Claire wat een mooie foto's... Ik heb helaas geen nieuwe foto's gekregen, baby was zo druk... En ze kreeg hem/haar niet op 1 beeldje... Hopelijk zie ik hem snel ook weer zo mooi als bij jou.. maar ben al superblij dat alles goed is, dus gaan vrolijk verder... Mijn buikje begint ook langzaam te komen... joehoe!!!
Dankjullie wel voor alle complimenten het genietn begint nu pas echt na die goeie echos de laatste weken soms herken ik mezelf niet in deze onzekere muts normaal ben ik altijd zo zeker van alles @ september... wat jammer dat de fotos niet lukte Was wel grappig verloskundige die porde een paar keer in mn buik omdat de kleine de beentjes niet wijd wilde doe je zag de uk alle kanten op stuiteren en terug boksen
Wauw wat weer een mooie echo's. Ik moet helaas nog even wachten tot 2 juni. Dan hebben wij onze pretecho. Maar deze onzekere muts heeft even een vraagje. Hoe voelt bandenpijn??? Ik heb sinds vanavond een irritante zeurende pijn aan de linkerkant ter hoogte van mijn lies. Ben al weer helemaal bang dat het mis is natuurlijk...pfff
klinkt inderdaad als bandenpijn meestal aan 1 kant tegelijk dus best kans dat je hetzelfde rechts voelt morgen het is een zeurend trekkend gevoel als je eve rustig gaat liggen trekt het weer weg
`thanks meiden heb me voorgenomen ze niet na te lopen en eind van week niks gehoord dan maar een getuige minder. moet nu alleen effe iemand vinde die me jurk dicht kan maken. mooie echo s gezien en mooie buikfoto s
dag meiden hier weer ff alles bijgelezen....mooi echo en buikfotos ik kan dus niet achter blijven dus hierbij ook even mijn buikfoto voor de rest gaat het redelijk bijna 1 week wachten om hopelijk nu nog maar een klein weekje we zullen zien probeer er niet te veel aan te denken....sorry heb geen puff om op iedereen te antworden neem het me niet kwalijk hihi Dikke kus Jessica
Thanks! Hihihi Het is gewoon thuis bij een witte muur met een mobieltje gemaakt. Techniek van tegenwoordig! Grtjs, Aleida
hee, mooie echo's gezien alleen ff bijgelezen maar te moe om te reageren, dus dat word later suusje ik kom uit spijk
Goeiemorgen meiden! Onze "eerste" (voor sommige niet natuurlijk) moederdag vandaag!!! Heb van hubbie en onze kleine spruit een ketting gekregen van Proud Mama! Vond ik erg lief, toen hubbie gisteravond naar bed kwam, werd ik wakker, om tussendoor voor de zoveelste keer te moeten plassen. Toen ik terug kwam, en op de wekker keek hoe laat t was, kon ik de cijfertjes niet zien, had hij het cadeautje ervoor gezet! Vond t zo leuk!!! Maar, nu moet ik weer gaan werken, dus ben dr vandoor. Allemaal een fijne moederdag!!!
@miracles, wat onwijs lief zeg. ! Ik heb gisteren de echo en dvd van de echo gekregen van mijn vriend voor moederdag , ook zo lief! Werkse vandaag
Hihi, ja voor mij zat er net een kaartje in de bus... Ik wist natuurlijk wel dat het van mijn man was...ik bedoel op zondag....maar nog steeds geen idee waarom dan . De lieverd, een moederdagkaartje voor een mamma-to-be....
goedemorgen meiden, Wat een mooie echo foto's kwamen er voorbij gefeliciteerd meiden! @ hier gisteren verjaardag gehad was op de fiets toen ik thuis was had ik enorme pijn in mijn buik en onderrug later in bed wist ik niet hoe ik liggen moest
fijne moederdag allemaal!! hier al lekker een massage en alles gehad zometeen een heerlijk ontbijt met gebakken broodjes @ miracles ..... mooi cadeau!! @ flex .... misschien je bekken ? *knuff* Fijne dag allemaal!!!
vervelend fl3x... gaat het nu beter? was wel erg leuk dat je er was hoor! heb je al moederdag gevierd vanochtend?