November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. son78

son78 Lid

3 mrt 2009
    32
    0
    0
    @wenneke, heel veel sterkte meid met de voorbereidingen van je bruiloft en al het gedoe er omheen. weet hoe het is om lastige familie te hebben en heb in het verleden ook vaak overhoop gelegen met een aantal van ze, maar uiteindelijk wel uitgepraat en kunnen nu weer allemaal door 1 deur, is soms beter voor je gemoedsrust. allemaal goede adviezen hier, maar uiteindelijk moet je het natuurlijk allemaal zelf weten

@ meiden met koppijn.. heb ik ook erg last van, zal wel liggen aan de hormonen (of misschien toch onbewust wat spanning?) bij mij helpt koud compres

@ iedereen die me sterkte/plezier wenste voor de echo, thanx!
    vond het zooooo spannend! vannacht heel slecht geslapen, nachtmerries etc. en de hele dag op m'n werk moeilijk concentreren. Uiteindelijk om half 4 weggegaan, was wel beetje vroeg bij de echopraktijk, maar ja.. was wel op tijd ;)
    eigenlijk ging het heel snel, maar ik vond het wel super indrukwekkend. denk dat vk beetje naar huis wou, einde van de dag, je kent het wel. In ieder geval konden we het heel duidelijk zien, beebje was eigenlijk precies zo als verwacht, 12 weken 4 dagen (ik dacht zelf 12 weken 1 dag), de beentjes kon je al heel duidelijk zien en ik zag ook een armpje vanaf het rompje naar het hoofd gaan. het hartje zag je ook heel goed en klopte heel regelmatig. ze liet het alleen niet zo lang horen, vond ik wel jammer.
    Na afloop viel er echt een ontzettende last van me af, ik had me toch zo'n zorgen gemaakt, maar nu ik het gezien heb ben ik alleen maar heeeeeel erg blij :D
    Hierbij de beste van de drie foto's die we meekregen.
    Fijne avond allemaal, liefs one happy mum-to be :p

2. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Wat verveeldn meis dat je familei zo raar doet voor zo'n prachtige dag.
    Ik heb ook zo'n familie. Ik heb nu bijna een jaar geen contact meer met mijn vader. Hij heeft een nieuwe vriendin en die zit continu te stoken lijkt het. En dan wel op mijn dochters verjaardag een cadeau door de deur schuiven onde rhet mom van de kleinkinderen moeten neit de dupe worden. Ondertussen hier zover, dat als hij niets van zich laten horen en de baby is er dan ook geen geboortekaartje en het ce=adeau voor mijn dochter kan hij weer meenemen als ie het lef heeft om te komen. Mijn dochter weet niet meer wie hij is dus dat heb ik dan liever niet meer Soms snap je je eigen familie gewoon niet. Ik hoop dat je een goed beslissing kan maken.

Ik hoop dat je een prachtige dag hebt met de dierbare om je heen die veel om jou geven.

Liefs Gaby

Mieden wat een prachtige echo zag ik weer voobij komen. Ik zal de mijn ebinnenkort effe scannen en ook showen.

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hoi trieske
    heb t geprobeerd maar me pa luistert nooit en kiest altyd voor ze vriendin die hy op dat moment heeft.en het ligt allemaal aan mij en maakt mij ook overal zwart.het mooiste is die vriendin draait alles om .zei gister tegen me vriend had beter me ma uit kunne nodigign die doet er mond niet eens open.maar jah. by hem doet iedereen het verkeerd behalve hun zelf.
    neem voorbeeld:niels kreeg schoenen zodat ie beter rond tafel enzo loopt nou je had hem is moeten horen.en er mag niks een euro kosten.daarom kies ik ervoor het contact te verbreken aangezien ik een leuke trouwdag wil hebben zonder gezeik da alles te duur is en zonder gezeur.

wil genieten trouwen doe je als goed is maar 1x :D

son wat een mooie echo ik moet nog een week wachten.

ik ben snot verkouden pfff.echt erg .of het is van hooikoorts.hahah

als fysio dalijk geweest is ga lekker naar de markt en stad wil 3kwart broek.

fyne dag

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

goedemorgen meiden!

wat een prachtige dag is het vandaag!
    ga zo zwemmen met mijn kleine meid en gaan een keertje op de fiets erheen! :D

@ wenneke vindt het erg vervelend voor je dat je vader zo raar doet hij hoort voor zijn dochter te kiezen!

