunnen zien. Ik hoop het zo. O ja, komt er ook iemand uit de buurt van Tilburg? Ik zie zoveel plaatsten voorbij komen behalve Noord Brabant... Of ik let gewoon niet goed op hoor, zou heel goed kunnen. Nou fijne dag allemaal...
He Trieske, ja ik kom uit Oss en werk bij je in de buurt maar dat wist je al... Dus Annie, ja ik kom ook bij jou uit de buurt. Hoe was je vakantie eigelijk? Waar was je in Italie...lekker weer gehad? En zeker heerlijk gegeten?
Goeiemorgen allemaal, ik zal later alles goed bij lezen ben helemaal gebroken op t moment vrijdag om 9.15 hadden we de echo en zo mooi! alles goed gegroeid! en hoofdje heeft zon mooie vorm een lekkere bolle toet hartje perfect, groei lag precies op schema lag te zwaaien en te trappelen en lag zelfs met duimpje in de mond! Maagje was goed gevult 10 vingers en 10 teentje en weten voor 70 % het geslacht al Maar over 3 weken terug voor de 100% bevestiging hehmmmm verder heleboel mooie plaatjes meegekregen! zal ze straks effe inscanne De kleine ligt nog steeds bij mn navel daarna met dinnetje wezen shoppen en wat gaan eten en bij haar moeder weze theeleuten en toen bij mijn moeder en daarna hebben we nog vanalles gedaan en na huis gegaan voor eten toen heb ik lekker effe liggen tukken voor een uurtje en met dat ik ging liggen voelde ik hele tijd dat gefladder! was zo blij en t heeft me zo in slaap gefladdert zo rustgevend idee en daarna hebben we spelletjes avond gehad to 3 uur en half 4 vanacht lag ik pas op bed en om half 9 werd ik wakker van de knorrrrrr ben een beetje gaar nu maar ach, doe het lekker lui vandaag
Hey hi allemaal, Hoe gaat het hier?? Met ons alles goed. Ik zit lekker op mijn roze wolk! Sinds twee dagen draag ik positiekleding. Dat zit toch een stuk prettiger. Ik heb ook het idee dat mijn buik opeens flink is gegroeid, of het valt me nu pas op! Maandag zijn we 13 weken en hebben we ook onze 2e afspraak bij de verloskundige. Hopelijk krijgen we dan het hartje te horen. Wie weet trouwens de link van de hyve van de novembermama's? Ik kan het niet vinden. Grtjs, Aleida (in mijn album een foto van m'n buikkie)
Wauw meid wat heb je dat proff gedaan! @claire hoi hoi meid 70% is wel veel Wat een lieve foto's ! 12 mei 13:45 mijn echo Ik ga ook vragen of ze kan zien wat het kindje is
pin nog niet teveel vast aan de 70 procent hoor claire, bij mij was het twee weken terug 70 prct meisje en van de week 70 prct jongen..,haha 100 procent zekerheid geven ze volgens mij niet eens! Wel een mooie echo. leuk he die plaatjes. Ik stond vanmorgen in wereldwinkel en daar werd gelijk gezegd joh hoe ver ben je..tja dan kan je erniet meer omheen! Zo ff zon in en dan bbqen bij ouders, gezellig dagje dus. Debie jij woonde toch in h'vliet?? Groetjes
nee doe ik zekers niet 70% tot 80 % is voor mij nog niet goed genoeg ben allang blij dat het 10 vingers en 10 teentjes telt
hey meiden nou belt me pa net op en nu heb ik het allemaal gedaan,en ik maak problemen nou ik voorkom ze dor te zeggen als ze mij niet wil helpen met me jurk ze maar thuis moet blijven.en hy zegt da ik t by moet leggen anders komt hy niet en gooit zo de hoorn erop nou echt het doet me zoveel verdriet zie t hele trouwen echt niet meer zitten snap niet waar ik zo n ouders aan verdient heb maar jah
@Wenneke, wat een vervelende situatie meid... Heb je geen mogelijkheid om het probleem met t dichtknopen van de jurk niet persoonlijk met hun te bespreken? Misschien dat dat voor een oplossing zorgt? @Princi, leuk, kippetjes!!! @Claire, mooie foto's! Ik moet die van mij ook nog inscannen van donderdag, maar tot nog toe geen tijd gehad, denk dat dat maandag pas wat gaat worden! @Aleida, ik draag ook sinds deze week een positiebroek, pffff, wat is dat een opluchting zeg! Nou meiden, ik ben helemaal gaar vandaag! Gisteren bij collega's van hubbie geweest bbqen, waren pas laat terug en vanmorgen moest ik alweer vroeg uit mn nest om te werken... nu total loss! Nog ff gauw een beetje was opvouwen en daarna duik ik lekker de bank op! Fijn weekend!!!
jeetje wenneke zou zo een twee drie niet weten voor advies op mn eigen bruiloft stond mn schoonmoeder inene onuitgenodigt bij het stadhuis langleve mn bruidsboeket (had een mand met kunstbloemen) die een goeie landing maakte Ze had de weken ervoor zon stennis gemaakt opwachten voor de woning en al mn schoonvader lastig vallen (ze zijn gescheide) en ze zei dat ze nog steeds t recht had haar zoon te commanderen jajaja nadat mn man al hmmmmm 6 jaar geen contact meer met r had T is jouw dag en die van je man iedereen die het in de weg staat (klinkt hard) gewoon van je lijstje schrappen! en ik weet dat t makkelijker gezegt dan gedaan is
Hoi Dames, Ik ben vanmorgen voor een echo geweest en alles was helemaal goed, Het was de hele tijd aan het koppeltje duiken en aan het springen, geweldig, ook de groei was volgens schema, ik heb een paar foto´s meegekregen en een dvd, dat is helemaal super, kunnen we nog eens terug kijken hoe beweeglijk het al is. Ook leuk voor later natuurlijk. Ben helemaal blij nu