o ja en nog van bazin na het gesprek gister heb ik vandaag een mand met zwitsal producten cadeau gekregen!! echt enorm leuk
Hey ladies, We hebben gisteren voor het eerst het hartje gehoord!! Man wat gaaf! Alles in orde. Ik zit echt heerlijk op mijn roze wolkje. Grtjs, Aleida
@ wenneke; goh wat naar allemaal. We hebben volgens mij een tijdje bij elkaar in een NOD topic gezeten als ik het me goed herinner, weet zo ff niet meer welke. Nu jij dus ook zwanger maar nog steeds wel veel pech enzo in familie, gezondheid en dat soort dingen...k hoop dat het snel eens beter mag gaan en je met alleen maar positieve berichten mag gaan strooien hier ! groetjess, Mili
Hmmm, jij hebt er iig alles aan gedaan dus kun jij jezelf recht in de ogen kijken toch?! Hele fijne trouwdag toegewenst en geniet ervan samen met je mannetjes en die kleine in je buik. XXX
hey mili geloof in maart 2008 topic en hoop dat we ook eens rust krijgen maar jah,niels loopt idd al erg lang met verkoudheid die niet over wil gaan. trieske ik ga nu alleen maar genieten hopen we hahah,vind jammer dat zo moet maar is al zo sinds me ouders zyn gescheiden dus jah meschien wel beter na 13jaar eens contact te verbreken zonder gezeik. kan niet wachte vrydag controle,en dinsdag 19mei echo
ff snel... Bloempjuh, succes morgen en lees ze! Volgende keer typ ik wel weer meer...ben moe en werk weer en vollere dagen...
Hey meiden ff snel een berichtje van mij hier ben echt al 2dagen moe en futloos het idee dat me ventje al mijn energie even opslurpt.........nou nog geen uitslag hoop echt voor et weekend nog bah dat lange wachten mooie echo's allemaal weer en hebben jullie et gelezen deze maand gaan ze weer het FORUM VERANDEREN dus meiden sla je fotos op enz anders ben je weer alles kwijt........ groetjes Jessica
Ja klopt!!! Is ook zo..toen was ik zwanger haha...maart 2008 dochtertje gekregen en nu dus een tweede uk als alles goed blijft gaan. Kop op hoor meid. Positief blijven dan heb je de helft al gewonnen.
goede morgen meiden! wat een heerlijk weer is het vandaag zeg! heb me meissie haaar zomer jurkje aangedaan zoooo schattig! @ hier gaat het elke dag een stukje beter heb het id dat de moeheid eindelijk wat minder wordt. hier heerlijk genieten heb nu zwangerschapkleren aan me broeken passen niet meer hihi
Hey dames, Hoe gaat het hier? Met mij gaat het heel goed, geen klachten geniet lekker van mijn zwangerschap @puzzcat24, mooie echo meid @Aleida, echt super dat je het hartje hebt gehoord. Vond het zelf ook geweldig
Hoi Allemaal, Er is niet veel nieuws zo te zien. Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze dan he?! Wat een mooie echo's allemaal, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook!!! Jessica ik hoop zo dat je deze week de uitslag krijgt, zelfs ik begin al ongeduldig te worden voor je... Wat een mooie dag om jarig te zijn trouwens he? Joehoe, sinds vandaag ben ik een kwart eeuw, hihi. En wat doe je dan op je verjaardag... Boodschappen, huis poetsen etc. Maar vanavond komt mijn fam. Helemaal gezellig. Met Ukkie gaat ook alles goed, zijn/haar hartje klopt nog steeds als een dolle! Fijne dag allemaal, XXX
Gefeliciteerd Trieske! Vanochtend de glucosetolerantie test gehad. Ging eigenlijk hetzelfde als bij Princi. Ik lag lekker lui op zo'n soort brancard achtig iets. Boek was al bijna uit. Volgende week krijg ik de uitslag. Ben blij dat ik nu weer gewoon mag eten. Werd een beetje misselijk van het suikerwater. Nu nog ff hard aan het werk op kantoor. Mijn zin is echt helemaal op! Liefs, Bloempjuh
hey meiden ff me gal spugen hoor heb het zkhuis gebeld omdat er nog geen uitslag was kom ik er dus net achter dat die trut van een gynocoloog er dus geen spoed achter heeft gezet en dat het is dus ipv 10 to 14 dgn zijn het nu in eens 14 werkdagen geworden nou ik ben woest aan de telefoon geworden echt ik zeg je kan toch mensen niet 3 wkn in angst en zenuwen en spanning laten zitten en dat kutwijf had gewoon spoed er achter moeten zetten klaar ik heb het zo gehad met haar morgen ga ik naar de VK en dan laat ik haar erachter aanbellen en zorgen dat ik een andere gynocoloog krijg want dit kan echt niet meer zo!!! ben echt boos en verdrietig ben in staat om haar volgende keer aan der haren over dat bureau heen te sleuren en haar het eens laten voelen hoe het is je bent echt een nummer in zon kut ziekenhuis zo ff me gal gespuugd sorry lieve meiden
Wat een KL*TE wijf zeg Jessica. Het is echt belachelijk hoe ze met mensen omgaan, volgens mij hebben ze niet eens in de gaten dat jij een mens bent maar een keiharde steen ofzo... AAARGGGHH. Ik hoop echt voor je dat je alsnog snel de uitslag krijgt...
Jeetje jessica wat een $#%^$^wijf zeg! geef je groot gelijk dat je een andere gyn wil! in zhuis behandelen ze je vaal alsof je maar een nummertje bent!
Jeetje jessica wat ontzettend vervelend zeg, nou moet je dus nog wachten tot eind volgende week? Is ook echt te erg voor woorden
Ja het is toch absurd en belachelijk nu mag ik vrijdag weer bellen en dan is die truthola erook en dan wil ik haar gelijk aan de telefoon en zal ik haar eens fijn vertellen hoe ik over haar denk wat denkt ze nou wel niet zeg idioot wijf..... heb et zo gehad met die gynocoloog bahhhhhhhhhhhh fijn voor jullie medeleve en woorden love you
Hoi Meiden lees nog steeds met jullie mee.... Jessica, dat is ook geen stel zeg zo lang in spanning te moeten wachten!! Hoop dat je de uitslag snel gaat krijgen!! Heb ik nog even een vraagje aan jullie...misschien dat jullie iets weten?? Me tempstaatje staat in me onderschrift..Ik kom er geen wijs meer uit. Normaal gesproken voel ik me eisprong 3 dagen lang. Maar heb dus van de homeopate iets gekregen om me hormoonspiegel weer in orde te laten maken, waarschijnlijk dat het toen in februari pril niet goed gegaan was..zijn me hormonen van slag. Nu had ik vruchtbaar slijm op 7 en 8 mei. De dagen ervoor die hoge temperaturen van 36.9 is omdat ik later naar bed ging en dus in de ochtend later ging meten. Heb wel een tempdip gehad van 36.5 en leek wel wat steekjes te voelen in me buik van me eisprong maar dat is niet zo heftig als anders voelbaar. Daarna schommelde me temp weer en leek ik wel op de 12de weer vruchtbaar slijm te hebben en steken te voelen in me buik. Zit zelfs te denken aan een tweede ei? Of mocht ik wel de 7de me ei gehad hebben...dan zou ong 4 dagen erna dus de 12de de evntuele innesteling geweest zou kunnen zijn. Maar hij geeft dus geen lijn aan....wat denken jullie?? Liefs van mamatje