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

hoi hoi dames!
    Vandaag om 13:45 echo
    Het kan me niet snel genoeg gaan
    Hubbie is aan het sporten en zal eerder thuis komen en dan samen stressen tot we met de bus gaan haha

Ik hoop dat mijn gyn wel goeie info gaat geven en ons kindje lang laat zien...
    Anders weet ik dat ik super pissed zal worden :oops:

Puzzbeeb here we come!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Wenneke.. meis.. veel sterkte.. geniet van jullie dag. want dat is het.. volg je hart..

@Puzz.. veel plezier zo..

@Gepke.. het 3/4d echobureau in zwolle zelf is erg goed.. zit in de wijk achter Sophia ZH..ik ben daar geweest met Lisa...vond t super...

@Son.. fijn zo'n mooie echo..

Ik moet nog steeds een afspraak maken voor de 20-wk echo.. slapjanus dat ik ben.. pfff...straks maar dan..

Net 2 3-kwartbroeken besteld..je moet wat..en in een korte broek zie je me niet in het openbaar hoor.. hem ze wel, maar dan voor achter t huis..

verder een luie morgen gehad.. maar moet zo toch echt wat gaan doen.. Lisa hangt nog in haar pyama.. Jur zit op school en Marijn ligt te maffen.. slaapkoppie.. was is helemaal weggewerkt dus het ergste is gedaan.. nu nog opruimen en zuigen en dweilen.. het andere erge moet dus nog..whahahaha....

eerst maar s bellen voor afspraak..

Dikke knufff

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    16-juni 10.30u 20-wk echo.. JOEHOE!!!!

oh en vandaag 15 wk.. tijd vliegt...

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    ik ga vanmiddag naar kindercompagnie of ie duur is >???????????? geen idee ga gewoon kijken miss etam had niks en prenatal s eindje rijden.

ik wil ook me echo pffff

9. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Gister naar de VK geweest en we hebben het hartje gehoord :D
    Ik vind het wel een maf idee hoor dat er dus iets in je groeit die dag geluid veroorzaakt!
    Voor de rest was alles netjes. Ik moet morgen de glucosetolerantie test doen dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ik moet in ieder geval net als Princi ook de hele ochtend in het ziekenhuis blijven. Neem wel een goed boek mee dan duurt het niet zo lang.

Voor de rest krijg ik eindelijk weer een beetje mijn eigen trek terug. Ik had de laatste weken echt nergens zin in om te eten. En eergister en gister eindelijk weer eens mijn bord leeg gegeten :) haha Ik ben nog wel steeds doodmoe.. En ik hoop dat dat de aankomende tijd ook een stuk minder wordt! Verder heb ik een lichte zwangerschapsischias en moet ik rustig aan doen qua lopen/sporten enzo. Mocht ik er meer last van krijgen kan ik naar mensendieck/fysio. Ik moet het nog ff 2 weken aankijken en mocht ik meer last krijgen meteen bellen.

Ik zag een paar mooie echo's voorbij komen. Ik vind het jammer dat ik pas 17 juni weer een echo krijg. Maar misschien laat ik nog een 3d echo maken met 17 weken. Ik vind het alleen zo prijzig!

Liefs, Bloempjuh

10. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Goedemiddag ladies,

@ Wenneke, is allemaal niet niks hoor wat er gebeurt.. Pfff, heel veel sterkte en kan me alleen maar aansluiten bij wat Ichtus zegt, volg je hart...

@Puzzcat, veel plezier bij de echo vanmiddag!

@Ichtus, succes met de huishoudelijke taken.. Een troost, er ligt bij mij na mijn werk nog een berg strijk te wachten waar je halleluja van zegt... Zal toch mijn ... bij elkaar moeten rapen en eraan moeten beginnen anders wordt het in kreukelkleding wandelen...

@Bloempjuh, zwangerschapsichias, niet echt prettig. Let goed op en trek tijdig aan de bel.

Hier verder geen spannende dingen. Vrijdag mogen we naar Babyview in Barendrecht om naar onze uk te kijken en ben echt razend benieuwd.. Wel ben ik doorverwezen naar de fysio voor mijn onderrugklachten die veroorzaakt worden door mijn bekken en een oude knieblessure aan de rechterkant die opspeelt. Een trap opwandelen doet errug veel au... Oh, en ik heb een neusspray gehad van de dokter die ik gewoon 4 tot 6 weken mag gebruiken! Ze denkt dat het een allergie is die ik normaal heb maar geen last van heb (hooikoorts) en die nu door de zwangerschap opspeelt.. Heb hem gisteren gebruikt en heb geslapen als een roos! Heerlijk was dat zeg.. De spray zelf is net of je vloeibare paardenbloem tot je neemt.. niet echt jummie...

