November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Wij hebben over een weekje een 3d4d pretecho. Ik ben dan 15W4D en hoop echt dat ze kunnen zien wat het wordt... Ik denk dat het nog wel een beetje vroeg is om dat te kunnen zien maar ik hoor toch best vaak dat ze het dan al wel kunnen zien...

2. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    @Trieske en Knippy, spannend he.. Ik hoop ook dat ze kunnen zien wat het gaat worden. Ik wil het wel weten ja, vind het allemaal al spannend genoeg dus om dat ook nog bijna 5 maanden af te wachten, pffff... Dat trek ik niet hoor..
    Je hoort inderdaad dat ze het wel kunnen zien maar het is dan nog wel vaag en geen 100% zekerheid... We zien het wel, ben echt zo benieuwd vrijdag hoe de kleine het doet..

Als ik mijn buikje moet geloven gaat het wel goed:)

3. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ze kunnen zeker wat zien, 100 procent zekerheid geven ze niet aan de andere kant ik zag vorige week wat bungelen en kan me haast niet voorstellen dat t dan toch een meid is haha maarre ook ik wacht nog maar even af. denk tot de 20 weken echo. Wil ook daarna het kamertje ed in orde maken en hoop dan ook wat met kleuren ed te kunnen doen enne los te gaan met kleertjes kopen. Enne 20 weken schiet al best op!
    Vanmorgen VK geweest (zonnetje heb ik je nu gezien??), alles prima, alle bloeduitslagen goed (jippie!) bloeddruk onderdruk goed, bovendruk iets te hoog. Iemand een idee wat je daar aan kan doen? Vk reageerde er erg nuchter op.. tja dan moet ik dat zelf ook doen he eigenlijk. Ze zei dat t een momentopname was..oja en mijn gewicht..natuurlijk met alles aan de weegschaal op..haha schrok me dood!!

Jessica trek je t wachten nog? wat duurt t lang he die uitslag..

@knippy hier had ik in t begin veel last van pukkeltjes, nu wel weg

@son succes met echo vandaag! Ja altijd spannend! Laat je weten hoe t was??

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hello allemaal..

ik ben hier niet zo heel veel, maar lees wel braaf mee hoor.. ben een beetje forum moe..denk ik.. komt wel weer...gewoon te druk thuis enzo..

verder gaat alles goed hier.. geen bijzonderheden...

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo meiden

ook hier weer eens een berichtje net als ichtus drukdrukdruk ;)

hier misselijkheid over maar heb nu al voor de 2e dag enorme hoofdpijn en dus gekotst van de hoofdpijn?? morge weer naar de verloskundige dus ben benieuwd misschie drink ik te weinig?

vorige week zat me bekken scheef en opslot dus ff gekraakt en nu is pijn aan rug en been over.

verder gaat het goed hier ben erg benieuwd wanneer ik het kindje ga voelen.

fijne dag allemaal

6. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    zonnetje; hier ook veel last van hoofdpijn

Allemaal; ben zo jaloers op de dames die van hun misselijkheid af zijn. Hier kan ik nog steeds niets eten

Wie weet een goed pretechobureau omg Zwolle?
    En welke cursus gaan jullie doen. Misschien al wel besproken, maar heb niet alles mee kunnen lezen.

Gr Gaby

7. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    @Gaby, Ik doe zelf nu zwangerschapsyoga wat tot nu toe goed bevalt. Geen zweverig gedoe. Gewoon ontspanningsoefeningen en oefeningen voor de spiergroepen die het bij de bevalling zwaar gaan krijgen. Dus geen pufles enzo...

Ik ga zelf as vridjag naar Babyview in Barendrecht, zij zitten ook in Amersfoort dus in de buurt van Zwolle... Heb er zelf nog geen ervaring mee maar zodra ik die heb opgedaan vrijdag kom ik het hier even vertellen:)

8. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Okay, wacht ik effe af. Heb al een beetje ron gekeken qua prijs, maar die varieren ook erg sterk

Gr Gaby

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hoi meiden

vanmorge bloedgeprikt voor da stolling ,nou deed me toch zeer in me onderarm.dalijk 3uur met niels dokter toe.

me pa heeft weer gebeld,en het ligt allemaal aan mij volgens hem heb hem gezegd geen contact meer te willen en meteen erna kwam alles er weer uit pfff.

ben benieuwd hoelang het nu rustig blijft en wat we nog meer krijgen met trouwen :cry:

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Je moet zo denken dit is jou dag wenneke en niet die van "familie"
    Dus ik zeg dan maar zo zak in de str*nt om mijn part!

