November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Jessica zou eerst lief proberen de uitslag eerder te krijgen en als je die hebt even duidelijk een brief naar het ziekenhuis sturen over de gang van zaken. Voor hetzelfde geld zet ze er als je boos bent (wat helemaal normaal is) helemaal geen vaart meer voor je achter

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sorry mamatje geen verstand van

3. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    geen sorrie daarvoor hoor!!

Liefs van mamatje

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    jessica wat een klote wijf zeg.pff hoop dat vk er meer voor je kan doen.

hier ging vanmorge winkerlen met schoonmoeder nou was net in stad belt me pa weer,heb m gezegd geen contact mer te willen en jah weer hele tirade over me heen gehad,dat allemaal aan mij lag en het doorgestoken kaart is dat hun er niet meer by wil hebben(voel me nu dus schuldig) en mannetje na 3maand getrouwd zyn me buiten zet en nog veel meer.en hy zou zolgende week dan op het gemeentehuis me dag wel komen verzieken,en iedereen vertellen hoe ik ben.

nou echt weet niet meer wat te doen zei tegen me schoonma ook blaas het liefste alles af. :cry:

denk ook niet dat dit goed is voor beeb.

geef ik toe gaat hy lachen en geef ik niet toe is het ook kut

5. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

hahahha LIEF nee dat ken ik niet meer debie aangezien dit de 3de keer is dat ze zo achterlijk doet die gynocoloog en zoals claire zegt :ze steken dat lief maar op een plek waar de zon niet schijnt whahahhahahahah en morgen moet ik naar de vk en ik laat haar er achter aangaan een brief sturen heb geen zin ik wil hoor onder ogen zien en dan zal ik haar met haar bakkes over het bureau laten gaan want zo ver ben ik al je kan bij mij heel veer maar nu is het klaar en stopt het want jessica haar hoogte punt is bereikt

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier ook al oorlog met de gyn :oops:
    heb vanmiddag de wachtkamer even lekker laten meegenieten
    stomme l*l dat het is

ik ga effe verder stomen

7. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Trieske, gefeliciteerd met je verjaardag!

@Jessica, jeetje wat een gedoe zeg, om zoiets te vergeten wat zo belangrijk is!

@Claire, jij ook al stoom af aan t blazen...

Hier verder niet zo heel veel nieuws te melden, behalve dat ik vandaag al voor de 10e dag op rij, flinke hoofdpijn heb!

En nog 1 dagje moet werken en dan lekker vakantie heb! Kos, here we come!!!

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Jessica, kan me voorstellen dat je kwaad ben. Zou ik ook zijn.. dat ze zulke fouten kunnen maken zeg!

@Miracles, vandaag heb ik ook de hele dag een barstende koppijn, krijg je bijna nergens zin in he? Ben bij als ik zo naar huis mag :D Kon me de hele dag niet concentreren op werk.

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @Trieske, hoeraaaaaaaa

@Ah jessica, nee hè! Hoe kunnen ze dat nou weer doen....echt waar, daar nsap ik nou echt helemaal niks van!

@Bloempjuh, ja dat suikerwater is niet echt fijn hè! Ik werd er ook misselijk van. "s nachts nog eens trouwens. Maar goed dat zakte ook snel weer. Ik zal morgen eens bellen of ze dan de uitslag hebben. Enneh...doorzetter hoor jij dat je daarna nog gewoon weer bent gaan werken!

@Miracles...jeetje zeg van misselijk naar hoofdpijn, dat is ook niks. Oh lekker nog een dag werken en dan vakantie. wat heerlijk! (erg toch...heb notabene zelf net twee weken vakantie gehad....maar heb dat gevoel helemaal niet en wil al wel weer).

@oh....ik heb komend weekend familieweekend met de schoon familie. We hebben er echt geen zin in en bendenken smoesjes om steeds later te gaan. Erg toch!

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    jessica wat vreselijk rot voor je zeg..zelfs ik zit steeds te speuren hiero of er al nieuws van je is. Hoe moet jij je dan niet voelen..

Meiden later meer van deze kant, nu naar voetbalveld voor wedstrijd zoon en daarna zelf sporten,als ik thuis kom ben ik ws versleten dusse tot morgen!

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jessica ik zou haar er zelf ook echt wel over aanspreken maar zou daarnaast echt een klachtenbrief sturen naar haar leidinggevende

12. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Thanx voor de felicitaties!!!
    Ik ga nu lekker gebak eten en kadootjes uitpakken, hihi.
    Fijne avond allemaal...
    XXX

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    gefeliciteerd trieske

me pa stond voor deur dus gepraat, heb net me me vriend en broertje over gehad en besloten ze te laten komen maar niet mij met me jurk helpen da wil ik niet,ook vanwege me beeb en veel pijn in me buik.

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    gefeliciteerd trieske

me pa stond voor deur dus gepraat, heb net me me vriend en broertje over gehad en besloten ze te laten komen maar niet mij met me jurk helpen da wil ik niet,ook vanwege me beeb en veel pijn in me buik.

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Mogge...

zo de laatste dag werken voor dee week. Ik kan toch wel merken dat ik weer meer energie heb gelukkig. Want ik best nog iets vertellen 's avonds na mijn werk ;).

Hoe is het verder met iedereen? Het is verder rustig hier. Wel jammer maar ook begrijpelijk hoor!

Fijne dag allemaal!!

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Goedemorgen

Hier begint de misselijkheid ook weg te gaan, soms nog wat last als ik te vet eet of te weinig eet. Lust nog steeds geen koffie, cola, hopelijk is dat ook snel over.

Annie en klopte het een beetje je verlof en eventueelouderschapsverlof?

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    fl3x: voor het weekendje weg is het handig om de babyfoon mee te nemen! vorige week dat we er waren misten we m echt. Tis zo groot daar, dat je r niet hoort als ze in de slaapkamer ligt. Wij nemen m ook mee voor Thijmen...

hoe gaat het hier verder dames?
    hopelijk alweer minder misselijken onder jullie!
    bij ons bij de januarimama's begint dat nu een beetje te komen :(

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi had er aan gedacht hem mee te nemen ;) maar thnx dat je me ff helpt herrinneren.
    een beetje misselijk?? hoop dat je in duitsland geen last krijgt! je moet een tijdje in de auto zitten. ik neem voor de zekerheid mijn meds mee zul je zien net in het weekeind wordt ik misselijk haha

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hier niet meer misselijk.

heb boven en beneden doorgewerkt papierwerk opgeruimd en ben nu kapot.schoonvader s tuin aan het doen hahah en volgende week helpt schoonma met ramen zemen .

allemaal voor de grote dag hahah.

moorge op controle om 10uur by vk.en dinsdag echo.

fyne dag

20. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

hey meiden

ZO kwam nog ff een berichtje droppen voor ik over half uurtje naar de vk mag kan ik heerlijk weer ff naar me ventje kijken ben benieuwd of ie wakker is hihihi en dan gelijk met haar een gesprek over die truthola aangezien zij haar ook kent en vorige keer al negatief over haar was dus nu kunen we samen negatief doen ik hoop ook dat zij ff contact opneemt met het ziekenhuis ben allemaal errug benieuwd rond 1 uur kom ik ff verslag je doen aangezien de vk bij mij om de hoek zit ben ik zo weer thuis.... dikke kus

Deel Deze Pagina