Ik kom me hier dan toch ook maar aanmelden. Ik weet niet of ik veel tijd heb om mee te kletsen, maar zal mijn best doen! Ik vond en vind het nogsteeds altijd erg gezellig bij de maart 2007 mama's, en daar hang ik ook nogsteeds rond. Daarom wil ik wel proberen mee te lezen, maar ik realiseer me wel dat het vaak te snel voor me zal gaan en ik niet altijd op iedereen kan reageren. Bij voorbaat dus alvast mijn excuses daarvoor Ik zal me eventjes netjes voorstellen: Ik ben Marian, 29 jaar, woonachtig in Kampen. Ik ben uitgerekend op 4 november. Sinds twee jaar moeder van de tweeling Martijn en Lotte. Ze zijn afgelopen 14 februari 2 geworden. We zijn net afgelopen week verhuisd en zitten dus nog volop in de verhuistroep, nog niet alles is af, en dat zal ook nog wel even zo blijven..! Nog vragen voor/over mij? Fire away! Ik zal zoveel mogelijk proberen te beantwoorden. Ik zal mijn gegevens even pb-en voor het lijstje. Groetjes, Marian
welkom marian! we zijn even ver! zo gister lag ik om 9uur uitgeteld op bed gaap! gaat om half 10 de telefoon , was het de vrouw voor MvM ze komt donderdag op gesprek. de cb digi moet veel hebben zeggen de meeste ik heb hem 3 dagen voor nod gedaan en gaf zwanger aan. ik ga werken dus ben er vanavond weer! fijne dag
heeej knarbor, dan had je al heeel veel hcg ... het verschilt per lichaam he ... Ik heb vanochtend nog een keer geprobeerd met ochtend urine de Digi van CB maar helaas,weer nega .. ik haal vandaag wel de predictor,die doe ik dan weer morgen ochtend ... ik durf op deze manier de verloskundige niet te bellen ... Nou ik ga even verder neuzen .. goedemorgen allemaal trouwens! Ik was om 6.00 wakker,is niks voor mij normaal :S
ik slaap ook anders, balen zeg dat ie nega was zo weet je nog niks! ja ik teste 5 dagen voor nog al posi dus maak idd veel aan! fijne dag
ja ik heb al een test gedaan van CB maar dan de + test en was een lichte + ... dus ik ben zwanger .. maar ik heb dus blijkbaar niet zoveel hcg .. maar eind deze week zal het wel omhoog moeten gaan neem ik aan! Jij ook een fijne dag! Liefs Mathilde.
trouwens holy moly mn voorgevel lijkt afgelopen nacht een hele cup gegroeit manlief: hey schat daar kan je een oorlog mee winnen met zulke kanonskogels mannen!
Ik word beetje verdrietig, ik ben onzeker, waarom doet een digi het niet bij mij ? maar een normale wel lichtelijk? Snap et echt niet ... ik ga straks 2 voor 5 euro halen .... anders weet ik het ook niet meer .. ...
dat zijn de beste testen die je kan doen muts, die 2 voor 5 euro ik heb niet eens een digi gehaald heb erover getwijfeld gister maar vanmiddag hcg prikken anders effe vragen bij je huisarts of je mag bloedprikken ervoor
@ Mutsefluts, de clear blue met indicator werkt ook super goed, een dag nadat ik de kruidvat twee voor 5 heeeel licht posi had, gaf deze al zwanger aan. t proberen waard toch? @Claire, nou dan gaan we samen de oorlog winnen meis, hahaa Moet zo naar de tandarts.. bahhhh, heb een gaatje.
Ja kan ik ook proberen,maar als ik te weinig hcg heb,en geeft ook niet zwanger aan,dan is het weg gegooit geld denk ik .... Ik kijk zometeen wel even .. Jullie horen van mij .. dikke kus !
Ik zou in jouw geval voor de 2 voor 5 gaan, goedkoop en betrouwbaar. SUcces meis, zal voor je duimen op een posi test!
Thankss lynnes .. En zal ik die dan doen wanneer ik die gehaald heb, of morgen ochtend pas een met ochtend urine? Wat is het slimst !?
Hallo allemaal, Ik weet dat ik bijna niet reageer, maar kan jullie af en toe gewoon niet bijhouden. Lees uiteindelijk wel alles, maar kost een hoop tijd... Maar heb toch even jullie steun nodig. Voel me ineens zo onzeker! Wij hebben het tegen mijn ouders en broer en zus + aanhang verteld. En het is zo dat ik wel last van mijn borsten heb en nog steeds lichte krampen in mijn buik, maar ik kreeg de opmerking naar mijn hoofd: ,,Ook raar dat je nog niet misselijk bent..." Normaal zou ik me nooit iets aantrekken van wat iemand anders zegt, maar ben ineens zo aan het piekeren. Ik weet echt dat ik niet misselijk hoef te zijn en dat het misschien nog kan komen, maar het is dat rotgevoel wat ik nu niet kan uitschakelen...en de angst dat het mis gaat. Het lijkt ook wel of ik alle symptomen veel minder voel. En dan sommige reacties hier op het forum maken je dan ook niet gerust. Zoals het vreselijke bericht van Cruella, die arme meid. Zo erg... Hoop dat jullie nog wat opbeurende reacties hebben! Liefs, Femke
Hoii Femke .. Ik was bij mijn eerste zwangerschap ook helemaal niet misselijk! het is echt zo dat het per vrouw en zwangerschap verschilt... je misselijkheid kan zelfs nog komen na week 6 of 7 maar hoeft niet persee, dus wat je soms ook leest of wat andere mensen ook tegen je zeggen,niet naar luisteren vertrouw op je eigen lichaam! Juist wanneer je je te veel zorgen gaat maken,is het slechter voor je kleine! Liefs Mathilde.
Och meid toch! Iedereen reageerd anders op HCG en ik ben ook "nog" niet misselijk Hoeft echt niet! Ze zeggen dat pas na 6 weken de "echte" symptomen beginnen Oehhh nog een paar dagen voor mij... *word gelijk bleek in het gezicht*
@ mamafemke meestal begint de misselijheid met 6 weken pas en is het ergst met 8 weken maak je niet druk meid en laat ze maar kletsen @ muts he bah wat vervelend dat ie steeds niet zwanger zegt. hoop dat je gauw een mooie zwanger test krijgt! @ hier werdt beroerd wakker nu gaat het weer redelijk