Al kwam er geen kip op mijn dag ik weet dat het een dag is voor mij en hubbie
    Dat onze liefde word bezegelt

(het liefst was ik ook alleen met hem gaan trouwen zonder poespas bespaart weer geld haha)

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    thanks meis

maar me oma komt gelukkig wel is 81 hahah .en vriende van osn komen ook dus komt goed.weet meteen wat voor ouders ik heb.en vanaf nu ga ik proberen te genieten voor het laatste paar dagen als ongetrouwde hahah,begint nu wel spannend te worden.

net met niels by dokter geweest voor het hoesten en roggelen en heeft weer 2 inhalators gekregen hopen dat het eindelijk helpt.

verder dalijk frietje halen heb barstende koppijn.vanavond kleine vent ze pakje ophalen hahah

12. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Wenneke, vervelend dat dat zo gaat allemaal met je ouders en dat zo kort voor je bruiloft!
    Denk dat ze zich later wel voor hun hoofd in kunnen slaan, omdat ze zo eigenwijs zijn geweest en de bruiloft van hun dochter gemist hebben!

@Hier, ik ben net nog eventjes bij vk geweest, een extra controle ivm lage bloeddruk vorige week donderdag, was nu weer steigende gelukkig!

Had nog gevraagd hoe dat zat met die hoofdpijn, maar dat kon er allemaal bijhoren...

13. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    even ego berichtje heb niet veel tijd.

vanmorgen bij de vk geweest ( suusje, ik was vroeg en mocht iets voor 9 uur al naar binnen toen ik eruit kwam zat heel de wachtkamer vol, was jij diegene met donker kort haar??? staat een beetje gek om in te roepen; zo en wie van jullie is nu Suusje ??? hahahahaha)

bloed was goed en maar 2 kilo aangekomen wat netjes is ( en dat terwijl ik af en toe echt heb zitten schransen)

paracetamol mag gewoon en de hoofdpijn hoort er idd gewoon bij.

groetjes en liefs

Evelien

14. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @zonnetje haha dat had ik ook, toen ik er uit kwam was er een meisje met lang haar na mij en dacht moet ik er nu aanspreken..ik blij dat ik t niet gedaan hebt!!
    Maarre jou kan ik al niet meer herinneren..hihi dat gaat lekker. fijn dat alles goed was!

15. puzzcat24

Wat leuk meid
    Maak er een super dag van !
    Iedere vrouw verdient een prinsessen dag!

Ik zit ook op hete kolen het is zo spannend!
    07-07-09 ppfftt ook al snel!

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    oh jij ook een leuke dag.

kom me vriend thuis ware net klaar met eten zie me pa aan komen ryden zeg tegen vriend ben niet thuis en ben naar boven gegaan wat toen boven allemaal kon horen nee sorry
    :cry:
    hy mag weg blijven van mij,ik accepteer ze vriendin niet terwijl altyd klaar sta,en zij heeft hele andere dinge verteld als gezegd is in de winkel.en het lag allemaal aan mij en ga zo maar door.

nee voor mij is het klaar.

meiden die vkzijn geweest fyn dat alles goed is,ik mag vrydag pas.

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    puzzycat heb je al alles geregeld voor jullie dag?????

18. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hey Meis,

Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien he maar ik heb de afgelopen dagen een beetje meegelezen en moet dit toch ff kwijt. Natuurlijk is het heel erg vervelend als er allerlei dingen gezegd worden die niet kloppen maar denk je niet dat het miss een goed idee is om eens met je vader te praten. Onder 4 ogen dan he. Zodat ook jij eens face to face en op je gemak jouw kant van het verhaal kan vertellen en laat weten hoe de dingen voor jou zijn. Miss begrijpen mensen je dan ook beter en krijg je zo een beetje begrip voor elkaar??? En ach...wat heb je te verliezen? Je hebt een geweldig wondertje in je buik en je gaat trouwen. De twee mooiste dingen in je leven wil je toch met je fam kunnen delen?

Miss vind je dat ik er totaal naast zit hoor en miss is dat wel zo maar wilde het toch ff kwijt.

Ik wil je iig heel veel sterkte wensen en hoop echt voor je dat je een mooie trouwdag zult hebben.

XXX

19. puzzcat24

Nog niet helemaal 15 juni gaan we in ondertrouw en ik wacht nog steeds op kopies ID kaarten getuigen
    Pfftt hoe lang kan je wachten op een stukkie papier

Ach ze hebben nog even hihi

Heb jij ook 2 getuigen? (want als het goed is kon ik ook kiezen voor 1 maar vind het leuker als mijn broer en zijn vrouw alle 2 getuigen zijn hihi )

20. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh, wat leuk al die trouwverhalen... ik krijg weer helemaal een blij gevoel van de herinneringen die het bij mij oproept. We zijn nu 7 maanden getrouwd. Het was zo leuk!

Wenneke, ik ben het wel eens met Trieske. Misschien een keertje met je vader praten. Want als hij er echt niet bij is op je trouwdag dan krijg je daar misschien later toch spijt van. Zo'n bijzondere dag is toch belangrijk om met familie te delen...?
    Wat niet wegneemt natuurlijk dat het wel jouw dag moet blijven...en dat is best lastig met al die verschillende wensen en meningen. daar weet ik dan wel weer alles van!

Zo ik ga slapen want morgen wordt het een lange dag!

Deel Deze Pagina