Nou heel verhaal weer.. Meiden, geniet van deze mooie dag!

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hoe heet de neusspray????

ik heb natriumcromoglicaat voor hooikoorts

12. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Gossie, daar vraag je me wat.. Act.. huppeldepup... Kijk het vanavond even na:)

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Bijna moesten we weer naar een andere gyn
    GRRRR...
    Maar we zeiden we wachten wel!
    Ze kwam na 10 min ong aangelopen

Dus we een gesprekje aangaan over keizersnee
    (We krijgen het voor 100%)

En gevraagt of ze wil kijken wat het kindje is een meid of een jongen
    Dat durfde ze niet aan beeb was te klein zei ze

Nou de echo!
    Ik zag (zo dom zij dus niet) dat het hartje al 4 kamers had
    Dat het kindje zijn/haar ruggegraad en ribben geen vreemde dingen bevatten
    En ik zag de darmen lekker vol zitten hihi

Kindje was aan het drinken van het vruchtwater *hap* *hap* met het kleine kinnetje
    En ineens *hik* *hik* hihi wat leek dat lief

Het ene handje lag op de borstkas de andere naast het lijfke
    Ik zag het schouderblad van de linkerarm hihi
    Kleine vingertjes en hubbie zag nog de knietjes en dijbenen met teentjes
    Maar toen was ik aan het kijken naar het koppie hihi

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Puzzz.. wat een mooie echo zeg....mooi rond bolletje...

@WIE WONEN ER in de buurt van Zwolle?? een paar in kampen zag ik.. maar zijn er nog meer??? pben mag ook hoor al je het liever niet op t forum zet..of niets zeggen natuurlijk ook.. ben gewoon nieuwsgierig..

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wauw puzzzz mooie echo! jammer dat ze niet wilde kijken naar het geslacht :(
    met de 20 weken echo dan maar ;)

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    mooie echo

vraagje wie is er naar scheveningen geweest naar de zandkastelen die er tot 14juni staan??

ik wil zondag als het mooi weer is echt gaaf

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben er wel eens geweest, maar nu niet.. te ver.

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

oe nog paar dagen dan gaan we weekeindje duitsland! vrijdag avond komen we heel laat aan bij het huis van me schoonouders en zondag weer weg het is het openingsweekeind een huis voor 20 personenn we gaan dus zondags terug en dan donderdags weer heen voor een hele week met zijn 3tjes ! :D hier is de site huis is nu nog in de bouw strax komen de foto's dat het huis af is

http://www.duitslandvakantievilla.nl

19. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    @Wenneke, heb Fluticason actavis 50 microgram gekregen van de huisarts. Neem aan dat ze weet wat ze geeft aangezien ze het er over had dat het zonder problemen tijdens de zwangerschap gebruikt kon worden....daar ga ik dan maar vanuit.. Wat betreft Scheveningen, ben ik wel eens geweest maar dit jaar nog niet. Misschien dat we nog wel even langswaaien hahaha..als het weer het toelaat:)

@Puzzcat, wat een mooie echo!!!! How cute! Wel jammer dat ze het nog niet kon zien maar nog 5 weekjes geduld en dan weet je dat waarschijnlijk ook..

@Fl3xgirl, lekker hoor weekend weg. Enjoy!!!

Hier nu ook een paar dagen vrij en echt zo aan toe.. Ben voornemens niet veel te gaan doen, maar daar zal wel weer niets van komen..

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    weer een hoop mooie echos! =D>

Hier enorm moe
    ben minder gaan werken met ingang van vandaag
    en uiteindelijk ook een zomervakantie geplanned

ben 2 dagen bezig geweest om de gyn te pakken te krijgen die zn belafspraak niet nakwam
    ben erg ontploft tegen hm
    Maar goed geen anti stoffen tegen de schildklier dus kan definitief bij de verloskundige blijven
    Wel bij een internist een afspraak gemaakt voor controle van de schildklier

een hele opluchting dat ik van die klote gyn af ben :D

Deel Deze Pagina